AndroidHealthClinic

LGD + Osta, PCT?

Bezoekers in dit topic

s0s

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 nov 2009
Berichten
67
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik ben bezig met een kuurtje van 8 weken, 20mg LGD en 20mg Osta elke dag. Nu hoor ik verschillende verhalen over de PCT en vroeg me af wat jullie mening hierover is. Ik heb nog nolva liggen en was van plan 2 weken 20mg p.d. te nemen.
 
Wat merk je van die combinatie?
 
Vooral een goede constante pomp. Kracht is ook prima toegenomen, met name in de hogere rep ranges. Nu 3kg erbij en heb nog 2 weken te gaan.
Sides nauwelijks behalve een klein beetje acne op mijn rug.
 
Vooral een goede constante pomp. Kracht is ook prima toegenomen, met name in de hogere rep ranges. Nu 3kg erbij en heb nog 2 weken te gaan.
Sides nauwelijks behalve een klein beetje acne op mijn rug.

Acne?! Fuck, ik ging er vanuit dat dit uitgesloten was. Wanneer begon het?
 
Acne?! Fuck, ik ging er vanuit dat dit uitgesloten was. Wanneer begon het?

Vanaf week 4 langzaam en merk wel dat het toeneemt momenteel. Had er ook niet opgerekend. Het zijn geen grote kraters, maar wel kleine puistjes over de gehele rug
 
Vanaf week 4 langzaam en merk wel dat het toeneemt momenteel. Had er ook niet opgerekend. Het zijn geen grote kraters, maar wel kleine puistjes over de gehele rug

Kleine aanrader. Ik zou jezelf 2x per dag wassen met Aleppo zeep met 40% laurierolie. Werk antibacterieel en de olijfolie kalmeert de talg/olie aanmaak op je huid.

Weet je trouwens zeker dat je SARMS hebt en geen prohormonen oid?
 
Kleine aanrader. Ik zou jezelf 2x per dag wassen met Aleppo zeep met 40% laurierolie. Werk antibacterieel en de olijfolie kalmeert de talg/olie aanmaak op je huid.

Weet je trouwens zeker dat je SARMS hebt en geen prohormonen oid?

Ik ga het proberen. Ik heb helaas al veel ervaring met acne uit mijn tienerjaren, voordat ik ook ooit maar aan AAS of SARMS had gedacht. Het enige wat toen heeft geholpen was roaccutane, waardoor ik er al wel vele jaren van af was.

Zeker weet ik het niet, maar dat weet niemand volgens mij? Ik heb ze wel gekocht als SARMS. Ik weet niet in hoe verre ik dit mag bespreken, maar ze komen iig niet van de bekendere websites..
 
Ik ga het proberen. Ik heb helaas al veel ervaring met acne uit mijn tienerjaren, voordat ik ook ooit maar aan AAS of SARMS had gedacht. Het enige wat toen heeft geholpen was roaccutane, waardoor ik er al wel vele jaren van af was.

Zeker weet ik het niet, maar dat weet niemand volgens mij? Ik heb ze wel gekocht als SARMS. Ik weet niet in hoe verre ik dit mag bespreken, maar ze komen iig niet van de bekendere websites..

Als we even logisch nadenken over de oorzaken van acne als gevolg van AAS. Dan is het allereerst een androgene bijwerking (DHT). Dit is met SARMS simpelweg niet mogelijk.

Het kan ook ern ombalans in hormonen zijn. Bijvoorbeeld hoge test en/of veel aromatisering naar oestrogeen. Dit kan ook niet door SARMS komen.

Dan als laatste een onbalans als gevolg van onderdrukking van je test. Waardoor je relatief teveel oestrogeen hebt. Dit zou door SARMS kunnen komen. Maar ik vind het zelf wel bijzonder dat je dus na 4 weken al sterke onderdrukking zou hebben van SARMS. Dat heb je weer wel met AAS.

Ik zeg niet dat jij neppe SARMS hebt, maar het zou wel kunnen natuurlijk.

Maar hoge oestrogeen is dus het meest aannemelijk de rede van je acne als je SARMS hebt. Overweeg een AI.
 
Ik ben bezig met een kuurtje van 8 weken, 20mg LGD en 20mg Osta elke dag. Nu hoor ik verschillende verhalen over de PCT en vroeg me af wat jullie mening hierover is. Ik heb nog nolva liggen en was van plan 2 weken 20mg p.d. te nemen.

Ik ben zelf momenteel net klaar met mijn kuurtje LGD 4033 voor 3 weken waarvan 2 op 10 mg en 1 week op 5 mg. Nu is het woensdag en heb ik aankomende dinsdag een afspraak bij de huisarts en wil ik graag een bloedtest laten afnemen. Mijn vraag is of je hiervan kan herstellen weet dat het onderdrukt maar 10mg is echt bizar weinig en zeker voor maar 3 weken. Is het aankomende week al te zien in de bloedtest of alles goed zit?
 
Ik ben zelf momenteel net klaar met mijn kuurtje LGD 4033 voor 3 weken waarvan 2 op 10 mg en 1 week op 5 mg. Nu is het woensdag en heb ik aankomende dinsdag een afspraak bij de huisarts en wil ik graag een bloedtest laten afnemen. Mijn vraag is of je hiervan kan herstellen weet dat het onderdrukt maar 10mg is echt bizar weinig en zeker voor maar 3 weken. Is het aankomende week al te zien in de bloedtest of alles goed zit?
graag reactie ben benieuwd of ik nu niet voor de rest van mijn leven facked ben
 
Heb wel al 'n week of langer last van hoofdpijn ik denk hierdoor
 
Ik ben zelf momenteel net klaar met mijn kuurtje LGD 4033 voor 3 weken waarvan 2 op 10 mg en 1 week op 5 mg. Nu is het woensdag en heb ik aankomende dinsdag een afspraak bij de huisarts en wil ik graag een bloedtest laten afnemen. Mijn vraag is of je hiervan kan herstellen weet dat het onderdrukt maar 10mg is echt bizar weinig en zeker voor maar 3 weken. Is het aankomende week al te zien in de bloedtest of alles goed zit?
Waarom ga je nu bloed laten nemen. Toch niet omdat je drie weken sarms gebruikt hebt? Indien je wil weten of je van iets hersteld bent, doe je dat niet onmiddellijk na een kuur maar een tijdje later. In jouw geval na een maand bijvoorbeeld.
 
Jaa onderandere door de sarms wil gewoon weten wat zoiets met je lichaam doet maar trek 'm ook niet door naar 4 weken heb altijd makkelijk spier opgebouwd zonder en zo gek veel deed 't niet kwa massa had ik 't idee. Heb last van andere lichamelijke klachten waarvoor ik die test moet doen maar ga dan ook meteen effe vragen na m'n test waardes bij de uitslag
 
ik ben nu 2 dagen gestopt en hoofdpijn is weg nu wil ik toch nog n week doorgaan moet ik daarna wel pct pakken of is er met 4 weken lgd op 10 mg niks aan de hand ?
 
ik ben nu 2 dagen gestopt en hoofdpijn is weg nu wil ik toch nog n week doorgaan moet ik daarna wel pct pakken of is er met 4 weken lgd op 10 mg niks aan de hand ?

Eerst ben je doodsbang dat je hele lichaam naar de klote is door 3 weken LGD. En nu kom je met deze vraag aan.

Je hebt je duidelijk niet ingelezen en dat vind ik een kwalijke zaak. Je stopt iets in je lichaam zonder te weten wat het precies doet.
 
Laatst bewerkt:
Heb me wel ingelezen opzich maar je leest zoveel op 't internet eromheen dat je na 'n tijdje door de bomen 't bos niet meer ziet. Weet vaak wel wat dingen doen maar sarms is zoveel over te lezen dat 't lastig te bepalen is wat er nou gaande is in je lichaam
 
Maar ken genoeg mensen die 't ook doen en die zeggen dat er niks aan 't handje is maar je blijft er toch mee in je kop zitten, maar nee houd niemand voor de gek want ging mij voornamelijk om de hoofdpijn die ik had en die was weg zodra ik 'n dag gestopt was
 
Back
Naar boven