MuscleMeat

LGD 4030 - s4 of Mk 677?

Bezoekers in dit topic

bobr99

Novice
Lid geworden
21 dec 2017
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Ik vraag me dit nu al een tijdje af aangezien ik binnekort een kuurtje wil doen van 8 weken. maar zou niet weten wat de beste combinatie is heb al veel opties gelezen maar overal word weer iets anders aangeraden. ik zou het willen doen om te bulken. en ook heb ik het probleem met bestellen durf het niet in het buitenland te bestellen met de kans op onderschepping... iemand enig advies?
 
72kg voor 1m85. Is het niet beter dat je eens je training en voeding onder de loep neemt? Daar kan nog gemakkelijk 10 kg bij zonder die rommel. Ik denk trouwens dat sarms of anabole steroiden niet veel gaan uithalen omdat je training en voeding niet op orde zijn. Het enigste wat er gaat gebeuren, is dat je 2-3 kg zal bijkomen en daarna weer verliezen en je in een straatje zonder einde komt. Waarom? Omdat je veel verder moet staan om hiermee te beginnen. Je hebt de stats van mij voor ik met gewichten begon te trainen en ik halve marathons liep. Ik was toen zo mager en woog toen ook 74 kg voor 1m87. En wil je dan toch in het buitenland kopen, wees dan niet zo stom om in Amerika of China te kopen.
 
ik train al een jaar ben begonnen op 54kilo, en nu hier naar toe gebouwd maar door omstandigheden heb ik niet altijd de mogelijkheid goed te trainen en te eten. ik snap dat dit een shortcut is en op lange termijn wellicht niet goed is maar toch wil ik het gaan doen, het is tenslotte better dan aan de steroide.
 
ik zat ook meer naar nederlandse leverancieres te kijken aangezien ik er andere mensen over heb zien praten toch kan ik dit niet zelf vinden.
 
Heb je je al wat ingelezen over sarms? Dan zou je moeten weten dat er veel fake verkocht wordt. Als je de twee Nederlandse leveranciers niet kan vinden op internet, heb je nog niet goed gezocht en alleszins niet veel opgezocht over sarms. Eén van de twee zou je toch gemakkelijk moeten vinden, ze hebben zelf een forum.
Als je niet de mogelijkheid hebt om altijd goed te trainen en eten, dan ga je toch geen sarms nemen. Dan heeft het al helemaal geen zin.
Ik veronderstel dat je ondertussen al persoonlijke mails hebt ontvangen over hetgeen je nodig hebt. Kan het zijn dat je nog maar 18 bent?
 
Laatst bewerkt:
ik train al een jaar ben begonnen op 54kilo, en nu hier naar toe gebouwd maar door omstandigheden heb ik niet altijd de mogelijkheid goed te trainen en te eten. ik snap dat dit een shortcut is en op lange termijn wellicht niet goed is maar toch wil ik het gaan doen, het is tenslotte better dan aan de steroide.

En dit gaat beteren omdat je sarms gaat nemen?
 
Jongens ik snap dat jullie het er niet mee eens zijn en ook voor goede redenen ik ga jullie geen ongelijk geven maar ik wil dit gewoon proberen, de side effecten zijn minimaal bij dit anders zou ik overgaan op steroide maar dit wil ik nog niet doen. dus ja jullie hebben gelijk maar toch ga ik het doen, met een 8 weken cycle met
LGD 4030 - Mk 677
Maar zoals skydirk al zei is het moeilijk om aan het echten te komen het enige wat ik kan vinden is websites die er niet vertrouwlijk uit zien, graag iemand die hiermee kan helpen in pm zou fijn zijn. groet
 
een vriend van mij heeft namelijk anavar gedaan toen hij nog geen jaar trainde, hij is hier enorm met kracht en massa in omhoog geschoten en heeft hier ongeveer 90% van kunnen behouden.
zie dus daarom niet perse in waarom ik niet een lichter iets kan gebruiken
 
een vriend van mij heeft namelijk anavar gedaan toen hij nog geen jaar trainde, hij is hier enorm met kracht en massa in omhoog geschoten en heeft hier ongeveer 90% van kunnen behouden.
zie dus daarom niet perse in waarom ik niet een lichter iets kan gebruiken

Dan is die vriend ook slecht bezig.

Snap niet dat mensen na amper 1 jaar trainen al naar aas en sarms liggen grijpen.

Meestal is voeding en training nog niet op orde en dan is het zonde van je geld en eventueel gezondheid.
 
ja ik snap dat het slecht is maar zoals ik zeg het kan wel dat het op lange termijn verkeerd kan gaan snap ik ook en je hebt ook gelijk maar toch ga ik het doen zoek alleen hoe en wat het beste is.
 
ja ik snap dat het slecht is maar zoals ik zeg het kan wel dat het op lange termijn verkeerd kan gaan snap ik ook en je hebt ook gelijk maar toch ga ik het doen zoek alleen hoe en wat het beste is.

Dan kan je mss best eens in het sarm topic gaan rondkijken op DBB.
 
Zeg nu eens hoe oud je bent. Ben ik juist als ik denk dat je maar 18 bent.
 
en waarom precies als ik vragen mag?

Omdat je met sarms je natuurlijke test remt. Minder als met AAS maar toch neem je een risico dat het niet geheel terugkeert. Welke sarm heb je op het oog? Als je dan toch iets wil doen hou het dan bij Ostarine voor een week of 3-4. Maar onthoud, als je hier eenmaal mee begint is het meestal niet voor een keer maar blijf je dit doen. Dus denk goed na want het is waar wat hier gezegd word, je bent nog te jong en hebt veel te weinig trainingsjaren op je CV.
Ga gewoon lekker eten en hard trainen. Als je dan een jaar of 24-26 bent en je pakt dan een PED, dan knal je pas echt door het dak..
 
Omdat je met sarms je natuurlijke test remt. Minder als met AAS maar toch neem je een risico dat het niet geheel terugkeert. Welke sarm heb je op het oog? Als je dan toch iets wil doen hou het dan bij Ostarine voor een week of 3-4. Maar onthoud, als je hier eenmaal mee begint is het meestal niet voor een keer maar blijf je dit doen. Dus denk goed na want het is waar wat hier gezegd word, je bent nog te jong en hebt veel te weinig trainingsjaren op je CV.
Ga gewoon lekker eten en hard trainen. Als je dan een jaar of 24-26 bent en je pakt dan een PED, dan knal je pas echt door het dak..
ik zit te kijken naar LGD 4030 in mogelijk stack met s4 of mk 677 ik twijfel nog over de stack zover ik online kan vinden komt je test geheel terug en zelfs binnen 4 weken als je ee goede pct volgt. ik zit te denken aan lage dosering en zie het als een shortcut mijn doel is namelijk niet om bodybuilder te worden maar een goed getrainde atleet. groet bob
 
ik zit te kijken naar LGD 4030 in mogelijk stack met s4 of mk 677 ik twijfel nog over de stack zover ik online kan vinden komt je test geheel terug en zelfs binnen 4 weken als je ee goede pct volgt. ik zit te denken aan lage dosering en zie het als een shortcut mijn doel is namelijk niet om bodybuilder te worden maar een goed getrainde atleet. groet bob
Om een goed getrainde atleet te worden, moet je eerst en vooral goed trainen en eten wat er moet gegeten worden. Dat is niet iets wat je op een paar weken wordt. Sarms neem ja wanneer je deze voorwaarden in orde zijn. Sarms zijn zaken die het proces versnellen maar ze zullen geen zoden aan de dijk brengen wanneer je niet goed traint en je voeding niet in orde is. Het zijn geen wondermiddelen. Als je dan toch zo eigenwijs bent, koop ze dan maar kom niet klagen achteraf.
 
Om een goed getrainde atleet te worden, moet je eerst en vooral goed trainen en eten wat er moet gegeten worden. Dat is niet iets wat je op een paar weken wordt. Sarms neem ja wanneer je deze voorwaarden in orde zijn. Sarms zijn zaken die het proces versnellen maar ze zullen geen zoden aan de dijk brengen wanneer je niet goed traint en je voeding niet in orde is. Het zijn geen wondermiddelen. Als je dan toch zo eigenwijs bent, koop ze dan maar kom niet klagen achteraf.
haha fijn dat je inziet dat ik eigenwijs ben en bedankt voor het advies, mijn training schema bestaat uit 4 dagen perweek bro split ik volg dit al 5maanden , en voeding rond de 2800 calorien met ups en down en zo rond de 170 g proteine
 
wat zou ik het beste kunnen doen in de PCT fase ik kom er niet overuit wat voor product te gebruiken?
 
Back
Naar boven