XXL Nutrition

Level 1000 Challenge!

Bezoekers in dit topic

Zangetso

Novice
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
65kg
Hoi!,

Ik ben Raza 25 jaar en ben accountant. Ik ben al een tijdje "overweight", naja dat vind ik zelf.

Ik heb een buikje en dat ben ik zat. Ik heb eerder weleens aan een challenge meegedaan en toen best veel gewicht verloren, maar helaas is het allemaal terug.

Een tijdje geleden(6 weken ofzo) ben ik weer begonnen. Ik wou het laag drempelig houden en vooral kijken of ik het aan kon. Mijn doel is om aan het eind van het jaar 1000 pushups 1000 squats en 1000 bent-over-rows te kunnen. Niet achtermekaar....wel met rust.

Reden dat ik voor deze oefeningen gekozen heb is omdat ik ze overal kan doen, dat is ook beetje het idee. Met mijn drukke leven ging ik allemaal excuusjes verzinnen om niet te sporten en nu heb ik die niet meer. Ik zal de oefeningen niet perfect doen en het is wellicht ook niet indrukwekkend, maar het gaat er meer om dat ik gewoon bezig ben.

Ik begon met 10 pushups 10 squats en begon het bij te houden(filmen). Elke volgende workout doe ik plus 10 reps per oefening. Ik doe meestal 2 workouts per week.

Ik durfde het niet gelijk online te gooien...Ik wou eerst even kijken of ik het wel leuk vond en zou volhouden. Inmiddels ben ik aardig op weg :D, dus wil ik mijn verhaal graag delen.

Ik zal de videologs met jullie delen en als jullie vragen hebben, schiet maar raak.

Wens me succes!




 
:roflol: Wtf man.

Dat 'schema' slaat nergens op, maar Wtf hoor ik tijdens het filmpje.
 
Hier zijn mijn de rest van mijn logs tot en met rep 90. Vanaf 80 ben ik gestopt met het uitknippen van rust periodes om het transparant te houden :)
#50
#60
#70
#80
#90
 
:roflol: Wtf man.

Dat 'schema' slaat nergens op, maar Wtf hoor ik tijdens het filmpje.

Gewoon bezig met m'n ding :)

TIjdens het filmpje hoor je Gary Vaynerchuk. Hij is een entrepreneur en één van mijn inspiraties. Zoek 'em eens op op youtube! Is zeker je tijd waard!!! :D
 
Daar is ie dan, 100 reps. Ik heb een fout gemaakt bij de push ups, maar ja...volgende keer beter.
Ik krijg het nu druk met mijn examens, maar trainen gaat natuurlijk gewoon door. Video editen wordt iets lastiger.
 
Hoooii, ik was de laatste tijd bezig met examens, dus geen tijd gehad op mijn video logs te bewerken. Ik ga proberen op mijn achterstand weg te werken, want ik ben wel gewoon door gegaan met trainen. :D
 
ik ben nog bezig om al mijn videos bij te werken. ik ben al veel verder, maar ja....ben nog niet zo behendig in het bewerken
level 130
 
Back
Naar boven