MuscleMeat

LGD-4033 log, met bloedonderzoek, OTC PCT etc. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheHiddenPro

Cool Novice
Lid geworden
26 jan 2020
Berichten
74
Waardering
51
Lengte
1m94
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik ga hier een log bijhouden mbt mijn LGD-4033 cycle.
Ik heb van te voren een bloedonderzoek gedaan waarin al mijn waarden goed waren als alleen dat mijn HDL ("goed cholesterol") te laag was. Ik verwacht dat dit was omdat ik in December vrijwel geen groente en vis at.
Ik train nu zo´n 5 jaar onafgebroken (10 jaar in totaal). Ik ben een ectomorph.
Ik woog 80.1 kilo voor de cycle.
Ik ben op 13 januari begonnen met een 3 MG per dag dosis. Na 3 weken zal ik dit opschroeven naar 6 MG per dag voor een totaal van 5 weken. Algehele cycle dus 8 weken.
Hierna zal ik een over the counter pct nemen voor 4 weken en dan weer bloedonderzoek.
Ik heb nog nooit een sarm aangeraakt, eet en train bizar gedisicplineerd en ik heb absoluut geen zin in bijwerkingen, vandaar dat ik ben begonnen met een zeer lage dosis in vergelijking met wat ik andere mensen zie proberen.

Na 2 dagen merkte ik al een verschil in de gym. Ik kon ineens veel meer volume in mijn workout stoppen. Vanaf de 3e dag ben ik gaan experimenteren met de gewichten en ik kon ineens 20 kilo vele malen curlen ipv de 15 die ik al jaren doe.
Na 7 dagen was ik al 1.7 kilo aangekomen, terwijl ik nog steeds 3500 calorieen eet zoals ik al maanden doe en ik al 2 en een halve maand aan de creatine zat, dus veel watergewicht zal het ook niet zijn. (?)
Met 3500 calorieen kom ik meestal een paar 100 gram per week aan. Ik had het recentelijk verhoogd vanaf 3350 omdat mijn gewicht toen stabiel bleef.

Enige veranderingen zijn de LGD en het feit dat ik vis en vis-olie in mijn dieet heb verwerkt om de HDL suppressie van de LGD tegen te gaan.
Vanaf de 22e tot de 24e te ziek geweest om te trainen. Veel snuiten etc dus water verloren en flink schommelingen in mijn gewicht.
Toen ik op de 25e naar de gym terugkeerde kon ik 13x het gewicht benchen dat ik de week er voor nog 8 keer omhoog kreeg.
Verder echt al mijn oude records en plateaus doorbroken.. Echt mega positieve effecten tot dusver.

Ik weet nog niet hoe vaak ik het topic ga updaten. Ligt ook een beetje aan hoe actief er op gereageerd wordt. Ik hou alles dagelijks bij in een schriftje momenteel.
 
Succes, wel een lage dosering maar dat schijnt ook wel weer te kunnen met LGD.
Wat bedoel je met over the counter PCT ?
 
Succes!
 
Ik heb de eerste 5 jaar wat aangemodderd.
Ego liften, lange periodes niet trainen, totaal geen dieet etc etc.
Toen ik 5 jaar terug uit een slechte relatie kwam ben ik het serieus gaan nemen. Ik was 68 kilo met 13.5% lichaamsvet. Echt heel erg scrawny.
De afgelopen 2 jaar heb ik steeds hele korte bulkperiodes gehad omdat ik stopte met bulken zodra mijn abs minder strak werden.
Ik wilde dan wel bulken, maar abs year round hebben had ook wel een ding en ik vond mijn beachbody te goed om op te geven.
Nu heb ik die knop voor mezelf omgegooid en dit wordt mijn eerste "f*ck it" bulk waarin ik simpelweg de 90 kilo nastreef, of ik daarbij mijn abs verliezen ga of niet. Dit is tevens ook de allereerste keer dat ik iets neem bovenop creatine.
Vandaag ga ik mijn calorieen van 3500 verhogen naar 3750.
Mijn gewicht heeft enorm geschommeld de afgelopen week doordat ik goed ziek was geworden.
Op dag 23 ben ik nog steeds van plan mijn dosis van 3 naar 6 mg te gooien, maar het is ook heel goed mogelijk dat ik mijn cycle ga verlengen van 8 weken naar 12.. Ik zou hier graag jullie mening over horen als jullie dit zelf al eens hebben geprobeerd.

Een over the counter PCT is een PCT die je gewoon bij een fitness-shop kan kopen. Dus geen Clomid of whatever.
Er zit saw palmetto, pro lensis, N-acetyl Cysteine in o.a.
Mocht dit toch niet het gewenste effect hebben kan ik alsnog voor een Clomid oid gaan.
 
Ben benieuwd! Met LGD kan je wel lekker aankomen en zelfs een soort drogere look houden, mits je dieet goed is.
Ik ga volgen.
 
Wat is trouwens de reden dat je dosering zo laag houd ? Ben je zo bang voor onderdrukking of zit er iets anders achter ?
 
Ik ben altijd heel braaf natural gebleven en sarms zijn toch wel een gloednieuw dingetje op de markt..
Ik wil gewoon kijken hoe IK er op reageer voordat ik de dosissen omhoog gooi.
Vandaar ook dat ik een hele strakke log bij hou.
Tot nu toe merk ik echt nul nadelen en alleen maar voordelen.. Ik hoop dat dit doortrekt tijdens mijn laatste 5 weken op dubbele dosering.
Een volgende cycle zal waarschijnlijk 12 weken op 10 mg LGD zijn (Ik heb gister al voor 2 cycles van 90 dagen ingeslagen vanwege de sarms ban)

Verder ben ik benieuwd wat jullie mening is over de periode die je moet wachten tot je volgende cycle?
Ergens las ik dat als je een pct neemt dat je dan beter je lichaam even 4 maanden rust geeft als je het de kans wilt geven volledig te herstellen.
Andere mensen zeggen dat je de helft van je cycle als duur aanhoudt.. Dus 8 weken cyclen, pct, en dan 4 weken off en weer gaan.
Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben hier niet alleen om te loggen maar ook om te leren!
 
Ik voel me een heel stuk beter sinds vorige week woensdag. Voelde nog wel wat verkoudheidsverschijnselen maar ik kon weer lekker trainen.
Al het verloren (water)gewicht tijdens het ziek zijn bouncete terug en elke dag komt er weer 300 gram bij.
Ik at 3750 calorieen per dag voor een paar dagen omdat ik maar niet aan kwam, maar na het ziek zijn kwam alles terug en toen ik daarna een stabiele groei van 300 gram per dag doormaakte ben ik maar weer teruggegaan naar 3500 calorieen op trainingsdagen en 3000 niet-trainingsdagen.
Sinds 4 dagen merk ik dat mijn libido ineens torenhoog is. Ik heb sowieso een heel gezond libido maar normaal niet dat het al 20 minuten na een vrijpartij al terugkeert in full force.
Echt wel een heel duidelijk verschil ineens.
Gister een paar uur gelopen op het strand, stuk minder gegeten dan normaal..(2500 calorieen schat ik) Werd ik me toch een partij droog wakker vandaag!
De weegschaal geeft toch weer meer aan, maar ik sta er ineens een stuk droger bij.. Ik snap het niet helemaal, maar ben er heel blij mee.

Ik heb besloten toch gewoon 8 weken aan te houden voor deze eerste cycle.. Laat ik niet TE enthousiast worden.. Wel ga ik vanaf morgen tot aan de laatste dag 6 MG per dag innemen ipv 3, zodat ik het potje van 90 capsules op maak.
Voor volgende cycles heb ik al 180 stuks ingeslagen van 10 mg per stuk, aangezien ik hoorde over de sarms ban en dat LGD in het lijstje van gebande middelen voorkomt.
Maar ik ga dus sowieso meer cycles doen en loggen hier als ik geen gigantische side effects ervaar aan het einde/na mijn cycle.
 
Wanneer start je met PCT ? Als je testbooster gebruikt begin je dan tijdens je cycle ?
Leuk om te lezen, ga je ook voor en na pics plaatsen ?
 
Mijn PCT start ik 1 dag na mijn laatste inname waarschijnlijk.
Foto´s ga ik wel een side by side van plaatsen als ik tevreden ben ja :P
Thanks for following!
 
No offence, maar schort er niet iets aan je voeding als je na 10 jaar trainen nogsteeds 80 kg weegt op 1.94?

Ik zat op mijn 17de op 100kg met een unflexed sixpack met dezelfde lengte. Hij moet inderdaad gewoon eten en zijn trainingmethodes opkuisen.

"Ik train heel gedisciplineerd" zonder een trainingsschema te posten klinkt heel bekend in de oren, vrijwel altijd "ik doe maar wat maar wel voor 2 uur".
 
17, 100 kilo, sixpack. Seems legit.
Of keihard juicing of fake stats.
 
17, 100 kilo, sixpack. Seems legit.
Of keihard juicing of fake stats.
Op 197cm 100kg halen uit enkel GOED eten en HARD trainen klinkt mij anders als legit. 17 of niet. Er zijn er zat die op hun 14de-15de beginnen.
 
100 kilo droog, op 17 jarige leeftijd.. Come on.
 
100 kilo droog, op 17 jarige leeftijd.. Come on.
Ok ff tijd voor een reality check.

Dat jij slechte genetics hebt of niet goed je voeding/training/slaap/hormoonhuishouding op orde hebt betekent niet dat iedereen die ook maar enigsinds betere stats heeft ook juiced.

Als je serieus al 10 jaar traint waarvan 5 jaar serieus met deze stats kun je beter overwegen om te gaan dammen ofzo, bodybuilding is dan helaas niet echt voor je weggelegd, met of zonder performance enhancing drugs.

Verder vind ik het wel een leuk logje!
 
Heb ik elite tier genetics? Zeer zeker niet.
Ik heb ook nooit het doel gehad om mr olympia oid te worden.
Ik train nu 5 jaar serieus, waarvan 2 jaar met heel kleine cuts en bulks, basically op maintenance om year round een beach body te behouden.
In die tijd van 68 kilo op 13.5% lichaamsvet naar nu 83 kilo gegaan op minder lichaamsvet.
Ikzelf ben aardig tevreden en heb nog nooit iets "extra´s" genomen.
Menig fitness guru beweert dat een natty na een jaar of 3 ook niet veel gains meer zal maken, velen zeggen zelfs dat het max een kilo spier per jaar zal zijn.
Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik wel wat extra wil. Nu dat ik volwassen ben, mijn lichaam ken, me goed ingelezen heb etc.
Nu ga ik bulken naar 90 kilo. Misschien 95-100 volgend jaar en nu ook wat meer richten op kracht-gains, iets dat me hiervoor nooit veel interesseerde.

Het feit dat ik 5-6x per week train, 4000 calorieen kan eten zonder dik te worden en allerlei methodes al heb geprobeerd zoals full body, bro-splits, push pull legs etc etc geeft aan dat ik niet bepaald ben geboren als elite-bodybuilder, maar ik doe mijn best.
Ik ben me er zeer van bewust dat omdat ik zo´n hard gainer ben dat LGD net dat verschil kan maken voor me, vandaar dat ik hier ben om te loggen :D
 
Eigenlijk niet veel gemerkt qua verschil tussen 3 en 6 mg. Heb nu 4 dagen doorstaan op de hogere dosis.. Echt vrijwel niks op te merken.
Ik zit nu ook een beetje geplateaud qua gewicht weer.. 3 dagen hetzelfde gewicht en gister zelfs 400 gram lichter..
Ik ga er gewoon doorheen proberen te duwen en anders toch weer die calorieen omhoog.
Morgen ga ik voor een nieuwe 1 rep max bench PR.
Het is pas sinds kort dat ik wat richt op kracht, want normaal ging het me puur om looks en health, maar nu dat ik merkte dat alles zoveel soepeler ging ben ik maar een beetje de gewichten aan het doorpushen.
Ook heb ik hier de mogelijkheid om 2 keer per week te benchen want er zijn erg weinig mensen in de gym en 2 benches. Ik hoef werkelijk nooit te wachten.
 
Back
Naar boven