Fitness Seller

lex powerlifting log

Bezoekers in dit topic

Verdomme Lex waarom moet je maxen op de enige dag dat ik niet train :D

Succes in ieder geval.
 
Veel succes!
 
Oke de resultaten bankdrukken.


5x60kg
2x70kg
1x80kg (oude pr)
1x85kg (nieuwe pr)
1x90kg (nieuwe pr)!!
1x95kg (nieuwe pr) !!!!!!

Het klinkt ongelovelijk maar ik ben binnen 4 weken van 80kg 1rm naar 95 kg 1rm :D
 
netjes, maar ik geloof je wel...
ben zelf in 2 weken van 3x93 naar 3x115kg squat gegaan :) als beginner ga je hard!!
 
Thanx Adema!

Morgen de deadlift..vanavond niet te laat naar bed gaan! :)
 
Goed bezig Lex! Je bankdrukt meer dan ik, maar op de squat heb ik je! :D En deadlift ook, weet ik zeker! Ach ja... dat krijg je met die beachboys he, bang voor echte oefeningen, dus gaan ze flink bankdrukken en barbell curlen :p

J/k, erg goed gedaan! En na je deadlift max? Even rust week en dan een ander schema of hetzelfde nog een keer?
 
frietbakker zei:
Goed bezig Lex! Je bankdrukt meer dan ik, maar op de squat heb ik je! :D En deadlift ook, weet ik zeker! Ach ja... dat krijg je met die beachboys he, bang voor echte oefeningen, dus gaan ze flink bankdrukken en barbell curlen :p

J/k, erg goed gedaan! En na je deadlift max? Even rust week en dan een ander schema of hetzelfde nog een keer?


Volgende week is een rustweek. Daarna ga ik weer overnieuw beginnen met dit schema alleen nu doe ik hem volledig dus eerst 4 weken hoog volume training en dan 4 weken het vollume omlaag en de intensiteit omhoog en natuurlijk weer maxen na 8 weken :)

Heey frietje ik lift wel RAW he (bij dead en squat wel een riem) :D
 
Dan heb ik je nog op squats en deads! :p

Laatst 10 sets van 2 reps met 107.5kg gesquat
En morgen op het program: 127.5 deadlift voor 8 sets maal 2 reps :D
 
Dan zit ik niet echt ver van je af... hou er rekening mee jij wordt door toptrainers begeleid en krijgt voedingschema´s van dieetisten.

Ik doe alles alleen ik heb geen trainingsmaatje of iemand die er echt verstand van heeft.

Maarja je bent nog steeds sterker in de squat en deadlift en dat teltmaar ik kom eraan dat beloof ik je :D


Wat is trouwens nu je max bij het bankdrukken?
 
geen idee wat me max is, ik ga voor de 90kg op 11dec... Maar hij loopt echt achter in vergelijking met de ret, want ik wil dan 150kg squatten en 160 a 170kg deadliften... OF ik dat haal ik nog niet zeker maar ik ga ervoor!

Maar over die begeleiding.... Zit je nou hier het board te dissen? ;)

Eh maar ergens in het voorjaar, jan of feb een meet?
 
Ik bedoelde je bankdruk RAW :)

Hahahah je weet wat ik bedoel Frietje

Uhmm doe maar in Februari :)
 
Oh RAW... nog minder een idee :P Gisteren dus 65x10x2reps gedaan... lukte me aardig
dus volgende 70kgx8x2 reps.... 1RM RAW geen idee! Laten we gokken 80?
 
Rond de 80 kilo dat denk ik ook wel ja..misschien ietsje minder :) no offence offcourse :D
 
:D Eind-resultaat powerlifting schema 4 weken lang (stephan korte's 3x3).

oude pr's:

Squat: 80 kg
Benchpress: 80kg
Deadlift: 80kg
totaal: 240kg

nieuwe pr's:

Squat: 105kg ---- verbetering: 25kg
Benchpress: 95kg --- verbetering: 15kg
Deadlift: 120kg---- verbetering: 40kg
totaal: 320 kg----verbetering: 80kg!!!

Gewicht is niet toegenomen en is 75kg gebleven.
Leeftijd: 18 jaar

Ik ben wel zo ****ing trots! :D
 
nice man, kwarkma on the way! ga je nu weer terug naar BB of blijf je pl'en?
 
Zo, das heel netjes! Ik zou nog ff door gaan als het zo goed ging!
 
Adema zei:
nice man, kwarkma on the way! ga je nu weer terug naar BB of blijf je pl'en?

Ik blijf nog pl 'en!

Ik vind het echt leuk om te doen! :)
 
good job bro :thumbs:
 
ey hitman, netjes, heel verleidelijk om het ook te doen. maja dalijk smelt mn spiermassa, dus niet een optie voor me.
ben trots op je bro :)
 
Back
Naar boven