Fitness Seller

Leven op Mars? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom schieten we er niet gewoon water heen? Dan weet je tenminste zeker dat er water is. Als we dan ook wat vissen erin stoppen, evolueren die vissen zich vast wel in intelligente organismes en hebben we waar we altijd naar zochten.
Misschien is er wel leven dat helemaal geen water nodig heeft.
Leven dat gewoon leeft van zand, of vuur of zo iets.
 
Misschien is er wel leven dat helemaal geen water nodig heeft.
Leven dat gewoon leeft van zand, of vuur of zo iets.

kan niet, in zand zitten geen voedingsstoffen omg.. en er is geen vuur op mars omdat er geen zuurstof is dombo
 
Misschien is er wel leven dat helemaal geen water nodig heeft.
Leven dat gewoon leeft van zand, of vuur of zo iets.
Mwa, om er zeker van te zijn dat er over 100 jaar geëvolueerd intelligent leven is op mars, kan je het beste gewoon water schieten naar mars lijkt mij. Je kan er niet vanuit gaan dat er zandmonsters bestaan.

kan niet, in zand zitten geen voedingsstoffen omg.. en er is geen vuur op mars omdat er geen zuurstof is dombo
Ben je er geweest?
 
Mwa, om er zeker van te zijn dat er over 100 jaar geëvolueerd intelligent leven is op mars, kan je het beste gewoon water schieten naar mars lijkt mij. Je kan er niet vanuit gaan dat er zandmonsters bestaan.


Ben je er geweest?

is dat een retorische vraag
 
in before dat ene plaatje met water op mars

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 14:09 ----------

omg hij neemt me nog serieus ook :roflol:

Dit is een serieus forum, trollen doe je maar ergens anders
 
in before dat ene plaatje met water op mars

kwam net op het nieuws slimme, druppelend water in de warme seizoenen van mars omdat het ijs smelt door de zon ofzo
 
misschien leven er wel gigantische mollen onder de bodem van mars, of heeft de hele bevolking van mars zich teruggetrokken ondergronds, met geavanceerde apparaten and stuff, waarmee ze een kunstmatig bos hebben gemaakt dat zuurstof levert en zijn voedingstoffen uit zand haalt. U mad Hoody?
 
misschien leven er wel gigantische mollen onder de bodem van mars, of heeft de hele bevolking van mars zich teruggetrokken ondergronds, met geavanceerde apparaten and stuff, waarmee ze een kunstmatig bos hebben gemaakt dat zuurstof levert en zijn voedingstoffen uit zand haalt. U mad Hoody?

Kan jij nu echt niks anders dan k*tposts maken ?
 
Er was toch een robot op mars kan die er niet even heen rijden of is de benzine al op? Heb altijd wel een fascinatie gehad voor buitenaardse planeten etc. Maar het duurt altijd weer een hele tijd voordat er weer wat over bekend is. Nu horen we misschien pas over 5 jaar ofso of er wel egt water was.

gast.....benzine :duh:
 
Kan jij nu echt niks anders dan k*tposts maken ?

Hoe weet je dat het een k*tpost is zonder te weten dat wat ik typ misschien wel de waarheid kan zijn?

En van wie ben jij een kloon? zeker suwardi ofzo, die was ook altijd zo lekker agressief tegen mij.
 
Laatst bewerkt:
in before dat ene plaatje met water op mars

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 14:09 ----------



Dit is een serieus forum, trollen doe je maar ergens anders
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
kan niet, in zand zitten geen voedingsstoffen omg.. en er is geen vuur op mars omdat er geen zuurstof is dombo
Hoe weet jij dat nou? Leef jij van zand? Ga maar snel weer terug naar je ''water''.
Mwa, om er zeker van te zijn dat er over 100 jaar geëvolueerd intelligent leven is op mars, kan je het beste gewoon water schieten naar mars lijkt mij. Je kan er niet vanuit gaan dat er zandmonsters bestaan.
Ja ik dacht wie weet misschien bestaan ze wel. Maar wel slim plan van je kaas. Ik denk dat wij samen heel veel kunnen bereiken mmmm.
 
Had niet verwacht dat het tot +20 graden kon gaan op Mars.
Maar de gemiddelde temp is dan weer wel -63 graden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mogelijke waterstroompjes ontdekt op Mars



In relatief warme gebieden op de planeet Mars stroomt 's zomers mogelijk wat water langs de wanden van inslagkraters. Dat blijkt uit beelden van de Mars Reconnaissance Orbiter, die door Amerikaanse wetenschappers zijn geanalyseerd in Science.

De door de late lentezon opgewarmde hellingen vertonen donkere, vingerachtige structuren die in de winter steeds weer verdwijnen. Of deze strepen, die in de loop van de zomer langer worden, ook echt door vloeibaar water worden veroorzaakt, is niet honderd procent zeker. Onderzoek met de spectrometer van de Marsorbiter heeft geen direct bewijs opgeleverd dat er ter plaatse water aanwezig is.

Dat zou kunnen betekenen dat de strepen door een andere vluchtige stof worden veroorzaakt, maar eigenlijk is zoutrijk water de enige voor de hand liggende kandidaat. In elk geval zijn de temperaturen ter plaatse in de zomermaanden hoog genoeg om zoutwater te doen smelten. Dat er op veel plaatsen bevroren water in de Marsbodem zit, is al langer bekend.

De donkere tint van de strepen ontstaat overigens niet doordat de bodem ter plekke nat wordt. Het lijkt erop dat het langs de helling sijpelend zoutwater de korrelige oppervlaktestructuur van de kraterwand zodanig herschikt dat deze donker lijkt. Waarom de strepen in de winter dan weer lichter worden, is nog onduidelijk. (Eddy Echternach)
 
zon robot rijdt op zonne energie met zonnepanelen
 
Geloof je toch zelf niet... Zoiets rijdt op kirosine.
 
Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Back
Naar boven