MuscleMeat

lex powerlifting log

Bezoekers in dit topic

klempic zei:
ey hitman, netjes, heel verleidelijk om het ook te doen. maja dalijk smelt mn spiermassa, dus niet een optie voor me.
ben trots op je bro :)

Dat waardeer ik klempic ! :)


Misshien als je ooit je doel hebt bereikt dat je dan gaat powerliften! :)
 
Volgende week heb ik een rustweek.

Daarna ga ik het volledige schema van Stephan Korte's 3x3 nog 1 keer volgen
Dit schema duurt 8 weken.
 
klempic zei:
heel verleidelijk om het ook te doen. maja dalijk smelt mn spiermassa, dus niet een optie voor me.

Hoe gaat je spiermassa smelten van powerliften? ???

LexXx Goed bezig kerel! Kijken of je het in je 2e cycle kan evenaren!
 
Ik ga er voor!! :)
 
Oke ik heb rondgekeken op Deepsquater.com en ik ben van¨plan om niet het stephan korte systeem weer te gaan volgen maar nu iets anders.

Meer gaan concentreren op ondersteunende oefeningen van de grote drie!

Ik ga proberen een schema op te stellen! :)
 
Laat maar eens weten wat je volgende cycle wordt!
 
Check je PM!
 
klempic zei:
ey hitman, netjes, heel verleidelijk om het ook te doen. maja dalijk smelt mn spiermassa, dus niet een optie voor me.
ben trots op je bro :)
and we have a winner: het levende bewijs dat bodybuilders dom zijn ;)

waarom denk je dat je van PL spiermassa verliest? als je nix aan je dieet verandert kun je evenveel (of meer) blijven gainen hoor. Je denkt toch niet dat SHW af en toe eens een splitschema'tje in hun training steken, they are HUGE because they powerlift!
 
Mooi gezegt :D
 
Dit traininsschema ga ik eerst doen voor dat ik begin met spike zijn begeleiding, dit vanwege enkele problemen met mijn bank( K*t abn *mro)




Day 1 Day 2 Day 3
Week 1 SQ:6*2@80% DL:6*3@80% SQ:6*3@80%
BP:6*3@80% BP:6*2@80%
Week 2 SQ:6*2@80% DL:6*4@80% SQ:6*4@80%
BP:6*4@80% BP:6*2@80%
Week 3 SQ:6*2@80% DL:6*5@80% SQ:6*5@80%
BP:6*5@80% BP:6*2@80%
Week 4 SQ:6*2@80% DL:6*6@80% SQ:6*6@80%
BP:6*6@80% BP:6*2@80%
Week 5 SQ:6*2@80% DL:5*5@85% SQ:5*5@85%
BP:5*5@85% BP:6*2@80%
Week 6 SQ:6*2@80% DL:4*4@90% SQ:4*4@90%
BP:4*4@90% BP:6*2@80%
Week 7 SQ:6*2@80% DL:3*3@95% SQ:3*3@95%
BP:3*3@95% BP:6*2@80%
Week 8 SQ:6*2@80% DL:2*2@100% SQ:2*2@100%
BP:2*2@100% BP:6*2@80%
Week 9 SQ:6*2@80% DL:1*1@105% SQ:1*1@105%
BP:1*1@105% BP:6*2@80%

:D
 
@ lex: gezegD

@ the other PL mofo aka wakaera: ja maar ik denk meer aan kleinere spiergroepen zoals achterkant schouders, triceps. die hebben een hoog volume nodig bij mij ;)

heb gister het klassieke 5x5 gedaan bij behinf neck press. damn deed ik ff 3 reps van 85 kg! ik doe wel eens PL shit hoor :D :D
 
klempic zei:
@ lex: gezegD

@ the other PL mofo aka wakaera: ja maar ik denk meer aan kleinere spiergroepen zoals achterkant schouders, triceps. die hebben een hoog volume nodig bij mij ;)

heb gister het klassieke 5x5 gedaan bij behinf neck press. damn deed ik ff 3 reps van 85 kg! ik doe wel eens PL shit hoor :D :D
dan zou jij de eerste zijn waarbij triceps verkleinen door te PL'en, Bench-press training zou voor minstens 50% uit triceps werk moeten bestaan.
 
wakaera wil je me virtueel onder hoede nemen? want mn benchpress zuigt zwaar, serieus he

hoop op een spoedig positieve reactie
 
Hey klempic..als jij is ff lekker je eigen topic gaat openen!! :D

No offence offcourse! :D
 
Oke vandaag begin ik aan mijn nieuwe schema!!


Ik heb er echt zin in! :D
 
1 week heeft lex gerust en k hielp m net met squat. hij deed setjes van 2 reps van 86 kilo d8 ik
 
8 oktober

squat:

80%=
2x86kg
2x86kg
2x86kg
2x86kg
2x86kg
2x86kg FAILED

Benchpress:
80%=
3x76kg
3x76kg
3x76kg
3x76kg
3x76kg
3x76kg

WOW dat was nog eens HEAVY, ik haalde de 6e set niet bij het squaten omdat mijn linker hamstrings en quadriceps gewoon compleet vast zaten na de 5e set en ik mijn linker been amper kon bewegen!

Het bankdrukken was zeker zwaar maar ik heb het gehaald!

Maar zoals ze zeggen, What doesn´t kill you makes you stronger! Op naar woensdag voor mijn deadlift-routine! :D
 
ja je me nu vertellen dat je toen je maar 2 herhalingen moest doen er na de helft mee uitschee? :p

j/k, goed gedaan, nu volhouden he! Maar wat ga je de volgende keer doen met squatten? Volgens schema verder, iets minder in 1RM% gaan zitten of hetzelfde als deze week proberen... que? Daar ben ik wel benieuwd naar. Zelf doe ik meestal of minder kilo's erbij dan voorgeschreven of gewoon wat ik de vorige keer niet haalde nog een keer doen. Ligt eraan waar ik in de oefingen dicht sloeg, de 3e set of de 8ste set als je er 8 moest.
 
Back
Naar boven