Fitness Seller

Libido, kuur + nolvadex te laag oestrogeen?

Bezoekers in dit topic

Rene S

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
59
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik ben bezig met mijn blast:
600mg test e per week
400mg mast e per week
45mg winstrol elke dag

Ik had wat last van gevoelige tepels, daarom 30mg nolvadex genomen. Heb het idee dat mijn libido daarna is gedaald, te laag oestrogeen?

Ben nu van plan om te stoppen met nolvadex en door te gaan met:
600 mg test e per week (of verhogen naar 750mg)
400mg mast e per week
25mg proviron elke dag (of verhogen naar 50mg)
Stoppen met winstrol??

Graag jullie mening/advies.

Alvast bedankt
 
Nolva werkt nog wel een tijdje door nadat je ermee stopt maar dit kan wel de boosdoener zijn.
Winstrol zou je erin kunnen laten maar waarom pak je 45mg? 4,5 tab per dag ???
Provi zou ik op 50 zetten
 
Wss heeft die up ofzo. 15mg per tab.
Provi idd op 50mg en als je je test naar 750mg zet zou ik de provi op 75 zetten.
 
Als je nog steeds last heb van je tepels zou ik de test niet omhoog doen. Eerder omlaag eigenlijk en je mast omhoog.

Waarom zou je proviron nemen als je al masteron neemt? Up the dose.
 
Ja ik snap dit ook niet zo goed.. Winny eruit, mast omhoog..
 
Als je nog steeds last heb van je tepels zou ik de test niet omhoog doen. Eerder omlaag eigenlijk en je mast omhoog.

Waarom zou je proviron nemen als je al masteron neemt? Up the dose.
Heb proviron nog liggen, dacht dat dit het libido ten goede kan komen?

Tepel is aardig weg getrokken. Links nog een klein beetje
 
Waarom winny erin laten? Ben opzoek naar de boosdoener qua libido

Ik snap niet wat je bedoelt.. Ik zeg toch WINNY ERUIT en MAST OMHOOG...
 
Geef je lichaam een beetje de tijd om de nolva uit je systeem te halen dan ben je al een heel eind verder. En provi, mast en winstrol is idd een beetje nutteloos
 
Ik snap niet wat je bedoelt.. Ik zeg toch WINNY ERUIT en MAST OMHOOG...
Haha sorry. Las ik verkeerd!! Dus gewoon op test en mast gaan? En provi dan?
 
Geef je lichaam een beetje de tijd om de nolva uit je systeem te halen dan ben je al een heel eind verder. En provi, mast en winstrol is idd een beetje nutteloos

Nolvadex kap ik mee. Is alleen soms wat klote met die tepels. Wat vind jij van test mast en provi?
 
Mast en provi is een beetje alsof je gaat tanken en ongelood 95 en premium 95 in de tank gooit :p persoonlijk zou ik met de nolva doorgaan tot de Gyno weg is (ik doe dit met 40mg nolva), nadat je bent gestopt duurt het wel best lang tot het uit je systeem is. Mast verhogen is een goede optie maar dat duurt ook zeker 3 weken voordat je libido weer omhoog gaat
 
Mast en provi is een beetje alsof je gaat tanken en ongelood 95 en premium 95 in de tank gooit :p persoonlijk zou ik met de nolva doorgaan tot de Gyno weg is (ik doe dit met 40mg nolva), nadat je bent gestopt duurt het wel best lang tot het uit je systeem is. Mast verhogen is een goede optie maar dat duurt ook zeker 3 weken voordat je libido weer omhoog gaat

Duurt dat bij jou 3 weken ja? Ik merk na elke inject bij het bijsturen in mijn hormonen bijna na 1 dag al enorm verschil. Gek wel hoe dit zo verschilt per persoon.
 
Duurt dat bij jou 3 weken ja? Ik merk na elke inject bij het bijsturen in mijn hormonen bijna na 1 dag al enorm verschil. Gek wel hoe dit zo verschilt per persoon.

Ik heb ook al jaren geen extreem hoog libido meer gehad.. Wel nog gewoon zin maar niet meer dat geile hahaha als ik op nul libido kom te zitten en de verhoudingen aanpas kom ik weer een hele tijd t wachten, als de verhoudingen dan nog niet goed zijn kan ik weer 3 weken wachten!!
 
Ik heb ook al jaren geen extreem hoog libido meer gehad.. Wel nog gewoon zin maar niet meer dat geile hahaha als ik op nul libido kom te zitten en de verhoudingen aanpas kom ik weer een hele tijd t wachten, als de verhoudingen dan nog niet goed zijn kan ik weer 3 weken wachten!!

Dat is mooi kut dan.. Ik cruise/blast toch al een aardig tijdje en op een schaal van 1 tot 10 toch meestal wel boven de 8 zit. Moet er niet aan denken dat het ontregelt raakt, daarom heb ik ook nog nooit een AI aangeraakt :)
 
Dat is mooi kut dan.. Ik cruise/blast toch al een aardig tijdje en op een schaal van 1 tot 10 toch meestal wel boven de 8 zit. Moet er niet aan denken dat het ontregelt raakt, daarom heb ik ook nog nooit een AI aangeraakt :)

Dat kan ook nog wel eens de oorzaak zijn.. Ik vind het niet normaal hoeveel ik hoor of lees dat mensen arimidex gebruiken ??? Weten ze wel wat ze in hun lichaam stoppen? Vind het erg onderschat en gevaarlijk spul.. Jammer dat ik geen geldboompjes op de zolder heb staan anders ging ik wekelijks een bloedonderzoek doen
 
Ik merk het ook met een paar dagen al.
Verder vind ik provi bij een laag libido wel goed. Zelfs naast mast maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Van provi word mijn libido skyhigh.
 
Ik merk het ook met een paar dagen al.
Verder vind ik provi bij een laag libido wel goed. Zelfs naast mast maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Van provi word mijn libido skyhigh.

Ik heb nog nooit ook maar een beetje effect geboekt van provi maar als ik om me heen kijk is het vooral bij mij in de buurt erg populair
 
Ik merk het ook met een paar dagen al.
Verder vind ik provi bij een laag libido wel goed. Zelfs naast mast maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Van provi word mijn libido skyhigh.
Heb na mijn deca kuur ook wat libido problemen gehad. Toen ook proviron gekomen icm hcg en tesr op lage dosis. Werkte wel redelijk moet ik zeggen.
 
Back
Naar boven