Fitness Seller

LGD4033 & S4 stack log

Bezoekers in dit topic

Even een korte update, ik wordt nog steeds met de dag sterker, heerlijk gevoel!! In het begin viel ik af icm krachttoename. Inmiddels zie ik mn gewicht weer wat stijgen. Ik heb heel klein beetje verhoogd. 200cal boven onderhoud. Al met al zit ik er lekker in.

Ook ben ik super benieuwd naar wat mk 677 zal doen mbt het behouden van de gemaakte gains. Echter heb ik een gymbuddy die het momenteel gebruikt en die geeft aan de hele dag moe te zijn. Zelfs zo erg dat hij overweegt om het er mee te stoppen.

Kunnen jullie mij een log adviseren om wat beter in de materie van de mk 677 te stappen? Ook vraag ik me af als ik er mee start wanneer dan het beste moment is om dit te doen. Pas als ik klaar ben met mn lgd4033 & s4 kuur of al tijdens. Het liefst ben ik uiteraard de hele zomer shredded met de bijhorende spiermassa ;)
 
Even een korte update, ik wordt nog steeds met de dag sterker, heerlijk gevoel!! In het begin viel ik af icm krachttoename. Inmiddels zie ik mn gewicht weer wat stijgen. Ik heb heel klein beetje verhoogd. 200cal boven onderhoud. Al met al zit ik er lekker in.

Ook ben ik super benieuwd naar wat mk 677 zal doen mbt het behouden van de gemaakte gains. Echter heb ik een gymbuddy die het momenteel gebruikt en die geeft aan de hele dag moe te zijn. Zelfs zo erg dat hij overweegt om het er mee te stoppen.

Kunnen jullie mij een log adviseren om wat beter in de materie van de mk 677 te stappen? Ook vraag ik me af als ik er mee start wanneer dan het beste moment is om dit te doen. Pas als ik klaar ben met mn lgd4033 & s4 kuur of al tijdens. Het liefst ben ik uiteraard de hele zomer shredded met de bijhorende spiermassa ;)
Zeg aan je vriend dat hij de dosis halveert en de moeheid zou moeten verdwijnen binnen een paar dagen. Twee weken later weer verdubbelen en zien of hij er terug moe van wordt. Indien ja, beter halve dosis nemen. MK677 wordt door de meesten op 20mg genomen terwijl 10mg al genoeg is. Sommigen voelen zich top op 20mg maar sommigen voelen zich moe op 20mg maar dan wel weer top op 10mg.
 
Zeg aan je vriend dat hij de dosis halveert en de moeheid zou moeten verdwijnen binnen een paar dagen. Twee weken later weer verdubbelen en zien of hij er terug moe van wordt. Indien ja, beter halve dosis nemen. MK677 wordt door de meesten op 20mg genomen terwijl 10mg al genoeg is. Sommigen voelen zich top op 20mg maar sommigen voelen zich moe op 20mg maar dan wel weer top op 10mg.

Heb jij ook ervaring met mk677 mbt behouden van je gains? En weet je wat het beste moment zou zijn om hieraan te starten? Ik zit vandaag precies 3 weken vd 12 op de lgd4033 & S4
 
Heb jij ook ervaring met mk677 mbt behouden van je gains? En weet je wat het beste moment zou zijn om hieraan te starten? Ik zit vandaag precies 3 weken vd 12 op de lgd4033 & S4
Meestal post ik uit eigen ervaring in de AS sectie maar dit is niet mijn eigen ervaring wat sarms betreft want ik ben geen sarm gebruiker. Laat je vriend maar doen wat ik voorstel en de kans is groot dat zijn probleem opgelost is. Eerlijk gezegd denk ik niet dat MK677 gains gaat opleveren of je zou het minstens 6 maanden moeten gebruiken om wat te zien. MK677 lijkt mij meer voor anti-aging bedoeld. Het is tenslotte maar een groeihormoonverhoger. Het tweede probleem is dat dit zaken zijn die verkocht worden waarvan je niet zeker weet wat je koopt.
 
Meestal post ik uit eigen ervaring in de AS sectie maar dit is niet mijn eigen ervaring wat sarms betreft want ik ben geen sarm gebruiker. Laat je vriend maar doen wat ik voorstel en de kans is groot dat zijn probleem opgelost is. Eerlijk gezegd denk ik niet dat MK677 gains gaat opleveren of je zou het minstens 6 maanden moeten gebruiken om wat te zien. MK677 lijkt mij meer voor anti-aging bedoeld. Het is tenslotte maar een groeihormoonverhoger. Het tweede probleem is dat dit zaken zijn die verkocht worden waarvan je niet zeker weet wat je koopt.

Ik weet idd dat je niet heel snel resultaat krijgt van mk677. Maar ik probeer erachter te komen of het zou helpen de gemaakte gains te behouden.

Echte resultaten van hgh bijvoorbeeld worden wel in een stroomversnelling gezet zodra je ze combineert met een echte aas kuur.

Maar voor nu zou ik alleen willen weten of het me zou helpen om hetgeen wat ik behaald heb met sarms straks kan behouden. Ik ben vandaag precies 3 weken 'on'. Ik zou het kunnen bestellen en vanaf volgende week laten meelopen.
 
Mk677 word wel gebruikt in de pct. Vaak loopt het al mee in de cycle omdat het effect moet opbouwen. Meende te lezen in het onderzoek dat na 3 maanden de piek in groeihormoon het hoogste was.
 
In dat geval zou het verstandig zijn nu te bestellen en meteen te starten. Ik kom wel tegen dat mensen op het forum aangeven over hgh dat het niet ideaal is voor spierbehoud, maar puur vanwege de prijs. Echter is mk677 niet zo duur.

Ik zou het wel heel fijn vinden als de behaalde resultaten zo lang mogelijk blijven
 
In het begin van mijn log heb ik verteld dat ik een dbol icm winstrolkuur vroegtijdig heb moeten stoppen wegens gyno. Die gyno bleef een lange tijd gevoelig en zichtbaar na die betreffende kuur. Eenmaal een 3/4 jaar later was het bijna helemaal verdwenen. Maar nooit helemaal er bleef iets hards ter grote van een flinke doperwt voelbaar. Rechts net iets meer dan links. Echter 3 dagen terug begon ik even te twijfelen, het lijkt erop dat links nu dezelfde groote heeft als rechts. Verder zijn ze beide niet gevoelig. Voor de zekerheid heb ik gister even een stootje nolva genomen 60mg. En 12.5 aromasin.

Mijn plan om dit aan te pakken:
1e dag 60 nolva 12.5 aromasin
Vanaf dag 2 20mg nolva en 12.5 aromasin elke 2 dagen

In ieder geval even een weekje en dan kijken of het terugkomt.

Iemand tips?
 
Even een update, de gyno is stabiel. Tot op heden neem ik dagelijks 20mg nolva en om de dag aromasin. Ik twijfel of ik er mee moet stoppen. Volgende week zit ik een weekje in het buitenland. Wel binnen europa dus ik verwacht dat ze het niet uit mn koffer vissen. Evenals de sarms. Ik stop ze gewoon bij alle andere supplementen. Hopen dat het goed gaat.

Ook ben ik echt heel droog aan het worden, en tegelijkertijd heb ik krachtgains. Ik heb al meerdere malen mn cal verhoogd. Deze week zat ik op 3100 cal en tot mijn verbazing ben ik bijna 2kg lichter dan voordat ik aan sarms begon. Dit geeft voor mij wel aan dat dit veel meer een kuur is om gewoon flink mee te gaan bulken.

Wat denken jullie, zal ik op de nolva en aromasin blijven? Of gewoon is aanzien of het zonder oke blijft?
 
Ik denk dat het meer tussen mn oren zat dan dat er echt iets speelde... feit is wel dat ik erg gevoellig ben voor gyno. Inmiddels na een weekje nolva en aromasin nu weer alleen op de sarms. Ik ben vandaag weer geland in NL. Ik heb een week buiten mn dieet gegeten en niet getraind. Vanaf morgen ben ik weer on point en ga ik weer knallen.
 
Sarms meegenomen op vakantie?
 
Koffer of handbagage? Binnen Europa zeker?
 
Handbagage komt niet goed denk ik. Maar in de koffer geen probleem. Nu was ik binnen europa. Verder ben ik het afgelopen half jaar ook 2x buiten europa geweest maar ik heb niet het idee dat ze toen mijn tas met suplementen open hebben gehad.
 
En nog last van je ogen gehad met S4? Ik wel helaas. Van licht naar donker is moeilijk aanpassen wat erg lastig is met dit zomerse weer. En kleuren zijn allemaal warmer dan zou moeten. Een witte lamp is geel/groen en gele lampen zijn oranje. Behoorlijk mindfuck. Gaat wel weer over als ik 2 dagen niks neem.

Maar S4 results zijn zalig! Dat vind jij zo te zien ook wel. De hardheid en krachtgains doen niet veel onder van AAS.
 
En nog last van je ogen gehad met S4? Ik wel helaas. Van licht naar donker is moeilijk aanpassen wat erg lastig is met dit zomerse weer. En kleuren zijn allemaal warmer dan zou moeten. Een witte lamp is geel/groen en gele lampen zijn oranje. Behoorlijk mindfuck. Gaat wel weer over als ik 2 dagen niks neem.

Maar S4 results zijn zalig! Dat vind jij zo te zien ook wel. De hardheid en krachtgains doen niet veel onder van AAS.

Helemaal mee eens. Echte mindfuck die s4. Ik heb soms echt nachtblindheid. In de auto kan ik met de felle zon door het te lang opnieuw wennen aan donker gewoon mn navigatie niet meer lezen.

Ik maak mn kuur af maar ik zal hierna niet zo snel meer voor s4 gaan. En wat betreft krachttoename en hardheid, vind ik bijv anavar nog er flink bovenuit springen.
 
Ik heb besloten om mk677 nu te starten. Ik heb zo veel reviews gelezen over mensen die ontzettend lang on waren op een aas cycle. Sommige wel 1.5 jaar en die door middel van mk677 uitzonderlijk lang hun resultaten hebben weten te behouden. Het blijkt uit vele logs dat mk677 een perfect middel is om te behouden wat je behaald tijdens een cycle, tevens een verjongingskuur is, en in milde zin vergelijkbaar met echte hgh alleen dan zonder side effects.

Ik begin met 10mg in de avond, even aankijken hoe dat gaat. En volgende week wil ik verhogen naar 20mg. En dit een half jaar tot een jaar pakken.

Mijn doel hiervan is om te behouden wat ik nu gain on sarms. En als ik straks klaar ben met mn lgd en s4 dan zorgt de mk677 voor nieuwe celdeling. En tijdens mn volgende kuur zal ik de nieuwe cellen weer groter maken. Ik verwacht zo minder het jojo effect.
 
Ik heb besloten om mk677 nu te starten. Ik heb zo veel reviews gelezen over mensen die ontzettend lang on waren op een aas cycle. Sommige wel 1.5 jaar en die door middel van mk677 uitzonderlijk lang hun resultaten hebben weten te behouden. Het blijkt uit vele logs dat mk677 een perfect middel is om te behouden wat je behaald tijdens een cycle, tevens een verjongingskuur is, en in milde zin vergelijkbaar met echte hgh alleen dan zonder side effects.

Ik begin met 10mg in de avond, even aankijken hoe dat gaat. En volgende week wil ik verhogen naar 20mg. En dit een half jaar tot een jaar pakken.

Mijn doel hiervan is om te behouden wat ik nu gain on sarms. En als ik straks klaar ben met mn lgd en s4 dan zorgt de mk677 voor nieuwe celdeling. En tijdens mn volgende kuur zal ik de nieuwe cellen weer groter maken. Ik verwacht zo minder het jojo effect.

Benieuwd of dat inderdaad zo werkt
 
Back
Naar boven