AndroidHealthClinic

leverwaarden

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
als klein proloogje op de update van mijn log, kan ik jullie meedelen dat na lange periode (en nog steeds) on te zijn, zowel relatief zwaar belastende orals als injects.. mijn leverwaarden en bloedbeeld allemaal top in orde zijn (leverwaarden zijn iets hoger dan in de vorige meting, maar zit nu ook aan de oxy ;) en het was nog altijd verwaarloosbaar)

persoonlijk ben ik altijd iemand geweest die daar heel kritisch tegenoverstond en ook echt geen grappen maak als het gaat om langer gebruiken van orals etc. maar nu, in mijn enthousiasme na mijn gesprekje met mijn arts zojuist, zie ik mezelf als het levende bewijs dat dit toch uit proporties wordt geblazen allemaal..

het zal tevens deels persoonlijk zijn, en afhankelijk van je verdere 'bezigheden' in het leven ;) maar het hoeft allemaal niet zo erg te zijn..

let wel.. mijn bloed vertelt dat ik helemaal top in orde ben, gezond en wel, en zo voel ik me ook.. maar misschien ben ik wel heel langzaam vanbinnen dood aan het gaan :D

test levels heb ik btw niet laten meten.. daar krijg ik elke morgen een volledige rapportage van ;)
 
goed om te weten dude!

wat is de meting van je test level? 21 - 22 cm? :D :D
 
great news..hoe zag je oral..protocol eruit het laatste jaar..misschien wel interessant om mede te delen.. :)
 
thx mannen.. sinds een dag of 10 voor het onderzoek zat ik al op 150mg oxy e/d.. daarvoor turinabol gedaan daarvoor ook oxy.. turinabol.. stromba een tijdje.. meestal 4 weken on.. en daarna meestal 4 weken off.. soms 6 weken..
 
thx mannen.. sinds een dag of 10 voor het onderzoek zat ik al op 150mg oxy e/d.. daarvoor turinabol gedaan daarvoor ook oxy.. turinabol.. stromba een tijdje.. meestal 4 weken on.. en daarna meestal 4 weken off.. soms 6 weken..

damn dan is het zeer netjes idd!!

toch is het belangrijk om geen signaal van "alle remmen los" af te geven..dit is dus persoonsgebonden..het is dan idd belangrijk om eerst je leverwaarden te laten controleren voordat je een nieuwe oral cycle begint..

nietwaar..?:cool: ;)
 
nee dat is ook mijn bedoeling totaal niet.. ik vind het zowiezo aan te raden je leverwaarden etc. te laten controleren voor (eventueel tijdens,) en na

enige wat ik wil meegeven is dat het mogelijk allemaal een beetje uit proporties wordt gehaald, de leverbelasting door orals.. of al mn gear was fake en het komt allemaal door de no xplode ;)
 
nee dat is ook mijn bedoeling totaal niet.. ik vind het zowiezo aan te raden je leverwaarden etc. te laten controleren voor (eventueel tijdens,) en na

enige wat ik wil meegeven is dat het mogelijk allemaal een beetje uit proporties wordt gehaald, de leverbelasting door orals.. of al mn gear was fake en het komt allemaal door de no xplode ;)

nee..dat weet ik..en ik doelde het ook niet op jou uitingen..meer dat elk lichaam anders is..en dat ieder dus voor zichzelf het zekere moet nemen..

voor jou ben ik gewoon heel erg blij..:D :cool:
 
puur persoons gebonden.Met mij altijd niets aan de hand,todat ik ff mijn waardes liet meten,en deze echt skyhigh waren.

Veel mensen denken omdat het bij jou zulke lage waardes zijn,zal het allemaal wel loslopen.

Meet het en je weet het
 
misschien kunnen we deze topic een kleine draai geven en kijken waar het aan ligt, dat het bij de een dus meevalt en de ander torenhoge waarden meet.. welke factoren spelen een rol.. kan het te maken hebben met het feit dat ik al vrij lang on ben, en ik misschien in een eerdere fase ook erg hoge waarden had die zijn 'gestabiliseerd' (ik doe nu maar een wilde gooi)

zijn er supplementen die kunnen helpen etc etc.. en dan heb ik het niet direct over mariadistel of liv52 die daar echt voor bedoeld zijn.. ik zoek nu gewoon naar verschillen tussen gebruikers ;)
 
hahaha is goede shit he ;)
 
Tsja....ik heb het altijd al gezegd....mensen overdrijven graag en denken dat ze dood kunnen gaan als ze 500mg test gaan zetten maar niets is dus minder waar.

Er zullen gerust wat mensen zijn die er wel meteen last van krijgen maar het overgrote deel helemaal niet.

Ik heb er meer shit ingestampt dan iedereen op dit forum en mijn bloewaardes en leverwaardes waren ALTIJD ok.....op lichte verhogingen na die volgens de dokter te verwaarlozen waren.
 
hey dat is mijn line !
 
misschien kunnen we deze topic een kleine draai geven en kijken waar het aan ligt, dat het bij de een dus meevalt en de ander torenhoge waarden meet.. welke factoren spelen een rol.. kan het te maken hebben met het feit dat ik al vrij lang on ben, en ik misschien in een eerdere fase ook erg hoge waarden had die zijn 'gestabiliseerd' (ik doe nu maar een wilde gooi)

zijn er supplementen die kunnen helpen etc etc.. en dan heb ik het niet direct over mariadistel of liv52 die daar echt voor bedoeld zijn.. ik zoek nu gewoon naar verschillen tussen gebruikers ;)

dit is allemaal genetisch vastgelegd...had er tijd geleden topic over geopent...het verwerken van een bepaalde toxische stof/ aanmaak lever-enzymen verschilt van persoon tot persoon....ken iemand die al extreme leverwaarden had bij een lage dosis anavar...terwijl de ander op 120mg anavar zit zonder probs....
 
weet je het zeker?;)


Nu ik jouw post lees begin ik te twijfelen,gab.:D

Maar ik zal ongetwijfeld bij de top van grootverbuikers zitten samen met vriend Klaas natuurlijk.:p
 
Het probleem is dat mensen die hun waardes niet laten meten (meestal newbies met wat posts op hun naam) meeblaten,als ervaren jongens vertellen dat hun leverwaardes meevallen.

Testo,en eclipse,jullie zullen in de afgelopen gemeten waardes van jaren geleden ook wel eens gedacht hebben "zo tering,mot ff rustig an doen"
Betekend dat je daar je conclussie uit trekt.Newbies denken heej het valt allemaal wel mee.
TS stopt zich vol en heeft nix,dus ik hoef nix te laten meten want als HUN nix hebben heb ik op zeker ook geen verhoging.Nix is minder waar.

Ontaard weer in een discussie of het allemaal wel zo gevaarlijk is.
 
De "gemiddelde" gebruiker zal inderdaad door regelmatig gebruik geen direct levergevaar oplopen.
Bij 90% zullen de leverwaarden niet oplopen tot gevaarlijke hoogten.

Probleem is echter dat 10% er wel gevoelig voor is, en dat je pas weet tot welke groep je behoort wanneer je het zelf hebt getest, en het dus mogelijk te laat is (alhoewel echt gevaar weer binnen een subgroep hiervan zal zijn).

Niet bedoeld om te zeiken hoor :) Maar om de zaken binnen perspectief te blijven zien.
 
thx mannen.. sinds een dag of 10 voor het onderzoek zat ik al op 150mg oxy e/d.. daarvoor turinabol gedaan daarvoor ook oxy.. turinabol.. stromba een tijdje.. meestal 4 weken on.. en daarna meestal 4 weken off.. soms 6 weken..

ik blijf altijd natural en het maakt me niets uit wat jullie daarvan vinden!

:roflol:
 
Back
Naar boven