MuscleMeat

lever/bloedwaardes op papier gekregen na kuur, hulp gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sunnybitch

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
357
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Dag allemaal, heb juist een anavar only(4 weken 50mg,2 weken 60mg) gedaan, ja was geen test bij omdat ik voor men werk naar het buitenland moest. Volgende kuur gaat er zeker test bij..
nu wou ik eens zien wat voor invloed dit had op men lichaam en heb ik me laten prikken(resultaten in bijlage), ook wil ik weten of jullie een idee hebben hoelang je ong moet wachten voor je volgende kuur met deze resultaten..(volgende kuur word met test+oral)? als dit te bereken is aangezien iedereen verschillend hersteld.. ja heb totaal geen verstand van die cijfers vandaar de post.

Alle commentaar/antwoorden welkom

yee

waardes 1.jpg


waardes 2.jpg
 
Je test is wel flink gedaald zeg van anavar only.. 100% echte anavar? geen winstrol?
 
Je test is wel flink gedaald zeg van anavar only.. 100% echte anavar? geen winstrol?

ja leek me wel, had geen pijnlijke gewrichten, enige sides waren slecht slapen geen honger en hoge bp.. var is van het drieletter merk

op hoeveel staat men test dan?
 
ja leek me wel, had geen pijnlijke gewrichten, enige sides waren slecht slapen geen honger en hoge bp.. var is van het drieletter merk

op hoeveel staat men test dan?

Staat toch duidelijk test vermeld op je papier? Met ref. waardes erachter.
 
RIP testosteron :(. Hoeveel dagen na de kuur is dit?
HDL waarde ook érg hoog, maar zal wel weer bijtrekken.
 
Je testwaardes zijn echt laag, heb je ook de waarden vóórdat je begon?
 
Ik zou het even aan kijken eerlijk gezegd. Het is 5 dagen na je kuur. Er van uitgaande dat er gewoon wel wat stanozolol in heeft gezeten, moet je je lijf even de tijd gunnen.
Test het na 2 weken na de kuur nog een keer. Als het dan nog zo is, zou je kunnen overwegen een HCG "boost" te geven. (Bv 3x 1000iu) en dan afronden met nolva of clomid.
 
wat zei je huisarts over je lage test?

en wat heb je gewonnen met anavar only als ik asken mag
 
wat zei je huisarts over je lage test? en wat heb je gewonnen met anavar only als ik asken mag

lage test was hij niet over verbaasd, wel over leverwaardes,
4kilo clean en van 11% naar 10% was eerste kuur
 
lage test was hij niet over verbaasd, wel over leverwaardes,
4kilo clean en van 11% naar 10% was eerste kuur

4kg clean 1% gedaalt.. nice hoor. Ik hoor laatste tijden enorm veel positieve dinges over anavar.. het lijkt toch echt dat er in combinatie van winstrol in zit.
 
4kg clean 1% gedaalt.. nice hoor. Ik hoor laatste tijden enorm veel positieve dinges over anavar.. het lijkt toch echt dat er in combinatie van winstrol in zit.

ja mij hoor je ook zeker niet klagen hoor hehe :D alleen die lage test was ik van verschoten,
wat denken jullie nu tamoxifen pakken of gewoon afwachten?
 
ja mij hoor je ook zeker niet klagen hoor hehe :D alleen die lage test was ik van verschoten,
wat denken jullie nu tamoxifen pakken of gewoon afwachten?


Ik zou het even aan kijken eerlijk gezegd. Het is 5 dagen na je kuur. Er van uitgaande dat er gewoon wel wat stanozolol in heeft gezeten, moet je je lijf even de tijd gunnen.
Test het na 2 weken na de kuur nog een keer. Als het dan nog zo is, zou je kunnen overwegen een HCG "boost" te geven. (Bv 3x 1000iu) en dan afronden met nolva of clomid.
.
 
ja mij hoor je ook zeker niet klagen hoor hehe :D alleen die lage test was ik van verschoten,
wat denken jullie nu tamoxifen pakken of gewoon afwachten?

Heb je wel nagekuurd zoja met wat?

En ik zou gewoon wachten eerlijk gezegd neem na maand nog is bloed en zie wat er veranderd is.
 
heb ook nog een aanvullende vraag, de reden dat ik var gebruikte was omdat ik al 4 maand op een plateau zat(al 6 jaar aant traine) nu die plateau gedaan is door var, kan ik dat nu eig weer voort nat gainen ondanks die lage test? of hoe werkt dat.. sorry mss domme vraag maar ben beetj leek op dat vlak
 
heb ook nog een aanvullende vraag, de reden dat ik var gebruikte was omdat ik al 4 maand op een plateau zat(al 6 jaar aant traine) nu die plateau gedaan is door var, kan ik dat nu eig weer voort nat gainen ondanks die lage test? of hoe werkt dat.. sorry mss domme vraag maar ben beetj leek op dat vlak

Plateau? Meer eten. Dan kom je van dat plateau. Had je geen var voor nodig.
Mijn ervaring met een dergelijk laag test level is dat je nauwelijks aan zult komen.
In ieder geval veel gaan eten!
 
4kg clean 1% gedaalt.. nice hoor. Ik hoor laatste tijden enorm veel positieve dinges over anavar.. het lijkt toch echt dat er in combinatie van winstrol in zit.

De laatste tijd?
Anavar staat gewoon bekend als een ''heilig'' goedje, echte anavar dan welteverstaan die ook relatief prijzig en schaars is.

heb ook nog een aanvullende vraag, de reden dat ik var gebruikte was omdat ik al 4 maand op een plateau zat(al 6 jaar aant traine) nu die plateau gedaan is door var, kan ik dat nu eig weer voort nat gainen ondanks die lage test? of hoe werkt dat.. sorry mss domme vraag maar ben beetj leek op dat vlak

Als je al op een plateau zat, zul je nu niet plotseling enorme vooruitgang boeken, eerder het tegenovergestelde.
Gainen zal nog wel gaan, maar gaat relatief langzaam.
 
heb ook nog een aanvullende vraag, de reden dat ik var gebruikte was omdat ik al 4 maand op een plateau zat(al 6 jaar aant traine) nu die plateau gedaan is door var, kan ik dat nu eig weer voort nat gainen ondanks die lage test? of hoe werkt dat.. sorry mss domme vraag maar ben beetj leek op dat vlak

'natty' groeien duurt vaak even.. denk aan een paar weken, verschilt per persoon ook weer.

Wanneer je hormoonhuishouding en dus ook je test weer herstelt is zul je verder kunnen groeien. Als je aan je natty max (wat ik betwijfel) zit zal dit nauwelijks gaan zonder AAS
 
Plateau? Meer eten. Dan kom je van dat plateau. Had je geen var voor nodig. Mijn ervaring met een dergelijk laag test level is dat je nauwelijks aan zult komen. In ieder geval veel gaan eten!
ja maar mijn coach is van het cleanbulken principe omdat hij wedstrijden promoot, en dus graag heeft dat zijn mensen wedstrijden doen en denkt dat als ze gaan bulken geen goesting gaan hebben om scherp te komen terwijl als je al op 10 staat dat makkelijker is, nja zijn mindstate/keuze, dus bulken is dan echt beter dan clean als je rond die plateau draait?
 
Back
Naar boven