MuscleMeat

Leveringsproblemen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hasjkikkertje

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
830
Waardering
278
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Heren, ik zit met een dilemma. Sinds kort is sustanon niet meer leverbaar door weet ik veel allemaal. Ik zit aan de trt en de apotheek is genoodzaakt een vervanging voor mij te zoeken.

Zijn er hier mensen die bijvoorbeeld de enanthaat van bayer schering 250mg/ml gebruiken? Dit lijkt mij de meest voor de hand liggende vervanging. Wat is je ervaring? Betaal je meer dan voor sustanon?
 
Heren, ik zit met een dilemma. Sinds kort is sustanon niet meer leverbaar door weet ik veel allemaal. Ik zit aan de trt en de apotheek is genoodzaakt een vervanging voor mij te zoeken.

Zijn er hier mensen die bijvoorbeeld de enanthaat van bayer schering 250mg/ml gebruiken? Dit lijkt mij de meest voor de hand liggende vervanging. Wat is je ervaring? Betaal je meer dan voor sustanon?
Nebido wordt geheel vergoed sinds okt.
Is Testoviron het alternatief wat ze bieden ?
 
Bedankt Bull, dit was mij inderdaad bekend, maar ik ga absoluut niet aan de Nebido. De lange halfwaardetijd is het mij absoluut niet waard. Ik speel zo nu en dan met de injectie frequenties en heb het liefst kortere esters.

Testoviron is door mij nota bene geopperd inderdaad.

De apotheek speelt die suggestie door aan mijn behandelende arts.

Heb je hier ervaring mee? Wordt dit geimporteerd? Enig idee van de kosten?

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
 
That dude wel, die komt van Sust naar import E.
Zou zelf denken dat het gelijk is qua vergoeden van Sust. Dit omdat het vervangend product is, en eigenlijk ook gewoon Testosteron. Weet vanuit Duitsland dat er een zelfde TRT protocol is als met Sust in NL
 
Top, hopelijk gaat de arts dan ook gewoon overstag naar Test E. Ik laat ff weten wanneer ik meer weet.
 
is inderdaad weer leverbaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven