AndroidHealthClinic

Lgd hormonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jan307

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2021
Berichten
33
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen.

ik heb een poosje geleden (4 maanden )
Lgd gebruikt in combinatie met mk667.
dit was de eerste keer dat ik dit heb gedaan.
na ongeveer 6/7 weken begon ik klachte te krijgen aan mijn darmen en steken in mijn mild.
Wegens die redenen ben ik vervroegd gestopt.
en heb ik geen pct gedaan omdat ik geen onderdrukkingen voelde.
Beetje stom denk ik ,want ik kwam er achter na bloedprikken op hormonen dat mijn testo nogal laag uit viel.
Dit zijn de waardes van mijn hormonen
Enkel testoron vind ik nogal aan de lage kant omdat ik nog maar 22 ben.
en DHEAS is te hoog.
kan iemand mij een tip geven wat ik nu zou kunnen doen?

Bepaling
Waarde
Refwaarde
Kreatinine
81
61-113 umol/l
eGFR
119
>60 ml/min
DHEAS
16.10*
5.73-13.40
Testosteron
10.7
8.6-29 nmol/l
Vrij testosteron index
volgt
ref
SHBG
volgt
ref
 
Heb je ook waardes van voor de kuur?
Eigenlijk wil je de waardes van LH, FSH, SHBG, testosteron en vrij testosteron weten. Op basis van deze bloedtest kun je alleen maar zeggen dat (bijna) alles binnen de range is. Wie weet was je testosteron altijd al 10nmol.

Hoe laat op de dag heb je laten prikken? Testosteron wil je eigenlijk voor een uur of 10:00 prikken omdat de waarde dan het hoogst is.
 
De waardes voor de kuur heb ik niet.
Jaa dat voor 10 uur wist ik heb het om 9:00 gedaan.
miss een rare vraag en weet jij het antwoord ook niet kan je met 10 nmol spier opbouwen, of gaat dat meer richting spierafbraak?
want ik las verschillende dingen over laag testosteron de ene zij ondergrens 7 en de ander 12
 
Ps de waardes van de vrij testo komt binnekort,
Even afwachten nog.
 
Ik heb jarenlang rondgelopen met een testosteronwaarde van 9-10 nmol vanwege hyperprolactinemie. Daarop kun je best wat opbouwen en behouden. Zeker als je altijd al op die waarde zat.

Bij het behandelen van de hyperprolactinemie is mijn testosteron naar circa 15-16 nmol gestegen, maar dat zorgde niet voor een enorm verschil in gains ofzo. Misschien dat ik in die tijd 2kg vvm extra heb gekregen.
 
De uitslagen van de Sbhg.

SHBG
SHBG
16.0*
18.3-54.1 nmol/l

vrij testosteron is nog niet bekend.
heb wel besloten als de test helemaal compleet is even proberen te bespreken met de huisarts.
Kwam er ook achter via mijn moeder dat er een aandoening aan de bijnieren in de familie zit.
 
De uitslagen van de Sbhg.

SHBG
SHBG
16.0*
18.3-54.1 nmol/l

vrij testosteron is nog niet bekend.
heb wel besloten als de test helemaal compleet is even proberen te bespreken met de huisarts.
Kwam er ook achter via mijn moeder dat er een aandoening aan de bijnieren in de familie zit.
Dan zal jou vrije testosteron prima zijn aangezien jou SHBG zo laag is. Heb je je wel al eens laten prikken op suikerziekte?
 
Dan zal jou vrije testosteron prima zijn aangezien jou SHBG zo laag is. Heb je je wel al eens laten prikken op suikerziekte?
Jaa toevallig zijn de uitslagen er en je hebt gelijk vrij testosteron is prima.
nee nog nooit gedaan, zou je dat aanraden dan?
 
Jaa toevallig zijn de uitslagen er en je hebt gelijk vrij testosteron is prima.
nee nog nooit gedaan, zou je dat aanraden dan?
Ja zou ik wel doen. Hoeft niks te betekenen maar lage SHBG kan gelinkt zijn aan suikerziekte. Is volgens mij gewoon met een vingerprikje vast te stellen bij je dokter.
 
Back
Naar boven