AndroidHealthClinic

lever-reiniger

Bezoekers in dit topic

Jurre

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik heb laatst wat besteld bij vitamins.nl en ik kreeg er een
lever-reiniger bij. Kan iemand mij vertellen wat ik er aan heb??
Staat op dat ik me energieker en helderder ga voelen, vraag het me allen af of da zo is!
Ingredienten per tablet: choline bitartaat 400mg, inosital 200 mg, dl-methionine 100 mg.
Dosering: 3 x daags 1 tablet bij elke hoofdmaaltijd

Greetz,
Jurre

Je lichaam reinigen betekent jezelf van afvalstoffen ontdoen. Hiermee hef je lichamelijke blokkades op waardoor je je aanzienlijk helderder en energieker gaat voelen.

Deze blokkades ontstaan door een ophoping van afvalstoffen in je lichaam door het overmatig gebruik van genotsmiddelen (nicotine, alcohol, koffie), ongezonde voeding, maar ook door langdurige stress of het leven in een drukke stad waar de luchtverontreiniging hoog kan zijn. Je voelt je dan moe, lusteloos en/of duf. Bij langdurige ophoping van afvalstoffen kan je immuniteit ook eronder gaan lijden. Door een flinke schoonmaakbeurt ontdoe je je van je afvalstoffen.

Wat je hebt gekregen die ‘Lever-reiniger’ is een kuurtje van 10 dagen dat de afvalstoffen in je vetlagen en lever als het ware ‘weekt’. Het bevat drie natuurlijke stofjes die ook in je voeding voorkomen, maar dan in hogere concentraties. Je lever is je ontgiftigingsmachine en krijgt hiermee een flinke steun in de rug. De losgeweekte vetten worden zo vloeibaarder en kunnen samen met de afvalstoffen door de lever makkelijker uit je lichaam verwijderd worden. Tegelijkertijd ga je je fitter voelen.

Je kunt dit kuurtje meerdere malen per jaar doen. Niet alleen bij vermoeidheid in te zetten, maar ook ter ondersteuning van je immuniteit.

r-ala werkt goed. veel drinken ( water ) trouwens ook.

Maria distel is toch ook voor je lever? Maar week nie zeker meer.

Ja klopt maar dat kan je het beste na je kuur gebruiken.

ja zou haast denken dat het stom zou zijn om r-ALA NIET te gebruiken.... tenzij je het geld er niet voor hebt. :)

Ik gebruik nu een voor een maandje mariadistel. (Had/heb een verhoogte SGPT waarde), is het dan nog handig om daarachteraan 10 dagen R-ala te nemen?

Zo ja, is dit gewoon te verkrijgen?

als je die vetten losweekt... verbrand je ze dan ook sneller????

Nee, zo werkt het niet..die vetten die zo'n ''kuur'' losmaken zijn interne vetten, d.w.z. in je lichaam..
(denk maar na, hoe wil je vetten verbranden die rond je lever zitten?)

Heb deze producten toevallig thuis: zijn allemaal anti-oxidanten met een leverreinigende functie.

1: Biotics research company - Beta-TCP

inhoud per tablet:
60mg vit C
100mg Taurine (Belangrijk aminozuur toch?)
50mg pancreaslipase
100mg Bietenconcentraat

2: Orthica - Alfa-Liponzuur
50 capsules 29 gram netto

3: Orthica - Vitamine E-400
1 capsule bevat 268mg

4: Orthica - Silymarin-100
Silybum marianum extract
1 capsule bevat 100mg

5: Sigma-tau - Carnitene
werkzame deel is levocarnitine

6: Vivox Depyrrol
Per gelule:
50 mg pyridocaal-5-fosfaat
10mg pyridoxine HCI
192mg zinkorotaat (30mg elementair mangaam)
mangaanorotaat 36,5 mg (5mg elementair mangaam)

7: Orthica - Co-Enzym Q10
per capsule: Co-Enzym Q-10 30mg

8: Orthica - L-Selenomethionine 100
bevat 100mcg Selenium per capsule

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven