MuscleMeat

LevroneReport.com • Death-Defying Snow Lunges, 800 yds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rocky deed het met een boomstronk op zn schouders!!
 
Lunges zuigen!
 
De e-heroes komen weer te voorschijn zo te zien.
 
ik vind het best wel ziek alleen wat gewicht had er inderdaad een stuk leuker uitgezien al was het maar 10 kilo

Edit: En om in shape te komen hoef je niet in de sneeuw slap ouwe hoerend 800 yards te lungen
 
Vroeger vond ik het wel en baas maar nu is het een ouwehoer met teveel spraakwater op.
 
mensen zijn of doof of dom

waarom zou hij bodyweight lunges op een lege maag in de ochtend doen??

niet voor spiergroei inderdaad! anders had hij er gewichten gebruikt he

cardio!!!! dumb-asses

mister levrone vertellen dat hij gewichten moet gebruiken;; LOL
 
mensen zijn of doof of dom

waarom zou hij bodyweight lunges op een lege maag in de ochtend doen??

niet voor spiergroei inderdaad! anders had hij er gewichten gebruikt he

cardio!!!! dumb-asses

mister levrone vertellen dat hij gewichten moet gebruiken;; LOL

Hier ben ik het helemaal mee eens!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Omdat Levrone een genetisch wonder is, die al monsterquads zou krijgen van achter een grasmaaier aanlopen, mogen jullie hem niet bekritiseren!!:rolleyes:

Hou toch op man, met je 'Mister Levrone'!:roflol:
 
Hier ben ik het helemaal mee eens!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Omdat Levrone een genetisch wonder is, die al monsterquads zou krijgen van achter een grasmaaier aanlopen, mogen jullie hem niet bekritiseren!!:rolleyes:

Hou toch op man, met je 'Mister Levrone'!:roflol:

je post geeft aan dat je een laag IQ tot je beschikking hebt! hoor je mij zeggen dat je hem niet mag bekritiseren?? nee... fout 1 in je poging tot trollen. dat hij lunges doet op een lege maag om monsterquads te krijgen, omdat hij een genetisch wonder is? geeft duidelijk jouw gebrek aan kennis van BB weer en het raar vinden om iemand netjes mr. Levrone te noemen, geeft aan dat jij waarschijnlijk ergens uit een achterstands-tokkie wijk komt Pingggg T.K.O!!
 
Laatst bewerkt:
je post geeft aan dat je een laag IQ tot je beschikking hebt! hoor je mij zeggen dat je hem niet mag bekritiseren?? nee... fout 1 in je poging tot trollen. dat hij lunges doet op een lege maag om monsterquads te krijgen, omdat hij een genetisch wonder is? geeft duidelijk jouw gebrek aan kennis van BB weer en het raar vinden om iemand netjes mr. Levrone te noemen, geeft aan dat jij waarschijnlijk ergens uit een achterstands-tokkie wijk komt Pingggg T.K.O!!

Mr spraakwater doet het om aandacht te krijgen en om geen enkele andere reden. Hij kan ook net als de rest op een loopband gaan staan maar dat geeft natuurlijk niet hetzelfde effect als je er een filmpje van maakt.
 
Mr spraakwater doet het om aandacht te krijgen en om geen enkele andere reden. Hij kan ook net als de rest op een loopband gaan staan maar dat geeft natuurlijk niet hetzelfde effect als je er een filmpje van maakt.

afwisseling kan ook geen kwaad he! elke dag op de loopband staan, gaat ook vervelen hoor. maar blijkbaar moet je met de kudde meelopen, anders vraag je om aandacht:D
 
je post geeft aan dat je een laag IQ tot je beschikking hebt! hoor je mij zeggen dat je hem niet mag bekritiseren?? nee... fout 1 in je poging tot trollen. dat hij lunges doet op een lege maag om monsterquads te krijgen, omdat hij een genetisch wonder is? geeft duidelijk jouw gebrek aan kennis van BB weer en het raar vinden om iemand netjes mr. Levrone te noemen, geeft aan dat jij waarschijnlijk ergens uit een achterstands-tokkie wijk komt Pingggg T.K.O!!

iemand die zo beredeneert kan zelf onmogelijk een hoog IQ hebben.

en niet zeggen dat je dat niet beweert want jij spreekt iemand aan met mr. toch?

ontopic: sinds blijkt dat dat levrone-gedoe 1 grote commerciele hype is was ik al afgehaakt. dus totaal niet meer boeiend!
 
iemand die zo beredeneert kan zelf onmogelijk een hoog IQ hebben.

en niet zeggen dat je dat niet beweert want jij spreekt iemand aan met mr. toch?

ontopic: sinds blijkt dat dat levrone-gedoe 1 grote commerciele hype is was ik al afgehaakt. dus totaal niet meer boeiend!

waarom dan nog lezen, filmpjes kijken en reageren in dit topic?
 
iemand die zo beredeneert kan zelf onmogelijk een hoog IQ hebben.

en niet zeggen dat je dat niet beweert want jij spreekt iemand aan met mr. toch?

ontopic: sinds blijkt dat dat levrone-gedoe 1 grote commerciele hype is was ik al afgehaakt. dus totaal niet meer boeiend!

''mr.'' betekent meneer in het engels, een afkorting noemen ze zoiets!
het woord ''meneer'' gebruik je, als je iemand netjes aan wilt spreken.
heb je niet goed opgelet op school? je was meer bezig met de smart guy uithangen denk ik.
smart guy betekent wijsneus btw(A)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven