XXL Nutrition

Lgd extreme zonder pct? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Diboeros

Novice
Lid geworden
15 feb 2020
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste allemaal,

Ben nieuw hier op het forum, en had al even rond geneust op het forum maar kon niet er weinig over vinden.

Ik ben van plan om lgd extreme kuurtje te volgen (lgd 4033).

Ik heb in verleden al eens ostarine gebruikt voor 6 weken 20mg per dag. Geen pct en verder nergens last van of gekke dingen. Beviel goed.

Nou m'n vraag, kan ik lgd extreme zonder pct gebruiken. De bedoeling is 6mg per dag en dat 6 weken lang?

Alvast bedankt voor de tips evt info
Mvg
 
Ja dat is mij dus wat onduidelijk, bij hoge dosis lgd onderdrukt het. Maar wat is een hoge dosis? 15mg, 20mg? Ben benieuwd of er meer mensen zijn die 6mg per dag nemen en wat de na effecten er van zijn(zonder pct)
 
Waarom moelijk doen gewoon pct pakken zekere voor het onzekere.
 
Doe niet moeilijk gap, vraag alleen of het met die hoeveelheid nodig is.. Beetje info en ervaringen graag van mensen die op die hoeveelheid(ongeveer) kuurden
 
Doe niet moeilijk gap, vraag alleen of het met die hoeveelheid nodig is.. Beetje info en ervaringen graag van mensen die op die hoeveelheid(ongeveer) kuurden
Dan doe je toch geen pct blijkbaar wil je absoluut niet na kuren.
 
Dat is het niet zozeer opzich. Maar de info die ik vind over lgd is heel wisselend, de een zegt omdat het een sarm is hoeft het niet, alleen bij mega hoge dosis.. De ander zegt weer dat het zwaar onderdrukt ook bij lage dosis. Zou graag wat ervaringen horen van mensen die hier op gekuurt hebben en wat het allemaal doet bij welke hoeveelheden
Mvg
 
Ik zou lgd niet doen voor 6 weken. Minimaal 8 tot 12. Lgd begint over het algemeen pas echt zijn werk te doen vanaf week 4.
Als je het wel zou doen op 6mg dan hoef je geen pct.
Ik heb 12 weken op 10 tot 12 mg gedaan en een lichte pct was voor mij genoeg.
 
Dat is het niet zozeer opzich. Maar de info die ik vind over lgd is heel wisselend, de een zegt omdat het een sarm is hoeft het niet, alleen bij mega hoge dosis.. De ander zegt weer dat het zwaar onderdrukt ook bij lage dosis. Zou graag wat ervaringen horen van mensen die hier op gekuurt hebben en wat het allemaal doet bij welke hoeveelheden
Mvg
Roids boven sarms al day
 
Ik zou lgd niet doen voor 6 weken. Minimaal 8 tot 12. Lgd begint over het algemeen pas echt zijn werk te doen vanaf week 4.
Als je het wel zou doen op 6mg dan hoef je geen pct.
Ik heb 12 weken op 10 tot 12 mg gedaan en een lichte pct was voor mij genoeg.

Ik heb nou even bij de bekende sarm internet shop gekeken.

En opzich spreekt het mij wel aan.
1 potje/zak lgd 4033 bevat 60 capsules, per capsule 5 mg.

Als ik dan 1 capsule per dag neem van 5 mg dan kom je op zo'n dikke 8 weken precies uit.

Dit ga ik dan doen zonder pct.

Bedankt voor je reactie en evt andere tips welkom
 
Voor 6 weken op die dosis hoef je geen echte PCT te doen, maar zoals gezegd is 6 weken wel erg kort, met 8 weken kan het ook wel zonder en misschien test booster kopen, als je 12 weken gaat doen, wat word aangeraden, geen ervaring mee, dus kan ik niks zinnigs over zeggen.
 
Heb het spul besteld, ga er in maart mee beginnen. En toch besloten om wel een pct te gebruiken aangezien deze sarm aardig kan onderdrukken.

Zo gaat de kuur eruit zien.

7 weken - 6mg lgd 4033 per dag(2 capsules van 3mg per stuk in de ochtend)

3 weken - Regenerate pct 4 capsules per dag(2 in de ochtend en 2 capsules savonds)

Wat vinden jullie ervan, tips zijn welkom!
 
Een pct gebruiken kan geen kwaad.
Echter vind ik 7 weken nog wel te kort als je het mij vraagt.
Ook vind ik persoonlijk de dosering iets te laag. Ik zou wel ergens richting 9 a 10mg gaan zitten. Je zou bijv eerste 2 weken 6mg en dan daarna overgaan op 9 a 10mg. Maar dat is puur persoonlijk.
 
Een pct gebruiken kan geen kwaad.
Echter vind ik 7 weken nog wel te kort als je het mij vraagt.
Ook vind ik persoonlijk de dosering iets te laag. Ik zou wel ergens richting 9 a 10mg gaan zitten. Je zou bijv eerste 2 weken 6mg en dan daarna overgaan op 9 a 10mg. Maar dat is puur persoonlijk.

Ja oke, maar weet niet precies wat het doet. Lees op sommige foras dat net zulke gains als bv dianabol geeft. Wil net even wat extra gainz kweken, en niet ineens binnen paar weken 2 keer zo groot wezen haha.. Miscvien dat iemand daar wat meer over kan zeggen of het echt zoveel gainz geeft??
 
Nee zoveel geeft het zeker niet. Dianabol houd je ook heel veel vocht vast. Dat is niet zo met lgd. Ik had ongeveer een winst van 4 kilo en ik deed het samen met 20mg mk-677 en lgd op 12mg voor 12 weken.
 
Ben het wel eens met Frosty, je word echt niet ineens 2 keer zo groot... als je het doet, doe het dan goed.
Doe je wel 6 weken op zo'n lage dosis zal ik geen PCT doen, zijn ook geen snoepjes
 
Als dat jij bent op die profielfoto dan zou ik me toch echt niet druk maken om dat je te 'groot' zou worden
 
Als dat jij bent op die profielfoto dan zou ik me toch echt niet druk maken om dat je te 'groot' zou worden

Hahaha

Bedoel er meer mee een transformatie die mega unreal is
 
Als dat jij bent op die profielfoto dan zou ik me toch echt niet druk maken om dat je te 'groot' zou worden

Ook echt weer zo droeftoeter opmerking, vraag toch gewoon om wat info/hulp?

We zijn niet allemaal zo Jay cutler als jou he ieder z'n ding
 
Back
Naar boven