1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Leverreiniger slecht voor je spieropbouw?

Discussie in 'Supplementen' gestart door Godfather1, 14 jun 2006.

XXL Nutrition Algemeen
Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Godfather1

Godfather1 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik heb berryblaster gekocht van american sports, om je lever te reiniggen en om na ziekte van pfeiffer te herstellen.
    is het zo dat het supplement de eiwittoename tegenwerkt omdat het de lever reinigt?

2. Big-T

Big-T Administrator Admin Founder - R.I.P.

Leuk Bevonden:
    3.220
    Geslacht:
    Man
    Nee, het werkt via enzymen die verhoogt worden zodat de afbraak van giftige stoffen sneller gaat.

3. Godfather1

Godfather1 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ja maar de vetverbranding word ook verhoogt dus dat zal niet echt ten goede komen van het opbouwen van de spieren denk ik.
    Of valt dat wel mee?(bedankt voor de reactie)

4. Big-T

Big-T Administrator Admin Founder - R.I.P.

Leuk Bevonden:
    3.220
    Geslacht:
    Man
    Ik weet niet precies de werking erachter, als de vetverbranding op 1 of andere manier verhoogt wordt dan dien je meer kcal tot je te nemen als er een tekort zou optreden.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie