Fitness Seller

lgd4033 - ostarine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Martinnnn

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2011
Berichten
300
Waardering
282
Lengte
1m90
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Hey ik ben van plan om een ostarine - lgd4033 cycle te doen. Nu ben ik nog aan het cutten, ben eind januari begonnen ga door tot eind april hoop dan op de 8% te zitten. Daarna begin ik meteen met bulken en wil ik weer wat massa erbij.

weeg nu 89 kg en rond de 10% bf ongeveer nog niet laten meten dit doe ik aan het einde van de cut. Toen ik begon woog ik 95 kg rond de 13-14% bf

Als training doe ik nu een 4 daagse split
In de bulk zal ik beginnen met german volume training.

Als voeding eet ik nu; (cut dit pas ik per week aan als dit nodig is)
4 dagen laag kcal en laag koolhydraten (2323kcal)
3 dagen Hoog kcal en hoog koolhydraten (3090kcal)

de laatste weken van de cut ga ik beginnen met ostarine (rond 9 april) en de lgd komt erbij als de bulk begint dat zal dus ongeveer 4 weken later zijn.

week 1-2 ostarine 15 mg
week 3-12 ostarine 15 mg - lgd4033 11 mg
week 13-14 nolvadex 20 mg
Week 15-16 nolvadex 10 mg


als ik ga beginnen zal ik alles bijhouden in een log
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de lgd en ostarine vanaf begin nemen. Als dit je eerste sarm cycle is, is 15mg ostarine en 10mg lgd voor 12 weken voldoende. Pct zou ik 20/20/10/10 doen ipv 3 weken 20mg.
 
Ik zou de lgd en ostarine vanaf begin nemen. Als dit je eerste sarm cycle is, is 15mg ostarine en 10mg lgd voor 12 weken voldoende. Pct zou ik 20/20/10/10 doen ipv 3 weken 20mg.
Ja dit is mijn eerste cycle zelf dacht ik dat Lgd niet veel toe zou voegen aan de cut of heb ik dit fout? En Nolva zal ik aanpassen naar 20/20/10/10 zat daar zelf ook al aan te denken.
 
Ja zou zelf enkel lgd kunnen nemen voor 12 weken, dat zal je spiermassa beter beschermen met cutten dan ostarine.
 
Vorige week (8 april) begonnen met ostarine 15 mg stop morgen met cutten ga einde van de week even alles laten meten.
redelijk resultaat gehaald in de cut - 8 cm buik omtrek en 8kg eraf. Weeg nu 86-87 kg begint een beetje te schommelen sinds ik begonnen ben met ostarine zal wel vocht zijn. tot zondag ga ik op onderhoud eten om even te wennen aan de KH maandag begint de bulk en LGD-4033.

dit worden mijn macros voor week 1 van de bulk
3439 Kcal
218 Eiwit
96 Vet
426 Koolhydraten

als training word het een German volume training 3 daagse split en dan 4x per week.

het doel van de bulk is terug naar de 95 KG en zo droog mogenlijk blijven.
 
Eerste weekje lgd4033 zit erop week 3 van ostarine nu, kracht gaat langzaam vooruit ben vorige week van training schema veranderd dus kan daar nog niet heel veel over zeggen. Merk wel dat ik sneller ga zweten en ik zie er iets voller uit maar dat kan ook door de verhoging van koolhydraten komen. Gewicht is in weekgemiddelde van 86.3 naar 88.3 gegaan afgelopen week zal zeker een hoop vocht zijn. Houd dus de zelfde macros aan voor komende week.
 
Week 6 zit erop nu gewichten blijven langzaam omhoog gaan met de training merk dat ik een stuk droger ben dan vorig jaar op dit gewicht weeg nu rond de 91.5 dus dat gaat lekker. Vooral na een training merk je echt dat de pomp veel harder is als normaal. Met mijn voeding zit ik nu op de 3843 kcal. Ook nog geen bijwerkingen tot nu toe dus dat is ook mooi!
 
Back
Naar boven