AndroidHealthClinic

Stelling libido een goede indicatie voor herstel testosterone ?

Is libido een goede indicatie voor herstel van je eigen testosterone ?

  • Geen idee

    Stemmen: 23 25,8%
  • JA

    Stemmen: 25 28,1%
  • NEE

    Stemmen: 21 23,6%
  • Enig zins

    Stemmen: 20 22,5%

  • Totaal stemmers
    89

Bezoekers in dit topic

Cables

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
2.534
Waardering
3
Stel je hebt dezelfde SEX gewoontes als die je voor je kuur had weer terug, kan je dan stellen dat je testosterone weer dezelfde waardes heeft en dat je op dat vlak hersteld bent ?

Ik zou zeggen van wel maar ik heb geen idee, ik ga volgende week even langs het lab om te kijken of het weer acceptabele waarden heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ja gezegd.... zonder test geen libido. Wil natuurlijk niet zeggen dat het volledig is hersteld, want ook met lagere waardes is er wel libido aanwezig maar dan minder.
Hmmmm....... misschien had ik enigzins moeten stemmen.
 
ik dacht toch ook van 'ja', en het is natuurlijk ook te merken aan je kracht.
 
Ik denk nee, stel je test is in je kuur 500 (gewoon even een getal) dan gaat dit zakken als je stopt met injecteren, en dan komt het bij die normale waarde die je had (7 mg ofzo) maar daarna moet je eigen productie het weer overnemen en ben je dus nog niet hersteld.

Maar dit denk ik...
 
Ik denk nee, stel je test is in je kuur 500 (gewoon even een getal) dan gaat dit zakken als je stopt met injecteren, en dan komt het bij die normale waarde die je had (7 mg ofzo) maar daarna moet je eigen productie het weer overnemen en ben je dus nog niet hersteld.

Maar dit denk ik...

Ja maar ik bedoelde meer in de zin van, je stopt en na een tijdje wordt je niet echt geil meer. Dan merk je met de dag dat het beter gaat en een maandje later heb je weer hetzelfde libido als voor je kuur.
 
Heb nee gestemd.

Je kan ook goede cijfers op je bloedtesten zien .. hersteld zijn.. en nog steeds geen libido hebben (ervaring). Andersom lijkt mij dus ook goed mogelijk
 
Heb nee gestemd.

Je kan ook goede cijfers op je bloedtesten zien .. hersteld zijn.. en nog steeds geen libido hebben (ervaring). Andersom lijkt mij dus ook goed mogelijk

Dat is toch meestal omdat je oestrogeen dan in verhouding tot je testosterone te hoog is ? Andersom gezien gaat dat niet op.
 
ik dacht ook dat libido niet zoveel met test heeft te maken

ik dacht dat dht de trikker was die je erectie enzo geeft(dht is natuurlijk wel weer een test varriant dat weet ik)
 
Ja maar ik bedoelde meer in de zin van, je stopt en na een tijdje wordt je niet echt geil meer. Dan merk je met de dag dat het beter gaat en een maandje later heb je weer hetzelfde libido als voor je kuur.


Oke, maar dan nog weet ik niet of je dan wel helemaal hersteld bent.
 
Oke, maar dan nog weet ik niet of je dan wel helemaal hersteld bent.

Nee dat si waar, maar dat kan ik eigenlijk nooit controleren omdat ik nog nooit met test heb getest. Moet ik net voor mijn volgende kuur ook eens doen.

Ik heb alleen resultaat van een jaar geleden en toen was me testo < 2 waar de marges 10/53 van zijn
 
Als je een meisje met grote halfnaakte borsten over straat ziet lopen en er beweegt iets in je broek...is je libido normaal en ben je hersteld!
 
Ik heb ja gezegd.... zonder test geen libido. Wil natuurlijk niet zeggen dat het volledig is hersteld, want ook met lagere waardes is er wel libido aanwezig maar dan minder.
Hmmmm....... misschien had ik enigzins moeten stemmen.

mijn idee, "enig sinds" geklikt. Mogelijk nog niet volledig herstelt maar toch wel op de goede weg.
 
Nee dat si waar, maar dat kan ik eigenlijk nooit controleren omdat ik nog nooit met test heb getest. Moet ik net voor mijn volgende kuur ook eens doen.

Ik heb alleen resultaat van een jaar geleden en toen was me testo < 2 waar de marges 10/53 van zijn

Laat maar horen dan!
 
Denk dat er wel enig verband is tussen de twee, maar geen perfecte correlatie. Net zo als spierpijn als indicatie voor spiergroei.
 
Nou ik heb er vandaag nu al 3 keer een slinger aan gegeven en hoop toch nog steeds op coïtus vanavond dus ik heb eigenlijk wel het idee dat ik hersteld ben :roflol:
Maar ja van de week nog steeds alles testen uiteraard.
 
Opzich wel meestal na men nakuur is het toch niet het geval dat ik gelijk weer rukbehoeftes heb.. Pas wanneer ik weer spontane erecties krijg heb ik echt het idee weer redelijk hersteld te zijn wat weer meer zin aan coïtus training etc. geeft
 
libido zegt niets over je herstelde waardes.
Het is nl niet alleen je testosteron die herstellen moet.
 
libido zegt niets over je herstelde waardes.
Het is nl niet alleen je testosteron die herstellen moet.

Nope, vandaar dat ik ook heel specifiek naar de testo vraag. Ik denk dat mn cholesterol er nog niet zo mooi uit zal zien.
 
Back
Naar boven