XXL Nutrition

leven na beachproof :p

  • Topic starter Sue
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 12K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Ik ga door! Ik zag net de foto's van Maaike, en zo wil ik ook worden! Ik vind het verschrikkelijk mooi!
 
Ik vind het jammer dat het afgelopen is. DBB wordt nu weer saai! De contest zorgde voor saamhorigheid. :D
 
Het zal wat zijn... Ineens geen 18 kippetjes meer, welke allemaal, elke keer dezelfde vragen stellen... :D
 
Haha :p
Dit was wel een zeer leuk initiatief (Goed gespeld? Moeilijk woordje :P).
Smaakt naar meer!
 
Ik ga gewoon door hoor...en kan wel wat support gebruiken:D. Bovendien ben ik behoorlijk verslaafd aan DBB geworden???
 
Ik heb het opgegeven door te weinig tijd. Nu ik jullie foto's zie valt mijn mond open. Ik wist niet dat je zoveel progressie in 8 weken kon maken! Ik wil volledig de draad terug oppikken, nu geloof ik er in dat je ook op korte tijd al veel kan bereiken (ook als vrouw, wat hier maar al te goed bewezen wordt!).
Proficiat aan jullie allemaal!!
Ik ben benieuwd wie in de top 3 zit, het wordt moeilijk denk ik
 
Jo ellen gaat dit weekend rusten en en lekker junken.
Maandag gaat ze op een ander dieet en wil ze door knallen (lees: zwaarder worden).
Ze wil graag in 2010 een wedstrijd doen en doe ik haar met alles weer steunen.:D


:thumb: bedankt! opa spier:D
 
Ik ga geen logje bijhouden, ik lees wel bij jullie :D
Voor mij is 5 a 6 keer in de week trainen normaal dus dat blijf ik lekker doen en waarschijnlijk begin ik nu ook maar weer eens met poetsen :o ;)

Kwam de laatste tijd niet meer echt aan veel dingen toe, gaan echt te weinig uren in een dag, hmmm of ben ik zo langzaam :rolleyes: :roflol:

Oh ja, natuurlijk wil ik schoon blijven eten!
Wil wel eens kijken hoe droog ik kan worden :)
 
Ik ga een flinke clean bulk houden na m'n vakantie.


Ik ga geen logje bijhouden, ik lees wel bij jullie :D
Voor mij is 5 a 6 keer in de week trainen normaal dus dat blijf ik lekker doen en waarschijnlijk begin ik nu ook maar weer eens met poetsen :o ;)

Kwam de laatste tijd niet meer echt aan veel dingen toe, gaan echt te weinig uren in een dag, hmmm of ben ik zo langzaam :rolleyes: :roflol:

Oh ja, natuurlijk wil ik schoon blijven eten!
Wil wel eens kijken hoe droog ik kan worden :)

Echt te erg he, heb ik ook hoor :o
Dat wordt echt een monster-schoonmaak houden voor ik aankomende dinsdag op vakantie kan. Anders lopen de maden langs de muren als ik terugkom :roflol: :kots:
 
Ik ga ook zeker door na de contest. Vandaag mocht ik wat lekkers. Heb de chocoladetaart van mn kids gegeten. Was erg lekker, maar smaakte niet echt naar meer moet ik zeggen. Ik heb het niet eens allemaal op gegeten. Ik ga wel even een weekje genieten, maar daarna weer rustig verder :)
 
ik zit al 2 weken in de rust vanwege mijn oververmoeidheid. In mijn vakantie ga ik weer lekker sporten en daarna hou ik mij weer aan mijn dieet en hopenlijk zit er dan weer wat vooruitgang in. Dus ik blijf lekker doorgaan. en loggen , met foto's X-D
 
Ik ga een flinke clean bulk houden na m'n vakantie.




Echt te erg he, heb ik ook hoor :o
Dat wordt echt een monster-schoonmaak houden voor ik aankomende dinsdag op vakantie kan. Anders lopen de maden langs de muren als ik terugkom :roflol: :kots:

:roflol:

De uitvinder van internet zou ook een schoonmaakrobot bij iedere pc moeten leveren. Dit is erger dan drugs :o
Gisteren eindelijk weer die rottige strijkijzer gehanteerd, nu nog een boendoek en dat ding wat altijd zoveel lawaai maakt ;)


Nog maar twee dagen om te poetsen Cynthia........:eek:
 
Back
Naar boven