AndroidHealthClinic

Lever tabletten

Bezoekers in dit topic

AreZje

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2005
Berichten
385
Waardering
0
Ik las dit stukje in "the bodybuilding truth":

Gain 10 pounds in one week...

Every waking hour drink 12 ounces of water along with 6 desiccated liver tablets. Also, snack on nuts and olives all day long.... Of course, much of it will be water weight but so what? In order to obtain more size it is necessary for the body to get accustomed to carrying more weight...more strength + more water + more food = more mass

Ik wou dit even gaan proberen. Dus 1,2 L per uur? dat zou pakweg 12 liter zijn ... dat is niet gezond toch!? of in ieder geval krap aan de ongezonde grens .. daarbij dus 10 x 6 = 60 pillen per dag?

Maargoed naast dit waar vind ik die pillen. Een vertaling levert op: gedroogde levertabletten. Was bij de kruidvat aan het loeren maar kon niets vinden. Overigens zou dit goedkoop moeten zijn maar 420 pillen zal vast niet goedkoop zijn :)

Iemand wat advies/info/hulp?
 
dboll zijn ook leuke lever tabletjes :P
 
ik wil niet lullig doen maar wat wil je ermee bereiken?
ga maar lekker 12l water p/d drinken en koop flink wat luiers, want je zeikt je eigen dan helemaal suf!!!
verder moet je niet alles geloven wat je leest.
gr d
 
ik wil ermee bereiken wat er staat :)
uiteraard begrijp ik ook wel dat je niet alles moet geloven wat je leest, maar ben er op zn minst benieuwd naar en het kan geen kwaad eens te proberen. Mijn vroeg is dan wat zijn die pillen en waar haal ik die!?

dboll is steriod!? dat is niet de kant die ik op wil dus dat soort pillen bedoel ik niet...
 
12liter water per dag is niet gezond, en mischien ook wel gevaarlijk

ik kan me een verhaal herrineren over een jongen, die ontgroend moest worden..
hij dronk 7 liter in 15 minuten.. en is daaraan overleden..

maargoed, de tijdsduur er tussen is ook anders..

60 pillen is ook zeker niet gezond
 
neem gewoon als je vocht wil gainen: iedere dag 3 eetlepels natrium,creatine en gebruik de anti-conceptiepil van je zus/vriendin. zit het er ook zo aan.
scheelt een hoop water
 
in het artikel zeggen ze al dat het grotendeels vocht is waardoor je gewicht zo hoog zal liggen.
Als je zo graag zwaarder wilt zijn en niet per se in droge massa, probeer dan eens de macdonald elke dag te bezoeken gain je ook aardig wat:P

ff serieus, je kan dan inderdaad beter creatine of dergelijke gebruiken
 
12 ounce is geen 1.2 liter maar 340gr, 12 fl oz = 0.35 liter

Klein verschil :D
 
FrederX zei:
12liter water per dag is niet gezond, en mischien ook wel gevaarlijk

ik kan me een verhaal herrineren over een jongen, die ontgroend moest worden..
hij dronk 7 liter in 15 minuten.. en is daaraan overleden..

maargoed, de tijdsduur er tussen is ook anders..

60 pillen is ook zeker niet gezond

water vergiftiging begint idd bij 8 liter als ik me niet vergis.
 
Praat es met Monsterstrength. Die drinkt 10 liter melk per dag en kwam 22kg vetvrije massa aan in een jaar tijd (maar jij wilt dat liefst in een maand begrijp ik).
En dat allemaal dankzij de melk. Of het gezond is moet je je niet gaan afvragen maar als jij per sé dat gewicht erop wlt hebben kun je ook gewoon veel gaan snacken.

Dat stukje uit dat blad is ronduit hilarisch en doet me denken aan de vele vele Amerikaanse stukjes die je kunt lezen op het net en in tijdschriften,
'Eet je tonijn met flinke slokken colalight, dat bevordert de eiwitsynthese' en meer van dat soort USA-uitspraken.
Gedroogde levertabletten zijn geloof ik te koop van Universal, een ex-vriendinnetje die sportinstructeur was nam ze in de zomer. Maar niet dat je daarvan aankomt hoor, vergeet het maar.

Maar goed. Ik kan me voorstellen waar je mee bezig bent: Net als veel andere jonge jongens ben je op zoek naar de 'Eureka-manier', de 'magic move' die jou ineens gewicht aan de haak oplevert.
Maak echter niet dezelfde fout als de Dboll-summer-boys, die hopen vochtopslag ook zien als massa. Want daar `gaat het je om. Begeestigd door de kilo's wil je met wáter en levertabs je gewicht laten toenemen? Ik weet wel gezondere manieren hoor!
 
De beste manier om massa aan te komen is gewoon flink bulken en hard trainen,
en dat dan met enige wetenschap van voeding en training.
 
Jay Impol zei:
De beste manier om massa aan te komen is gewoon flink bulken en hard trainen,
en dat dan met enige wetenschap van voeding en training.

Dat is, naar wat ik schijn te begrijpen van topicstarter, een te grote opgave. ;)
 
DBC01 zei:
Praat es met Monsterstrength. Die drinkt 10 liter melk per dag en kwam 22kg vetvrije massa aan in een jaar tijd (maar jij wilt dat liefst in een maand begrijp ik).
En dat allemaal dankzij de melk. Of het gezond is moet je je niet gaan afvragen maar als jij per sé dat gewicht erop wlt hebben kun je ook gewoon veel gaan snacken.

Dat stukje uit dat blad is ronduit hilarisch en doet me denken aan de vele vele Amerikaanse stukjes die je kunt lezen op het net en in tijdschriften,
'Eet je tonijn met flinke slokken colalight, dat bevordert de eiwitsynthese' en meer van dat soort USA-uitspraken.
Gedroogde levertabletten zijn geloof ik te koop van Universal, een ex-vriendinnetje die sportinstructeur was nam ze in de zomer. Maar niet dat je daarvan aankomt hoor, vergeet het maar.

Maar goed. Ik kan me voorstellen waar je mee bezig bent: Net als veel andere jonge jongens ben je op zoek naar de 'Eureka-manier', de 'magic move' die jou ineens gewicht aan de haak oplevert.
Maak echter niet dezelfde fout als de Dboll-summer-boys, die hopen vochtopslag ook zien als massa. Want daar `gaat het je om. Begeestigd door de kilo's wil je met wáter en levertabs je gewicht laten toenemen? Ik weet wel gezondere manieren hoor!

ho ho ho :) .. rustig! Ik ben goed aan het eten. Ik ben hard en goed aan het trainen! .. de vooruitgang gaat prima. Deze zomer ben ik overigens nog gewoon aan het bulken. Volgend jaar word er gecut.

In het stukje staat ook dat het soortgelijk als creatine werkt wat betreft het water vast houden. Nu had ik bij mn vorige creatine kuurtje erg veel baat. Creatine kost alleen meer en duurt langer (overigens kun je hiermee wel harder trainen en daardoor meer groeien) ...

maargoed ik ben geen blije beachboy en alles waar je het over hebt .. vond het gewoon een interessant stukje maar dat is het duidelijk niet dus zo te horen :)

.. maar dan blijft mijn vraag .. over wat voor pillen hebben ze het :) ... en goddank dat we het over 0,35 L hebben :D

(snap best dat ik dit soort geneuzel over me heen krijg... ik heb geen credit verdient op dit forum en als je dan met dit soort vragen aan komt plaatsen mensen je al gauw in dat jongetjes beachboy hoekje)
 
DBC01 zei:
Dat is, naar wat ik schijn te begrijpen van topicstarter, een te grote opgave. ;)

beetje vervelende opmerking. Je kent me niet eens en hebt geen idee hoe ik bezich ben maar je hebt me al in een boxje gestopt. Misschien een excusses waard.

Ben nu 6 maanden op een vast trainingsschema en voedingsschema. Misschien alles niet perfect, maar ben lerende en doe hard mn best!
 
AreZje zei:
ho ho ho :) .. rustig! Ik ben goed aan het eten. Ik ben hard en goed aan het trainen! .. de vooruitgang gaat prima. Deze zomer ben ik overigens nog gewoon aan het bulken. Volgend jaar word er gecut.

In het stukje staat ook dat het soortgelijk als creatine werkt wat betreft het water vast houden. Nu had ik bij mn vorige creatine kuurtje erg veel baat. Creatine kost alleen meer en duurt langer (overigens kun je hiermee wel harder trainen en daardoor meer groeien) ...

maargoed ik ben geen blije beachboy en alles waar je het over hebt .. vond het gewoon een interessant stukje maar dat is het duidelijk niet dus zo te horen :)

.. maar dan blijft mijn vraag .. over wat voor pillen hebben ze het :) ... en goddank dat we het over 0,35 L hebben :D

(snap best dat ik dit soort geneuzel over me heen krijg... ik heb geen credit verdient op dit forum en als je dan met dit soort vragen aan komt plaatsen mensen je al gauw in dat jongetjes beachboy hoekje)


Creatine kost meer!Dacht t niet je moet je nl de pleuris vreten aan die livercaps.Gaat ook aardig in de $ lopen!
 
Back
Naar boven