XXL Nutrition

Leven deze 2 nog ???????????

Bezoekers in dit topic

Ik ken Ray via via, en ja, hij leeft nog, en strijkt nog steeds een hoop geld op aan royalties.
 
haha dat is zowat de eerste muziek die ik vroeger ging luisteren als klein jochie. mijn zus had daar een cd van dat weet ik nog wel.

:cool:

moet eerst verdelen btw ;)

teroing man als ik lees klein jochie................ voel ik me oud ??? ???
 
ze bleken zogezegd '2-limited' [/breezah]

destijds heb ik eigenlijk geweigerd dergelijke muziek te erkennen. Stompzinnige herrie.
En eigenlijk vind ik dat nog steeds. Behoorlijke verarming van muziek imo, maar goed, brings up some sweet memories :D
Er moet iémand zo godsgruwelijk rijk zijn geworden aan die twee, dat is niet te geloven. Ongelooflijk dat zoiets kan...
 
Ik had in die tijd een vriendinnetje dat als twee druppels water op Anita leek...........MAN! Wat heb ik op dit nummer liggen pompen :rocknana:

Maar goed, vroegâh was allus betâh!

Snufje van vroegâh nu nog meemaken? [Link niet meer beschikbaar]
 
Toch raar want ik was pas 4 jaar toen dat nummer uitkwam maar toch herinner ik me de clip en dat we het op het schoolplein gingen zingen.
Free from desire van Gala en Show me love van Robin S geven me ook weer dat goede gevoel uit mijn kleutertijd
 
nummers van 2 unlimited worden in amerika nog steeds gebruikt als "half-time tune" bij basketball.

Zouden ze daar nog iets aan verdienen??
 
Back
Naar boven