MuscleMeat

leverwaarden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thx mannen.. sinds een dag of 10 voor het onderzoek zat ik al op 150mg oxy e/d.. daarvoor turinabol gedaan daarvoor ook oxy.. turinabol.. stromba een tijdje.. meestal 4 weken on.. en daarna meestal 4 weken off.. soms 6 weken..

juist:thumbs:dat leververhaal met orals wordt veel te veel overdreven :thumb:

ik ken btw iemand die neemt 4 op 3 af 6mg methyl trienolone en hij is nog niet geel, dus zo erg is zijn lever er niet aan toe, als er uberhaupt al schade is

gozer is 17 en bankt 150 btw???
 
Zeer interresant topic kerel.
En natuurlijk zijn verhoogde leverwaardes erg persoonlijk.

Hoop alleen dat dit voor een boel mensen niet een vrij-briefje is om veel orals erin te stampen.

Dat Testo nooit ergens last van heeft verbaasd me niets, die gozer is zelfs te eigenwijs om er ziek van te worden. ;)
 
Testo,en eclipse,jullie zullen in de afgelopen gemeten waardes van jaren geleden ook wel eens gedacht hebben "zo tering,mot ff rustig an doen"


Nee echt niet,gab.

Die zijn namelijk nooit verontrustend geweest zoals ik al zei.

Wat ik wél gelukkig altijd al gehad heb is common sense....ik weet en voel aan wanneer het mooi geweest is en dan ga ik voor minimaal 3 maanden off....en echt compleet off zonder bridge-gelul welteverstaan.

Wil met mijn posts alleen maar zeggen dat het geen gevaar is om iemand die voor het eerst kuurt meteen op 500mg test te zetten als diegene al pittige stats van zichzelf heeft.
Daar zijn nl wel eens wat overdreven reacties op geweest die ongegrond zijn imo.
 
Hehehe.....Maussie hoort ook zeker bij de club van junkies dus doe maar niet zo schijnheilig,gab.:D
 
Hehehe.....Maussie hoort ook zeker bij de club van junkies dus doe maar niet zo schijnheilig,gab.:D

Eindelijk erkenning voor mn aandoening, nm ''bad-responderia''.
 
Nee echt niet,gab.

Die zijn namelijk nooit verontrustend geweest zoals ik al zei.

Wat ik wél gelukkig altijd al gehad heb is common sense....ik weet en voel aan wanneer het mooi geweest is en dan ga ik voor minimaal 3 maanden off....en echt compleet off zonder bridge-gelul welteverstaan.

Wil met mijn posts alleen maar zeggen dat het geen gevaar is om iemand die voor het eerst kuurt meteen op 500mg test te zetten als diegene al pittige stats van zichzelf heeft.
Daar zijn nl wel eens wat overdreven reacties op geweest die ongegrond zijn imo.

Nee daar hebbie gelijk in gab,500 test zal natuurlijk niet lijden tot een verhoging.

Alleen waar ik altijd moe van wor,is het bagataliseren door newbies,over leverwaardes, door 17aa Het zijn altijd de gasten die te beroerd zijn cq niet durfen,zich te laten testen,of zelfs nog NOOIT gebruikt hebben,en zich dan lawaaipapagaai meelullen met de grote regelmatige gebruikers dat het allemaal zo een vaart niet loopt.
 
bagataliseren is dus iets onderschatten.. doen alsof het niet belangrijk is ;) on the other hand denk ik dat 500mg test voor een beginner.. die nog niets gewend is toch wel voor wat paniek kan zorgen in de lever..?
 
Back
Naar boven