Fitness Seller

LGD-4033 log, met bloedonderzoek, OTC PCT etc.

Bezoekers in dit topic

En dan was TS nog niet gevorderd genoeg om aan de Sarms of Tren te gaan. Want als je natty je lichaam niet kunt prikkelen om te groeien, heb je je voeding en training én rust niet op orde.

Sarms vind ik zowiezo helemaal vreemd spul. En een hele vreemde keuze, terwijl er zo veel bekend is over hoe je op een veiligere manier kunt ondersteunen.
ja als je toch al je lichaam schaadt kan je beter iets doen waarvan er veel wetenschappelijk en anekdotisch bewijs is over wat het doet, wat de short term bijwerkingen zijn maar vooral wat het longterm met je doet. Dat is bij sarms namelijk niet bekend aangezien het relatief kort op de markt is
 
Als je zoveel weet over fitness enzo he, hoezo gebruik je dan een over the counter “PCT” eigenlijk?
 
Redenen dat ik steroiden op dit moment nog niet aan raak zijn het injecteren en het feit dat het een zwarte markt is.
LGD-4033 is trouwens een stuk beter onderzocht dan vele van jullie willen aannemen.
Het lijkt dat steroide-gebruikers collectief denken dat sarms niet werken en niet onderzocht zijn, terwijl er wel degelijk human trials etc etc hebben plaats gevonden.
 
Redenen dat ik steroiden op dit moment nog niet aan raak zijn het injecteren en het feit dat het een zwarte markt is.
Binnen een jaar zit sarms ook op de zwarte markt. En je mag anabolen gewoon bezitten (als je in NL woont). Je kan steroiden ook in pil vorm krijgen
 
Vandaar dat ik aan gaf nu naar anavar te kijken.
 
Redenen dat ik steroiden op dit moment nog niet aan raak zijn het injecteren en het feit dat het een zwarte markt is.
LGD-4033 is trouwens een stuk beter onderzocht dan vele van jullie willen aannemen.
Het lijkt dat steroide-gebruikers collectief denken dat sarms niet werken en niet onderzocht zijn, terwijl er wel degelijk human trials etc etc hebben plaats gevonden.
Short term zal je wel hier en daar wat onderzoeken vinden. Maar long term zijn die er niet. Daarom worden sarms als iets slechts gezien. Met AAS gebruik weet je beter wat er na 20 jaar met je lichaam aan de hand en hoe de long term side effects zijn. Sarms niet
 
Mijn 90 kilo doel van dit jaar ga ik in ieder geval ruim op tijd behalen.
Ik ga dan ook maar gelijk door voor het doel van volgend jaar, wat 95 kilo is.
Aangezien mijn vet zich op hoopt onder mijn onderste abs heb ik nu wel dat hele strakke shirts niet meer hetzelfde vallen als eerst, maar dat probeer ik momenteel maar een beetje te negeren.
Mijn bloods gecheckt een paar weken terug en of het nou LGD was of pro-hormonen.. Geen idee.
Leverwaardes waren ineens tegen de bovengrens van normaal aan, oestrogeen van middel-range naar laag in de normale range, aantal waarden die gewoon buiten de ranges vielen..
Toch wel heel anders dan mijn eerste bloedonderzoek waarbij ik alleen wat hoefte bij te schaven aan mijn HDL.
Ik ben nu in ieder geval al een paar weken heel anders gaan eten, gericht op wat de resultaten op het bloedonderzoek uitwezen.
Ik heb in ieder geval lichamelijk nooit wat gemerkt van sides oid.
 
Mijn 90 kilo doel van dit jaar ga ik in ieder geval ruim op tijd behalen.
Ik ga dan ook maar gelijk door voor het doel van volgend jaar, wat 95 kilo is.
Aangezien mijn vet zich op hoopt onder mijn onderste abs heb ik nu wel dat hele strakke shirts niet meer hetzelfde vallen als eerst, maar dat probeer ik momenteel maar een beetje te negeren.
Mijn bloods gecheckt een paar weken terug en of het nou LGD was of pro-hormonen.. Geen idee.
Leverwaardes waren ineens tegen de bovengrens van normaal aan, oestrogeen van middel-range naar laag in de normale range, aantal waarden die gewoon buiten de ranges vielen..
Toch wel heel anders dan mijn eerste bloedonderzoek waarbij ik alleen wat hoefte bij te schaven aan mijn HDL.
Ik ben nu in ieder geval al een paar weken heel anders gaan eten, gericht op wat de resultaten op het bloedonderzoek uitwezen.
Ik heb in ieder geval lichamelijk nooit wat gemerkt van sides oid.
Dus je bent eigenlijk gewoon dikker geworden?
goede kuur man :thumbup: Toplog ook. Het is te merken dat je 11of12 jaar studies van fitness hebt gedaan.

maar voor de rest... Doe iedereen en jezelf een plezier en wacht met adviezen te geven tot je op zijn minst een basis hebt.
 
Cringe. Piss off please, azijnzeiker. Komt echt alleen maar puur dom gelul uit je, echt totaal niets constructiefs, dus flikkert een eind op.
 
Ik begreep dat dit een vermakelijke log is. In
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Redenen dat ik steroiden op dit moment nog niet aan raak zijn het injecteren en het feit dat het een zwarte markt is.
LGD-4033 is trouwens een stuk beter onderzocht dan vele van jullie willen aannemen.
Het lijkt dat steroide-gebruikers collectief denken dat sarms niet werken en niet onderzocht zijn, terwijl er wel degelijk human trials etc etc hebben plaats gevonden.
Sarms zijn ook een zwarte markt maat.
 
Heb toch weer 45 minuten van mijn nachtdienst om gekregen door deze log. Ik ben momenteel ook bezig met een logje mbt tot mij RAD 140 kuur. Zit wel te denken aan het commentaar over het eten. Ik ben zelf 1,89m lang 89,5 kilo en ik kom gewoon flink bij in vet als ik 3500 kcal eet per week. Als je hard traint, je genoeg eiwitten binnen krijgt en je vetpercentage stijgt, dan eet je per definitie toch genoeg tijdens een bulk of mis ik iets? Ben zelf pas een half jaar serieus aan het trainen dus heb er niet zo heel veel verstand van. Voel je trouwens vrij om mijn logje ook te volgen. Misschien word ie dan net zo vermakelijk als deze. https://forum.bodybuilding.nl/topics/fitness-noob-op-rad-140-log.428284/.
 
Back
Naar boven