XXL Nutrition

LevroneReport.com • Death-Defying Snow Lunges, 800 yds

Users who are viewing this thread

Burgtie

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 jun 2009
Rocky deed het met een boomstronk op zn schouders!!

Yeahbuddy

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2007
Lengte
1m86
Massa
115kg
Vetpercentage
15%
Lunges zuigen!

KoekieMonster

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m84
De e-heroes komen weer te voorschijn zo te zien.

Einstein

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Lengte
1m77
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
ik vind het best wel ziek alleen wat gewicht had er inderdaad een stuk leuker uitgezien al was het maar 10 kilo

Edit: En om in shape te komen hoef je niet in de sneeuw slap ouwe hoerend 800 yards te lungen

eViNCaR

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2009
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
Vroeger vond ik het wel en baas maar nu is het een ouwehoer met teveel spraakwater op.

lange harry

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 mei 2010
Lengte
1m96
Massa
105kg
mensen zijn of doof of dom

waarom zou hij bodyweight lunges op een lege maag in de ochtend doen??

niet voor spiergroei inderdaad! anders had hij er gewichten gebruikt he

cardio!!!! dumb-asses

mister levrone vertellen dat hij gewichten moet gebruiken;; LOL

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2007
mensen zijn of doof of dom

waarom zou hij bodyweight lunges op een lege maag in de ochtend doen??

niet voor spiergroei inderdaad! anders had hij er gewichten gebruikt he

cardio!!!! dumb-asses

mister levrone vertellen dat hij gewichten moet gebruiken;; LOL

Hier ben ik het helemaal mee eens!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Omdat Levrone een genetisch wonder is, die al monsterquads zou krijgen van achter een grasmaaier aanlopen, mogen jullie hem niet bekritiseren!!:rolleyes:

Hou toch op man, met je 'Mister Levrone'!:roflol:

lange harry

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 mei 2010
Lengte
1m96
Massa
105kg
Hier ben ik het helemaal mee eens!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Omdat Levrone een genetisch wonder is, die al monsterquads zou krijgen van achter een grasmaaier aanlopen, mogen jullie hem niet bekritiseren!!:rolleyes:

Hou toch op man, met je 'Mister Levrone'!:roflol:

je post geeft aan dat je een laag IQ tot je beschikking hebt! hoor je mij zeggen dat je hem niet mag bekritiseren?? nee... fout 1 in je poging tot trollen. dat hij lunges doet op een lege maag om monsterquads te krijgen, omdat hij een genetisch wonder is? geeft duidelijk jouw gebrek aan kennis van BB weer en het raar vinden om iemand netjes mr. Levrone te noemen, geeft aan dat jij waarschijnlijk ergens uit een achterstands-tokkie wijk komt Pingggg T.K.O!!

Laatst bewerkt:

eViNCaR

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2009
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
je post geeft aan dat je een laag IQ tot je beschikking hebt! hoor je mij zeggen dat je hem niet mag bekritiseren?? nee... fout 1 in je poging tot trollen. dat hij lunges doet op een lege maag om monsterquads te krijgen, omdat hij een genetisch wonder is? geeft duidelijk jouw gebrek aan kennis van BB weer en het raar vinden om iemand netjes mr. Levrone te noemen, geeft aan dat jij waarschijnlijk ergens uit een achterstands-tokkie wijk komt Pingggg T.K.O!!

Mr spraakwater doet het om aandacht te krijgen en om geen enkele andere reden. Hij kan ook net als de rest op een loopband gaan staan maar dat geeft natuurlijk niet hetzelfde effect als je er een filmpje van maakt.

lange harry

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 mei 2010
Lengte
1m96
Massa
105kg
Mr spraakwater doet het om aandacht te krijgen en om geen enkele andere reden. Hij kan ook net als de rest op een loopband gaan staan maar dat geeft natuurlijk niet hetzelfde effect als je er een filmpje van maakt.

afwisseling kan ook geen kwaad he! elke dag op de loopband staan, gaat ook vervelen hoor. maar blijkbaar moet je met de kudde meelopen, anders vraag je om aandacht:D

iron erik

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 jul 2005

iemand die zo beredeneert kan zelf onmogelijk een hoog IQ hebben.

en niet zeggen dat je dat niet beweert want jij spreekt iemand aan met mr. toch?

ontopic: sinds blijkt dat dat levrone-gedoe 1 grote commerciele hype is was ik al afgehaakt. dus totaal niet meer boeiend!

TestoAnimal

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 sep 2006
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
9%

en niet zeggen dat je dat niet beweert want jij spreekt iemand aan met mr. toch?

ontopic: sinds blijkt dat dat levrone-gedoe 1 grote commerciele hype is was ik al afgehaakt. dus totaal niet meer boeiend!

waarom dan nog lezen, filmpjes kijken en reageren in dit topic?

lange harry

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 mei 2010
Lengte
1m96
Massa
105kg

''mr.'' betekent meneer in het engels, een afkorting noemen ze zoiets!
het woord ''meneer'' gebruik je, als je iemand netjes aan wilt spreken.
heb je niet goed opgelet op school? je was meer bezig met de smart guy uithangen denk ik.
smart guy betekent wijsneus btw(A)

Laatst bewerkt:

Naar boven