MuscleMeat

LGD 4033 + RAD 140

Bezoekers in dit topic

AntonAusTirol

Novice
Lid geworden
7 jan 2019
Berichten
21
Waardering
21
Lengte
1m89
Massa
92kg
Wederom een logje. Paar maanden geleden LGD4033 op 10mg gedaan, wat flink goed uitgepakt heeft. Nu weer LGD4033 met RAD140, beide op 10mg. Voor RAD is dit misschien wat aan de lage kant, maar aangezien dit een flink sterke SARM is, toch maar zo laag beginnen.

Ik ga deze 8 weken pakken en ben nu net in de 2e week. Misschien na 4 weken naar 20mg RAD voor een laatste boost.

Begin:
Ongeveer 84kg.
Huidig:
86kg in de ochtend.

Het doel is 90kg, waar ik nog 7 weken voor heb. Ik eet 4500 kcal per dag. Kracht is in 1 week al gestegen. Eerst altijd moeite met de 34/36kg dumbells voor chest press, week 2 de 40kg's voor 4 herhalingen gedaan. Eerste keer ooit. Pomp is ook heel goed aanwezig, merk wel dat die RAD140 wat doet. Zelfs op 10mg al. Spieren zijn nu al voller en harder. Zeker tov LGD4033 only is dit al een stuk beter. Deze keer ook zeker wel een PCT doen, aangezien testolone ook onderdrukkend is.

Tot zover...
 
Succes, vond de combinatie lgd met rad een goede. Rad geeft meer pomp en hardheid, ook meer kracht in die combinatie.
 
Bij deze weer een update. Trainen en eten gaat erg goed. Qua kracht echt omhoog geschoten. 2 nieuwe PR's vorige week, bankdrukken is naar 110kg x 1 gegaan en deadlift naar een nette 190kg x 1.
Voorheen was 100kg bankdruk de max en deadlift slechts 170kg. Enorme stap gemaakt in ongeveer 2 weken tijd. Andere oefeningen gaan niet per definitie heel veel beter dan eerst, maar alsnog voelt het allemaal heel erg goed en een lekkere pomp. Merk ook goed dat alles iets voller is en net wat dikker. Gewicht is nog steeds 86kg, maar op de een of andere manier gaat dat altijd in rare sprongen bij mij. Volgende week maar even aankijken.

Tot zover...
 
Update:
Het gaat echt heel goed, zowel kracht en aankomen. Gewicht is nu tegen de 87kg aan, dus aankomen gaat ook lekker. Doel is 90kg, moet zeker lukken met nog 5 weken te gaan.

Er zijn nu zelfs al meerdere mensen geweest die vragen of ik aan een kuurtje begonnen ben, het is dus zichtbaar dat er gegroeid wordt

Kracht is ook weer gestegen. Deadlift is naar 200kg gegaan, wat echt wel een milestone is. Bankdruk is nog steeds 110kg, maar 115kg lukte echt heel bijna. Doel is 120kg bankdruk, wat er echt wel in kan zitten en wie weet 5 schijven op de deadlift.

Momenteel wel een beetje verkouden en benauwd, zal over een paar dagen wel over zijn.

Als er trouwens vragen zijn, DM gerust!
 
wat zijn trouwens je krachtstats vanaf t begin en nu?
Lastig te zeggen. Heb ze even van mn vorige logje gehaald, begin dit jaar was bankdruk 70kg x 8 ongeveer en deadlift 140kg x 2 / 3. Dit was dus begin dit jaar.

Nu lukt 115kg x 1 bankdrukken en 100kg x 4.
Deadlift is 200kg x 1 en squatten is lastig te benoemen aangezien die soms wel eens voorbij gaat....

Ook op de isolatie oefeningen veel kracht verhoging. Lastig te benoemen, maar gaan veel beter en zwaarder. Je kan beter knijpen en het voelt gewoon goed.
 
nice goede vooruitgang. kga zelf over n paar weken ook een lgd+rad doen voor 8 weken maybe logje. succes komende weken
 
Plan is toch iets gewijzigd, omdat meteen cutten na deze 'kuur' niet verstandig is... Ik ga nu dus voor ongeveer 3-4 weken licht cutten, aangezien ik toch al redelijk droog ben. Kcal op ongeveer 2800-3000, wat voor mij ruim voldoende is. Na een paar dagen begonnen er al weer aderen te komen die er eerder nog niet waren. Waar ik vooral benieuwd naar was, is krachtverlies. Normaal heb ik daar gigantisch veel last van en val ik ontzettend snel af (extreme ecto). Na ongeveer 5 dagen van 4500 naar 2800-3000 kcal had ik een nieuwe PR van 100kg x 6 op bankdruk en 40kg dumbells x 6. Deze week weer deadlift max proberen en kijken of die nog op 190/200kg lukt.

Als ik nu al zie wat de resultaten zijn, kan ik echt niet wachten tot over 3/4 weken!
 
Ik heb hetzelfde gedaan, na lgd de cut in..(niet heel slim indd)
Krachtverlies was in mijn geval niet leuk meer:janken:
 
Weer een update:
Wederom in kracht gestegen. 40kg dumbells voor 8 herhalingen, 100kg bankdruk 7 herhalingen en deadlift conventioneel voor 190kg (eerst altijd sumo, waar je meestal sterker op bent). Ook leg press stijgt goed, waar eerst 200kg veel moeite koste, gaat nu 260kg voor zelfde aantal herhalingen.

Spieren worden ook steeds meer zichtbaar, ze ontwikkelen heel goed. Komt steeds meer vorm in en worden steeds harder.

Qua eten heb ik 2 slechte weekenden achter de rug met drinken en slecht eten (vooral heel weinig eten de dag na drinken). Normaal zou ik dan echt een soort crash hebben met sporten en kracht, maar nu nergens last van en alles voelde lichter dan de weken daarvoor. Echt een hele goede pomp bij het trainen en elke oefening die je doet voelt goed. Het minder eten is wel lastig, zeker met zulke intensieve trainingen. Gewoon de hele dag trek, dus kcal zitten nog steeds op 4000+ per dag. Maakt op zich niet uit, want ik val er van af en kracht stijgt!

Tot zover...
 
niceman heel ziekelijke gainz. hoe zijn dingdn als je dagelinkse gemoedstoestand?
 
owja wanneer take je in?

In de ochtend na mijn ontbijt, mentaal merk ik er eigenlijk niks van. Juist omdat je elke dag je best doet om goed te eten en alles te geven en daardoor ook wekelijks progressie ziet, voelt het mentaal ook wel 'lekker'.
 
Hoe gaat het nu? Update please
 
Back
Naar boven