MuscleMeat

LGD4033 & S4 stack log

Bezoekers in dit topic

Even een update, ik heb sinds de mk677 enorme vreetbuien. Ik vind het echt mega lastig om met te houden aan mn dieet. Ik merk dat ik heel erg gefocust ben op eten. Mn gewicht is weer een aantal kg omhoog geschoten. K hou ook veel vocht vast.
 
Hoort bij mk677, hoeveel mg neem je? Je kan ook alles innemen voor het slapen dan schijnen die vreetbuien minder te zijn. Dat vocht vast houden schijnt ook minder te worden na een maand
 
Hoort bij mk677, hoeveel mg neem je? Je kan ook alles innemen voor het slapen dan schijnen die vreetbuien minder te zijn. Dat vocht vast houden schijnt ook minder te worden na een maand

Nu begonnen met 10mg. Volgende week 20. Ik neem het voor het slapen gaan.. ik hoop wel dat ik mezelf n beetje in bedwang kan houden. Nu al mega vreetbuien
 
Niet echt prettig denk ik als je zo'n honger krijgt. Tenzij je alleen zin hebt in kip met broccoli ;)
 
Vreetbuien verdwijnen na zo'n 6 tot 8 weken.
 
Vreetbuien verdwijnen na zo'n 6 tot 8 weken.

Heb jij het ook gedaan mk 677? En welke dosis en hoelang?

Ik denk dat het verstandig is om meteen vanavond te verhogen tot 20mg en dan op die dosis te blijven. Of raad jij me iets anders aan?
 
Even een update, voordat ik een weekje weg ging was ik best wel droog en woog ik 73.5kg toen heb ik op vakantie buiten mn dieet gegeten en niet getraind. Na het starten van de mk 677 kreeg ik enorme vreetbuien... normaal gesproken kan ik heel goed na een weekje vakantie mezelf herpakken en meteen weer het juiste ritme aanhouden. Maar het is werkelijk niet te doen als je mk 677 start.

Echt de eerste week, anderhalve week krijg je gewoon intense honger die niet te stillen is. Zelfs met dat hele hete weer had ik mega honger. Normaal gesproken heb ik dan alleen behoefte aan lichte maaltijden.

Maar goed, het resultaat hiervan is dat ik mijn gewicht de afgelopen 3 weken heb zien oplopen tot 79.5kg. Dat is best een serieuze gewichtstoename! 1 ding is zeker, het is geen pure lean massa wat erbij gekomen is.

Ik heb wel getraind als een beest in de tijd van mijn serieuze surplus van calorieën. En toch moet ik zeggen dat mijn spieren er veel voller uitzien. Maar ook het onderste stukje buik is wat meer bedekt met vet.

Nu sinds een dag of 3 ben ik weer op het juiste pad. Ik zet mn calorieën even terug op 2750. En ik verwacht hiermee weer binnen korte tijd op het juiste vetpercentage te komen. Het is ten slotte zomer nu en ik wil er niet bijlopen als een walrus op het strand.

Momenteel schommelt mn gewicht rond de 78.5kg

Wat betreft sarms neem ik nu:

Lgd4033 15mg
S4 50mg
Mk677 20mg
 
Vreetbuien zijn niet te harde man... sinds de mk677 toegevoegd is denk ik de hele dag aan eten en ik vergrijp me snel als ik toch een stuk taart of koek pak op werk bijvoorbeeld.
Normaal gesproken ben ik heel erg gedisciplineerd en kan ik me makkelijk aan mn macro's houden.. maar met mk677 vind ik het heel moeilijk.

Verder lijkt het wel of die verkeerde voeding zo nu en dan niet direct als vetmassa op mn lichaam verschijnt. Ik denk dat ik momenteel zeker onder de 10% bf zit en ben toch 4.5 kg zwaarder dan in het begin van mn kuur. Binnekort maar ff meten!

En mijn dromen zijn echt heel erg diep. Ik heb vanaf kleins al slaapproblemen en neem ook elke avond 5htp en magnesium voor een goede nachtrust. Samen met nog wat supplementen. Maar dit overtreft alles wat betreft slaap.
 
Vreetbuien zijn niet te harde man... sinds de mk677 toegevoegd is denk ik de hele dag aan eten en ik vergrijp me snel als ik toch een stuk taart of koek pak op werk bijvoorbeeld.
Normaal gesproken ben ik heel erg gedisciplineerd en kan ik me makkelijk aan mn macro's houden.. maar met mk677 vind ik het heel moeilijk.

Verder lijkt het wel of die verkeerde voeding zo nu en dan niet direct als vetmassa op mn lichaam verschijnt. Ik denk dat ik momenteel zeker onder de 10% bf zit en ben toch 4.5 kg zwaarder dan in het begin van mn kuur. Binnekort maar ff meten!

En mijn dromen zijn echt heel erg diep. Ik heb vanaf kleins al slaapproblemen en neem ook elke avond 5htp en magnesium voor een goede nachtrust. Samen met nog wat supplementen. Maar dit overtreft alles wat betreft slaap.

Relax dat je er zo goed op slaapt. Ik kan tijdens lgd ook iets meer eten zonder vet aan te komen.
 
Laatste week is aangebroken. Vreetbuien zijn volledig onder controle. Eerst had ik echt moordneigingen als mn vriendin een schaaltje chocolatjes op tafel zette of een zak chips... vrezelijk moeilijk om er vanaf te blijven. Inmiddels kan ik me weer heel goed houden aan mijn macro's. Ik heb mn calorieën even verlaagd om eind volgende week shredded de eindstreep te halen.

Vanaf dat punt weer terug op onderhoud. En starten aan mn pct. Ik zal de eerste week om de dag 12.5mg aromasin pakken. Icm elke dag nolva. Aflopend van dag 1 40mg tot eind 2e week eindigen op 20mg.

Startgewicht was 76kg. Maar ik viel in het begin mega snel af en woog voor het verhogen van call vanaf onderhoud na 3 weken 73.5. Ik ben mijn call gaan verhogen en heb me gehouden aan mn macro's. Echter na het toevoegen van de mk677 zijn er ook wat vreetbuien ontstaan... ik heb mn gewicht eenmaal op 80kg zien staan. Ook deels veel vocht. Momenteel zit ik in de ochtend iets onder de 78kg leeg.

Het zou mooi zijn om nog net iets droger te eindigen qua vetpercentage als waar ik was op 73.5 kg. Alleen momenteel heb ik natuurlijk wat meer spiermassa en komt de definitie wat mooier naar voren.
 
Vandaag is mn 2e dag aan de nakuur. De laatste weken ben ik nog wat in vetpercentage gedaald. Aders lopen overal vooral de aders op mn schouders ploppen er goed uit.

Mijn gewicht is momenteel 77kg. En ik ben droger dan in het begin toen ik alleen maar gewicht verloor terwijl ik op mn oude onderhoud 2800 cal at. En uiteindelijk 73.5 woog.

Al met al denk ik toch zeker 4 kg droge spieren ben aangekomen en daar ben ik heel tevreden mee.

Trainen gister voelde nog zoals ik on was. Geen krachtverlies. Ik zal later nog posten of dit zo blijft.
 
Mooi resultaat. Je zegt dat je last had van oog sides, had je 5 dagen on 2 dagen off gedaan met s4 tegen de oog sides?
 
Nee ik heb de volle 12 weken 50mg s4 gepakt. Maar op een gegeven moment ben je aan de sides gewend en valt het je niet eens meer op.

Misschien zal ik ooit nog s4 doen maar een stack van rad140 icm lgd4033 trekt me meer aan.

En wat de stoffen afzonderlijk van elkaar doen kan ik niet zo goed zeggen aangezien ik meteen heb gestackt.
 
Hoe zit het met je krachtgains? Ik zit in week 9 en ben een kilootje of 2 aangekomen en ietsje droger geworden. Net genoeg dat mensen het opvalt, dus niet heel shocking (had ik ook niet verwacht). Maar de krachtgains.... Holy shit het is gewoon belachelijk aan het worden. Squats van 160 naar 190, maar die 190 was nog vrij vlot. Richting einde kuur de 200 proberen. Bench van 130 naar een theoretische max van 150 (over paar weken eens echt testen als mijn elleboog meewerkt).

Als iemand me had verteld dat ik in 12 weken 30-40kg zou toevoegen aan mijn squat had ik hem keihard uitgelachen.
 
Hoe zit het met je krachtgains? Ik zit in week 9 en ben een kilootje of 2 aangekomen en ietsje droger geworden. Net genoeg dat mensen het opvalt, dus niet heel shocking (had ik ook niet verwacht). Maar de krachtgains.... Holy shit het is gewoon belachelijk aan het worden. Squats van 160 naar 190, maar die 190 was nog vrij vlot. Richting einde kuur de 200 proberen. Bench van 130 naar een theoretische max van 150 (over paar weken eens echt testen als mijn elleboog meewerkt).

Als iemand me had verteld dat ik in 12 weken 30-40kg zou toevoegen aan mijn squat had ik hem keihard uitgelachen.

Wauw dat klinkt goed, zo extreem heb ik het niet ervaren.

Nu moet ik zeggen dat ik heel anders train dan gemiddeld. Squaten doe ik vooral extreem langzaam zakken en snel omhoog. Ik ga echt voor verzuring en niet voor de kilos.

Voor mn kuur pakte ik 100kg. Nu 120.

Bankdrukken hetzelfde plaatje. Hiermee pakte ik de laatste dag dat ik 'on' was 11 herhalingen op 120kg. Maar wel echt langzaam zakken. Tussen de 4 a 5 seconden en snel omhoog.

Maar die kilos die je net omschrijft hoe vaak herhaal je die?
 
Wauw dat klinkt goed, zo extreem heb ik het niet ervaren.

Nu moet ik zeggen dat ik heel anders train dan gemiddeld. Squaten doe ik vooral extreem langzaam zakken en snel omhoog. Ik ga echt voor verzuring en niet voor de kilos.

Voor mn kuur pakte ik 100kg. Nu 120.

Bankdrukken hetzelfde plaatje. Hiermee pakte ik de laatste dag dat ik 'on' was 11 herhalingen op 120kg. Maar wel echt langzaam zakken. Tussen de 4 a 5 seconden en snel omhoog.

Maar die kilos die je net omschrijft hoe vaak herhaal je die?

Die 200kg squat en 150kg bench zijn singles. Mijn rep PR op squats is 8x150 dacht ik. Met bankdrukken is het 11x115 (touch & go).

Zeker met squats zijn de kilo's voor mij het belangrijkst en op basis van die 'ambitie' heb ik mijn training ook ingericht. De main lifts train ik vaak (3x per week) en veel in de 5 rep range. Dat verklaart denk ik wel het verschil in resultaat tussen ons.

Maar mooi om te zien dus dat je verschillende doelen kan behartigen met LGD en S4 :)
 
Oke eerste weekje pct zit erop. Aangezien ik de laatste weken op 2800cal at omdat ik droog de eindstreep wilde halen, heb ik deze week op 3000cal ingezet. Ook om zo het 'on' / 'off gevoel iets te overbruggen door in ieder geval niet in een cal vermindering te zitten.

Helaas moet ik zeggen dat ik me erg slap voel... mede door keelpijn verkoudheid.

Wel probeer ik gewoon keihard door te buffelen maar het virus maakt me gewoon futloos.
 
Ziet er uit als een geslaagde kuur!
Zelf overweeg ik deze ook, maar dan zonder de MK677. Eerst nog wat kleine blessures laten helen.
Ben dus ook wel erg benieuwd naar de 'after' foto
 
Back
Naar boven