Fitness Seller

LGD-4033 log, met bloedonderzoek, OTC PCT etc. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rust is de nieuwe sarm :)
Mind blown
 
He jammer, had gehoopt op een wat relaxtere comeback maar er wordt gelijk weer een vat azijnzeikerds losgelaten.

Zoals eerder aangegeven heb ik geen geweldige genen en toen ik begon met mijn fitness avontuur was ik 68 kilo.
Ik moest dus van ver komen.
Verder eet ik nog steeds elke dag 4000 calorieen om ook maar enigzins gewicht aan te komen en eten is daardoor een full-time job omdat ik het 95% clean wil doen.
Had ik geen hard gainer geweest had ik waarschijnlijk 1000 calorieen minder hoeven te eten voor hetzelfde effect.
Ik ben nu 86, maar wel met wat extra vet.. Ik zou het dus niet gigantische progressie noemen maar ik merk dat er wel wat schot in zit ja.
Desondanks liep ik tegen hetzelfde plateau van 84.5 aan en heb 3 weken 4000 calorieen moeten eten om daar overheen te komen.

Oh en zoals je kunt zien in dit sarms onderdeel zijn er slechts 2 nieuwe topics geweest in het afgelopen half jaar.. Aardig dood dus.
 
Verder eet ik nog steeds elke dag 4000 calorieen om ook maar enigzins gewicht aan te komen en eten is daardoor een full-time job omdat ik het 95% clean wil doen.
Als 4000 kcal al teveel is zou ik al zeker van de hormonen wegblijven.
Er is een reden dat er van deze reacties komen. Je promoot hier illegale middelen terwijl er aan je fysiek niet veel van te zien is (waar ik absoluut niet mee wil zeggen dat je een slecht lichaam hebt ofzo)
Dat is geen gezeik, dat zijn feiten die je niet graag hoort
 
4000 is niet te veel, maar ik weet dat er veel gasten zijn die 20 kilo zwaarder zijn en slechts 3000-3300 calorieen eten.
Dat zijn dan ook wel de mensen die zeggen dat ze al aankomen door naar een koekje te kijken.
Ik klaag niet, ik geef uitleg.
Sarms zijn btw niet illegaal, ze zijn een gray area.
Je mag ze niet op jezelf gebruiken, maar het wordt wel gedoogd om verkocht te worden door fitness shops.. Beetje vaag allemaal.
Steroiden koop je niet bij europese fitness shops maar underground.. Massive difference.
Verder ben ik zeer tevreden met mijn fysiek momenteel. Ik ben echt van heel ver gekomen en er zit nu bijna 20 kilo aan.. Het trekt ook duidelijk veel interesse van het vrouwelijke ras en mijn familie en vrienden zijn vol lof.
Ik heb simpelweg de mindset om altijd meer te willen, maar daarbij wel het verstand om te weten dat "less is more" is.. Vandaar dat mijn sarm cycle op slechts 3 mg was, terwijl elke "chad" me het advies gaf toch minstens met 10-20 mg te beginnen.
 
He jammer, had gehoopt op een wat relaxtere comeback maar er wordt gelijk weer een vat azijnzeikerds losgelaten.

Zoals eerder aangegeven heb ik geen geweldige genen en toen ik begon met mijn fitness avontuur was ik 68 kilo.
Ik moest dus van ver komen.
Verder eet ik nog steeds elke dag 4000 calorieen om ook maar enigzins gewicht aan te komen en eten is daardoor een full-time job omdat ik het 95% clean wil doen.
Had ik geen hard gainer geweest had ik waarschijnlijk 1000 calorieen minder hoeven te eten voor hetzelfde effect.
Ik ben nu 86, maar wel met wat extra vet.. Ik zou het dus niet gigantische progressie noemen maar ik merk dat er wel wat schot in zit ja.
Desondanks liep ik tegen hetzelfde plateau van 84.5 aan en heb 3 weken 4000 calorieen moeten eten om daar overheen te komen.

Oh en zoals je kunt zien in dit sarms onderdeel zijn er slechts 2 nieuwe topics geweest in het afgelopen half jaar.. Aardig dood dus.
Gast iedereen is op 60kg ofzo begonnen. Je bent geen hard gainer je traint gewoon niet goed. Ik ben in mn eerste jaar ongv 30 kg aangekomen, en was op 63kg begonnen. Sarm topic is aardig dood omdat sarms gewoon dommere actie dan roids zijn
 
Gast iedereen is op 60kg ofzo begonnen. Je bent geen hard gainer je traint gewoon niet goed. Ik ben in mn eerste jaar ongv 30 kg aangekomen, en was op 63kg begonnen. Sarm topic is aardig dood omdat sarms gewoon dommere actie dan roids zijn
Ik vind het echt prachtig als mensen me weten te vertellen dat ik geen hard gainer ben zonder mij te kennen.
Ik geef je een zeer duidelijke omschrijving, geef aan 4000 calorieen nodig te hebben om ook maar een BEETJE aan te komen..
Geef aan fitness zeer uitgebreid te hebben bestudeerd.. Zeer gedisciplineerd te trainen.. Ik heb 2 maal voor langere tijd personal trainers gehad in het verleden met kampioens-verledens..

Vertel me maar concreet hoeveel en wat jullie eten, dan zal ik eens zien aan de hand van jullie statistieken of ik (zoals jij zegt) een prutser ben of het simpelweg bij het rechte eind heb.
Ik ken mijn lichaam ZEER goed en heb ook het gevoel dat veel van jullie "the touch with reality" zijn verloren over wat een natty wel of niet kan bereiken.
Verder vind je weinig hard gainers in deze industrie, het zijn meestal endo/mesomorphs die echt de bodybuilding-zijde kiezen omdat aankomen voor hun een stuk gemakkelijker is.
Het lijkt me vanuit de positie van iemand die meerdere cycles heeft gebruikt aardig lastig in te schatten wat "natuurlijk potentieel" is.
Tevens is het level van azijn zeiken nog nooit zo hoog geweest hier.. Het lijkt me dat mensen zwaar gepikeerd zijn omdat de gyms nog gesloten zijn.
 
Volgens mij ben jij nog het meest gepikeerd van iedereen in dit topic omdat je de waarheid niet wil horen :roflol:

Als die 4000 blijkbaar maar marginaal meer is dan je onderhoud omdat je te langzaam bij komt eet je voortaan toch gewoon 4200? Ik zit in de bulk ook op 5000-5500, dat is nou eenmaal wanneer je zwaarder wordt en nog wil worden. Ook ooit begonnen op 68-69 kg bij 1.91, dus vergelijkbaar met jouw begin stats. Ik heb moeten leren proppen met eten, uiteindelijk natty dreambulk tot 105 kg @ 18ish% gegaan. Cut erin gegooid tot 90 kg @8 a 9% en vervolgens on gegaan.

Makkelijk om de factoren buiten je eigen beïnvloedingssfeer te leggen met termen als hardgainer en dat je je lichaam ontzettend goed kent en alles over trainen weet en blabla.
 
Ook ooit begonnen op 68-69 kg bij 1.91, dus vergelijkbaar met jouw begin stats. Ik heb moeten leren proppen met eten, uiteindelijk natty dreambulk tot 105 kg @ 18ish% gegaan. Cut erin gegooid tot 90 kg @8 a 9% en vervolgens on gegaan.

Very nice!
 
Ik vind het echt prachtig als mensen me weten te vertellen dat ik geen hard gainer ben zonder mij te kennen.
Ik geef je een zeer duidelijke omschrijving, geef aan 4000 calorieen nodig te hebben om ook maar een BEETJE aan te komen..
Geef aan fitness zeer uitgebreid te hebben bestudeerd.. Zeer gedisciplineerd te trainen.. Ik heb 2 maal voor langere tijd personal trainers gehad in het verleden met kampioens-verledens..

Vertel me maar concreet hoeveel en wat jullie eten, dan zal ik eens zien aan de hand van jullie statistieken of ik (zoals jij zegt) een prutser ben of het simpelweg bij het rechte eind heb.
Ik ken mijn lichaam ZEER goed en heb ook het gevoel dat veel van jullie "the touch with reality" zijn verloren over wat een natty wel of niet kan bereiken.
Verder vind je weinig hard gainers in deze industrie, het zijn meestal endo/mesomorphs die echt de bodybuilding-zijde kiezen omdat aankomen voor hun een stuk gemakkelijker is.
Het lijkt me vanuit de positie van iemand die meerdere cycles heeft gebruikt aardig lastig in te schatten wat "natuurlijk potentieel" is.
Tevens is het level van azijn zeiken nog nooit zo hoog geweest hier.. Het lijkt me dat mensen zwaar gepikeerd zijn omdat de gyms nog gesloten zijn.
Volgens mij is het bestaan van verschillende lichaamstypes zoals endo en meso tijdje terug ontkracht dacht ik. Als je in 5 jaar aan komt wat iedereen met goede voeding en training minimaal in zijn eerste jaar aankomt dan doe je gewoon iets verkeerd. Dan ben je geen “hardgainer” dan ben je gewoon echt iets verkeerds aan het doen.
 
Ik vind het echt prachtig als mensen me weten te vertellen dat ik geen hard gainer ben zonder mij te kennen.
Ik geef je een zeer duidelijke omschrijving, geef aan 4000 calorieen nodig te hebben om ook maar een BEETJE aan te komen..
Geef aan fitness zeer uitgebreid te hebben bestudeerd.. Zeer gedisciplineerd te trainen.. Ik heb 2 maal voor langere tijd personal trainers gehad in het verleden met kampioens-verledens..

Vertel me maar concreet hoeveel en wat jullie eten, dan zal ik eens zien aan de hand van jullie statistieken of ik (zoals jij zegt) een prutser ben of het simpelweg bij het rechte eind heb.
Ik ken mijn lichaam ZEER goed en heb ook het gevoel dat veel van jullie "the touch with reality" zijn verloren over wat een natty wel of niet kan bereiken.
Verder vind je weinig hard gainers in deze industrie, het zijn meestal endo/mesomorphs die echt de bodybuilding-zijde kiezen omdat aankomen voor hun een stuk gemakkelijker is.
Het lijkt me vanuit de positie van iemand die meerdere cycles heeft gebruikt aardig lastig in te schatten wat "natuurlijk potentieel" is.
Tevens is het level van azijn zeiken nog nooit zo hoog geweest hier.. Het lijkt me dat mensen zwaar gepikeerd zijn omdat de gyms nog gesloten zijn.
Op 1.94 83 kg is 4000kcal volgens mij niet zo gek. Je eet nu even veel als ik in mn onderhoud eet en ik ben maar 1.83 lang( wel 94kg) maar als je op 4000kcal, wat nou niet echt een hevige bulk is, je haast niet aan komt moet je gewoon meer eten. Als je dat gewoon meteen had, was je nu minimaal 30 kg zwaarder geweest dan aan het begin. Je hebt toch zoveel “kennis” hoezo gebruik je het dan niet?
 
Ik train nu zo´n 5 jaar onafgebroken (10 jaar in totaal)
Traint 10 jaar waarvan 5 serieus is 15 kg aangekomen, 15/10= 1.5kg per jaar “With the help of newbie gains, men can gain up to 20 to 25 pounds of muscle in their first year” 20 pounds is 9 kg meer dan de helft van wat jij in totaal aan bent gekomen

Geef aan fitness zeer uitgebreid te hebben bestudeerd.. Zeer gedisciplineerd te trainen..
eet en train bizar gedisicplineerd
Zegt dat je bizar gedisciplineerd eet
[/QUOTE]
vrijwel geen groente en vis at.
Eet geen groente en vis...

15 die ik al jaren doe.
Traint al 10 jaar en curled 15 kg...

iets klopt hier echt niet

Maar wel sarms gebruiken, had je beter even gewoon een cycle kunnen doen en dan zat je in ieder geval na 10 jaar een beetje in de buurt van je natuurlijke potentiële maximum
 
Je zegt zelf al 5 jaar serieus, dus ik begrijp niet waarom je aan de hand van de 10 jaar rekent. Die 5 eerste jaren waren met gigantisch lange stops, zonder dieet, zonder tellen, ego-liften etc..
Ook heb ik al meermaals beschreven hoe 2 jaar er van continue korte bulks en cuts waren voor het behoud van de huidige shape met abs.


Verder geef je aan nog veel meer te moeten eten en waarom ik dat niet heb gedaan..
Omdat dirty bulks aantoonbaar een slecht mechanisme zijn om aan te komen.
Zolang je gaint op een paar 100 calorieen te veel, is dat wat je aan hoort te houden om het zo lean mogelijk te doen.
Waarom zou ik bijvoorbeeld 1000 calorieen te veel eten als ik daardoor alleen water en vet opbouw, die er dan voor zorgen dat mijn lichaam minder efficient spier kan opbouwen?
Ik eet verder wel groente, maar niet evenredig aan de hoeveelheid grammen carbs of wat dan ook.
Ik eet per dag zo´n halve kilo groente.
 
Je verwart gewoonweg te veel naar binnen proppen met dirty.
Een deel van je kcals "dirty" binnen krijgen kan helemaal geen kwaad en is vaak juist beter
1593005159988.png
 
Zodra ik stop met aankomen op 4000 zal ik wel wat meer olijfolie en noten er door heen duwen dan.
 
Je zegt zelf al 5 jaar serieus, dus ik begrijp niet waarom je aan de hand van de 10 jaar rekent. Die 5 eerste jaren waren met gigantisch lange stops, zonder dieet, zonder tellen, ego-liften etc..
Ook heb ik al meermaals beschreven hoe 2 jaar er van continue korte bulks en cuts waren voor het behoud van de huidige shape met abs.


Verder geef je aan nog veel meer te moeten eten en waarom ik dat niet heb gedaan..
Omdat dirty bulks aantoonbaar een slecht mechanisme zijn om aan te komen.
Zolang je gaint op een paar 100 calorieen te veel, is dat wat je aan hoort te houden om het zo lean mogelijk te doen.
Waarom zou ik bijvoorbeeld 1000 calorieen te veel eten als ik daardoor alleen water en vet opbouw, die er dan voor zorgen dat mijn lichaam minder efficient spier kan opbouwen?
Ik eet verder wel groente, maar niet evenredig aan de hoeveelheid grammen carbs of wat dan ook.
Ik eet per dag zo´n halve kilo groente.
Ook als je vanuit de 5 jaar rekent is het een extreem ondergemiddelde prestatie. Ik heb nooit gezegd dat je 1000 extra kcal moet eten. Maar je zegt je komt nauwelijks aan, waarmee je het laat lijken alsof je echt close to niks aan komt. Maar als je op 4000 gewoon aan komt zonder teveel vet, waar klaag je om. 4000kcal is niks. Je bent 194 lang je lichaam heeft veel nodig. Dus een bulk van 4000kcal is echt niet iets geks.

de rede dat iedereen hier zo reageert is omdat het echt gewoon stupide is om sarms te gebruiken op sowieso dit gewicht maar gewoon in het algemeen. Je had gewoon veel beter een cycle kunnen doen met test only. Je hebt nu met je sarm cycle je eerste cycle al verneukt eigenlijk, en hoeveel heb je eruit gehaald? 4kg? Had je beter een cycle kunnen doen met test-e en was je 9kg aangekomen. Als je dan toch al dingen in je lichaam stopt doe het dan goed
 
Back
Naar boven