MuscleMeat

Lezen jullie wel eens boeken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
en zo ja wat voor soort

kzelf lees boeken van mario puzzo en stephen King
 
Bukowski!!
 
nee, ik kijk liever films... voor boeken heb ik geen tijd en geen concentratie :)
 
ja... william gibson die sci fi schrijver (cyberpunk zoals het heet) zijn laatste boek vond ik niet zo.
andere dikke pillen zijn bijv. De val van Rome
wat ik oersaai vond was Moby Dick
allemaal literatuur van oude schrijvers
american psycho.
en laatst alle boeken gelezen van kim stanley robinson over mars.. ook sci fi

The Foundation van >??? ben ik ff kwijt ook een trilogie.
En als ik eenmaal begin met lezen kan ik het boek niet neerleggen :(
 
Vroeger veel Allister McLean, net nog een boek uit van een van z'n opvolgers Allister MacNiell, ben nu op aanraden van m'n vrouw bezig in een boek van Kobie Kruger (In de wildernis), lees ook graag de boeken van onze bergbeklimmer Ronald Naar.
 
alleen schoolboeken, maar af en toe een boek van dick francis, mn pa heeft ze bijna allemaal.


gr rob
 
Tussendoor lees ik wel is een boek, meestal Thrillers, soms wat boeken die doorgaan voor literatuur.

Maar gezien de stapels artikelen die ik voor m'n studie moet lezen staat het lezen van boeken de laatste tijd helaas op een laag pitje.
 
lezen is wel ontspannend maar ik heb er bijna nooit de tijd voor er komt altijd iets tussen.en ik vind dat wanneer je gaat lezen je dat boek in een stuk door moet lezen. beetje jammer heb laatst een serie boeken gekregen die geschreven zijn door sr.w.churchil.
 
Favo's : Alistair MacLean, Colin Forbes, Hammond Innes en Jack Higgins
 
Back
Naar boven