Fitness Seller

leverreiniging: log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1984_7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2007
Berichten
2.346
Waardering
77
Lengte
1m63
Massa
71kg
Vetpercentage
17%
EDIT: VOORDAT JE DIT UITVOERT LEES EERST MIJN BESCHOUWING VAN DE WETENSCHAPPELIJKE WAARDE VAN EEN LEVERREINIGING OP PAGINA 2 VAN DIT TOPIC!!

Na een thread gezien te hebben over leverreinigingen (en de vermeede heilzame werkingen ervan), heb ik besloten om er ook maar eentje te doen.

Omdat ik geen zin had in 5 dagen k*tzooi heb ik gekozen voor 2 dagen:
heelnatuurlijk - Tweedaagse leverkuur van Dr. Clark

Ik had ergens gelezen dat appelsap ook helpt de galstenen wat los te weken, dus ik heb 1 dag voor mijn reiniging ook maar een hoop appelsap gedronken.
Het is een nogal plastisch geschreven verhaal, dus als je niet tegen ranzigheid kan niet verder lezen.

Enfin, dag 1:

Opstaan, heel licht eten (paar droge boterhammen), wat water gedronken en meer niet.

14:00 vanaf nu mocht ik niets meer eten (en eigenlijk ook niet drinken, maar daar heb ik me niet aan gehouden)
16:00 ik krijg verdomme honger, en heb zin in een biefstuk, maar ik houd me groot
18:00 tijd voor mijn eerste levershake: 1 schep bitterzout (magnesium sulfide) met klein beetje water. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik nog liever menstruatiesap op lik van de grond van een birmanese hoerentent, dan dat nog eens te drinken. Het is onwaarschijnlijk smerig en bitter....
18:30 Maag begint te knorren en pijn te doen,
18:31 ik snel naar de wc om een hoop uit te schijten
19:00 Idem
19:30 weer aan de schijterij....alleen dit keer is het lijkt wel puur water (bruin water dat wel)
20:00 Weer tijd voor een levershake. De smaakt went vooralsnog niet. Ik kom superlatieven te kort om de ranzigheid van de smaak te beschrijven.
20:10 Mijn maag is een bom die ieder moment kan exploderen. Ik ren naar de wc en aldaar laat ik een schijtexplosie achter die menig fundering heeft doen trillen op haar grondvesten. Het is overigens wederom behoorlijk dunne diarree. Overigens moet ik erbij zeggen dat ik me behoorlijk k*t voelde.
20:20 Zelfde als hierboven. Voel me nog steeds k*t
tot 22:00 vrij frequent de wc nog bezocht.
22:00 tijd voor de olijfolie met grapefruitsap shake. Smaak: niet onaardig eigenlijk, jammer dat het wel nogal vettig was :) Na de shake ga ik liggen op bed en een filmpje kijken (had geen zin om te slapen)
22:10 ik krijg koppijn. En mijn maag staat wederom op exploderen. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik na 22:00 actief ben, dus ik heb het maar ingehouden.
22:30 wordt het me te gek. Ik ren naar de wc voor nog een diarree explosie. Omdat ik nieuwsgierig ben, of er misschien al galstenen in mijn ontlasting zit kijk ik naar beneden. Buiten het feit om dat het behoorlijk ranzig ruikt hou ik vol. en ik zie: zwarte bollen met een paar groene bolletjes. Ik weet niet echt wat de zwarte bolletjes zijn, maar de groene zijn vermeende galstenen. Naast het feit dat ik me nog steeds behoorlijk k*t voel, kan er een glimlach vanaf! Ik doe het niet voor niets
23:30 rond die tijd ga ik maar echt slapen. Ik kan niet in slaap komen omdat: 1 ik voel me k*t 2: ik heb koppijn, 3 mijn maag knort, bromt, en klotst.
2:30 Schijterij wordt onhoudbaar, ik ren wederom naar benenden naar de wc.
Voel me overigens nog steeds k*t, en het zal een poos duren voordat ik in slaap kom.
Dag 2:
6:00 ik wordt wakker, maar draai me om
9:30 ik wordt wakker en neem mijn derde levershake met bitterzout. De ranzigheid overmant me wederom.
9:31 ik zit boven de wcpot uit te puffen als een zwanger vrouw. Resultaat is een hoop groenachtige erwten/bolletjes.
11:30 laatste levershake. De smaak trek ik echt niet meer, maar ik moet doorzetten.
12:00-18:00 af en toe nog naar de wc. Mijn maag is nog steeds van streek, en voel me niet echt goed. Wel heb ik het gevoel dat er een hoop galstenen uit mijn lichaam zijn, en dat geeft eigenlijk wel een gezond idee.

conclusie: Ik ben redelijk verdoet door de hele reiniging, maar laten we hopen dat het een goed doel heeft gediend
 
Laatst bewerkt:
Tering wat een k*t kuur! Respect man;) Hopelijk is je lever nu goed schoon.
 
heb al vaker begrepen dat het reinigen van de lever .. toch de lever ook behoorlijk zou moeten belasten??
 
mmm das een shizzle,

respect nou nog een clisma en je bent compleet
 
Hoelang is het geleden dat je dit hebt gedaan? Merk je enig positief effect?

In elk geval respect dat je deze ranzigheid hebt doorstaan.
 
Ik heb tijden niet zo gelachen om een verhaal op een forum.. van mij ook respect :D
 
Hoelang is het geleden dat je dit hebt gedaan? Merk je enig positief effect?

In elk geval respect dat je deze ranzigheid hebt doorstaan.
hier ben ik ook benieuwd naar
 
nam je geen cranberry sap? schijnt ook erg goed te zijn om de lever schoon te houden.
 
merci voor de respect :)
Nee ik heb geen cranberry sap genomen. Ben doorgaans ook niet zo'n health freak. De shake heb ik ook gewoon 'hardcore' gedronken. De kuur heb ik gister en vandaag gedaan. Dus ik zit er in principe nog 'in'. Kom overigens ook net van de wc af. Die hogedrukspuit zit nog steeds in mijn anus want de schijt/bruin water/galstenen spuiten er echt uit. Mijn maag is nog steeds verdoet, en ik kan het je niet aanraden om op dag 2 hamburgers met bacon te eten.

Wat betreft gevoel verder: ik voel me op een of andere manier fris, kalm en energiek. Morgen zal ik weer eens kijken of mijn stoelgang normaal is, en wat ik verder merk.
 
Goed ik stond vandaag uitgerust op heb zeer diep geslapen (maar dat komt waarschijnlijk door de zink en ornithine). Moest wederom naar de wc, en schijtte nog een paar stenen uit. Voor de rest voel ik me rustig en wel goed.
 
Wanneer moet je dit doen dan??

Heeft dat voor mij ook zin?
 
Wanneer moet je dit doen dan??

Heeft dat voor mij ook zin?

Dit kan je doen wanneer je wilt. En of het zin heeft: kijk sommige mensen hebben schijnbaar vage klachten zoals bijvoorbeeld vermoeidheid/prikkelbaarheid die eventueel met de lever in verband kunnen worden gehouden (althans een verminderd functioneren van de lever). Het verminderen van de galstenen zou misschien van gunstige invloed kunnen zijn op het functioneren van je lever.

Introductie
 
Heb je ook zoiets voor nierstenen?
 
Voor nierstenen zou ik in de eerste plaats gewoon denken aan een shitload water.

At topicstarter: heb jij dan 2 dagen niet gegeten en weinig gedronken buiten die shakes? Dan ben je toch wel helemaal uitgedroogd als je nog es voortdurend vloeibare diarree hebt?
 
damn wel ontzettend leuk beschreven ghehe ;)

zeker respect :thumbs: klinkt als zwaar klote die twee dagen :S
 
Voor nierstenen zou ik in de eerste plaats gewoon denken aan een shitload water.

At topicstarter: heb jij dan 2 dagen niet gegeten en weinig gedronken buiten die shakes? Dan ben je toch wel helemaal uitgedroogd als je nog es voortdurend vloeibare diarree hebt?

Klopt eigenlijk wel. Daarom heb ik ook veel gedronken aan het einde van de tweede dag. Op de tweede dag heb ik wel gegeten maar pas smiddags. Savonds vrijwel niets want ik had eigenlijk geen honger.

Ze adviseren overigens om na een eerste reiniging ook nog een tweede te doen, zodat de galstenen die eerst achter zaten, en nu voorin zijn komen te liggen door je eerste reiniging, ook worden weggespoeld. Ik denk dat ik over 3 weken misschien nog een reiniging doen.
 
Goed ik stond vandaag uitgerust op heb zeer diep geslapen (maar dat komt waarschijnlijk door de zink en ornithine). Moest wederom naar de wc, en schijtte nog een paar stenen uit. Voor de rest voel ik me rustig en wel goed.
:roflol:
 
hoe weet je eigenlijk zeker dat die erwten die je in je ontlasting ziet wel echt galstenen zijn en niet gewoon chemische producten van dat magnesium sulfide uit je maag?

kan je daar iets over zeggen, Ano_1984_7?

alvast bedankt
 
probeer cranberry sap zoals al eerder is gezegd ik heb ook gelezen dat dit goed kunt helpen ;)
 
Back
Naar boven