XXL Nutrition

leven na beachproof :p

Bezoekers in dit topic

Sue

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2009
Berichten
2.985
Waardering
484
Lengte
1m75
Massa
67kg
Deze 8 weken waren super om te doen, super omdat de sfeer onderling zeer oke en motiverend is, en de progressie van anderen erg aanstekelijk is. Wat mij betreft staat iedereen op 1!

Waar ik erg benieuwd naar ben, wat ik bij sommigen al lees... wat ga je na Beachproof doen? Ga je door, neem je eerst rust, of ga je misschien zelfs wedstrijden doen, weer gewoon eten, of ander dieet, doelen voor komend jaar...? Blijf je loggen? Etc etc!
 
Ik zou graag nog wat meer vet kwijt raken. Hoe lang ik nog ga cutten staat niet vast.

Trainen blijf ik sowieso doen!
 
Ik zou graag nog wat meer vet kwijt raken. Hoe lang ik nog ga cutten staat niet vast.

Trainen blijf ik sowieso doen!

Dit geldt ook voor mij.
Alleen dit weekend neem ik een break. ;)
Ik hoop dat de logjes blijven bestaan en anders begin ik een eigen log.
 
Ik neem tot zaterdag rust en refeed..en zondag ga ik gewoon verder met Keto..Kids hebben 24 juli vakantie en dan neem ik een beetje rust en ga ik op mijn oude voedingsschema en trainingsschema verder..

Mijn doel verder..Geen idee..ik ga gewoon lekker door en zie wel waar het schip strand :)

Ik hoop wel dat de logjes gewoon blijven :yes:
 
Ik pak mijn oude log weer op, en ga vol aan de bak na de Nijmeegse Vierdaagse - ik zit er zelfs aan te denken 'gewoon' lekker op onderhoud te eten tot aan de Vierdaagse (refeed time).
Sinds ik een trainer heb bij mijn nieuwe sportschool heb ik het gevoel effectiever te trainen - volgens heb is het mogelijk om een podium op te komen, dus laten we eens kijken hoever hij me 'podiumproof' kan krijgen! (of ik dan daadwerkelijk het podium op ga dat zie ik dan wel weer...)
 
ik stop met mijn log, niemand leest het:mad:
 
Leuk idee van je Sue.

Ik ben het idd ook eens met je eerste stelling, we hebben allemaal erg ons best gedaan en daarom ook gezamenlijke winaressen.

Voor mij gaat het avontuur nog door en zal dus doorgaan met loggen, weet nog niet of ik deze log doortrek of dat ik een nieuwe ga openen.

Mijn eerste wedstrijd is op 27 september en naar alle waarsschijnlijkheid neem ik de YBF daarna mee. Ik ga in ieder geval nog een jaartje flink gas geven;)
 
Mijn eerste wedstrijd is op 27 september en naar alle waarsschijnlijkheid neem ik de YBF daarna mee. Ik ga in ieder geval nog een jaartje flink gas geven;)

Waar is dat?
Als ik kan vind ik het héél erg om te komen, inclusief camera!
 
IK ga gewoon een log starten in de log sectie...ondanks dat bijna niemand leest..;)
 
Ik blijf gewoon voorlopig op mijn eigen manier aanklooien.
Tot augustus probeer ik nog beter in shape te komen of niet te veel af te zakken ;)
Dan ga ik vakantie vieren en daarna ga ik weer lekker 3x p/week trainen en weer het eten opvoeren. Wil in ieder geval niet te vet worden want ik heb nu gemerkt dat je op mijn leeftijd niet zo erg makkelijk super droog wordt zeker als je bijna geen cardio kan doen.
 
Ik ga sowieso door met loggen, want ik had vóór de contest al een log.
Verder ga ik vrijdag een week op vakantie, en als ik daarvan terugkom nog 1,5 week, dus dat wordt hoogstwaarschijnlijk 2,5 week rust. Daarna ga ik verder met cutten, tot ik echt tevreden ben, lijnen op m'n buik zie etc... en in het najaar ofzo op/boven onderhoud eten.
 
Eerst lekker op vakantie :p
Daarna ga ik rustig verder cutten. :)
 
Jo ellen gaat dit weekend rusten en en lekker junken.
Maandag gaat ze op een ander dieet en wil ze door knallen (lees: zwaarder worden).
Ze wil graag in 2010 een wedstrijd doen en doe ik haar met alles weer steunen.:D
 
Super dat iedereen gewoon doorgaat! Voor mij was het wel even een zetje die ik nodig had en was ik aan blijven modderen... nu heb ik een idee wat cutten is en dat het echt effect heeft.

Ik ga een weekje even de teugels loslaten, daarna wil ik weer lowcarb-veel eiwit gaan eten, alleen strenger nog dan eerst (met name meer letten op avondeten en echt om de twee uur, en het in schema zetten en berekenen). Na die week wil ik:

ECHT STOPPEN MET ROKEN!!!
Hopelijk lukt het door even heel precies met eten bezig te zijn en zoeken naar manieren om mijn stofwisseling hoog te houden. (vorige stoppoging kwam ik 5 kilo aan, dat zou nu wel heel zonde zijn).
Door stoppen zou ik meer energie moeten hebben voor het hardlopen wat ik serieus wil oppakken en als doel stellen de marathon van Rotterdam.

Verder ga ik meer volgens schema KT doen, en echt volhouden om 4 a 5 keer per week te gaan.

Mijn volgende beachproofcontest is dus vooral met mezelf, strenger eten, trainen, hardlopen in combinatie met stoppen met roken... En zeker weten dat ik blijf loggen, want die steun ga ik vast hard nodig hebben :D
 
Back
Naar boven