AndroidHealthClinic

Libido laag in blast

Bezoekers in dit topic

Tijn24

Cool Novice
Lid geworden
10 nov 2016
Berichten
75
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Beste BB’ers,

Ik zit momenteel in mijn 2e en tevens laatste blast en had een vraag m.b.t. mijn libido.
Mijn 2e blast ziet er zo uit:

Week 1/12 test e 500mg pw
Week 1/10 deca 300mg pw

Laat hcg de gehele kuur meelopen op 2 x 500iu pw

Nu zit ik momenteel in week 5 en is in week 4 mijn libido drastisch verlaagd. Nu weet ik dat dit aan de deca ligt aangezien die behoorlijk onderdrukt. Ik heb mijn test hoger gedoseerd dus verwachtte dat dit eigenlijk zou helpen. Nu ben k vorige week begonnen met proviron 50mg per dag. Wat de eerste paar dagen wonderen deed, alleen nu weinig tot geen effect lijkt te geven op mijn libido.

Nu is mijn vraag aan jullie, hoe zou ik het beste kunnen handelen. Eventueel toch test nog iets verhogen of eventueel masteron toevoegen voor de laatste 7 weken?

Ik hoor graag jullie mening
 
Is de motivatie er wel, maar de erectie niet?

Prolactine wellicht.

Bloedtest kan je meer vertellen over de oorzaak voordat je in het wilde weg extra middelen symptomen gaat bestrijden.
 
Is de motivatie er wel, maar de erectie niet?

Prolactine wellicht.

Bloedtest kan je meer vertellen over de oorzaak voordat je in het wilde weg extra middelen symptomen gaat bestrijden.

Nee de motivatie/zin is aanzienlijk laag. Heb dan uiteindelijk ook moeite om hem in erectie te houden en soms zelfs te krijgen.

Idd misschien toch even bloedtest gaan halen een dezerdaags.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!
 
Nee de motivatie/zin is aanzienlijk laag. Heb dan uiteindelijk ook moeite om hem in erectie te houden en soms zelfs te krijgen.

Idd misschien toch even bloedtest gaan halen een dezerdaags.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Nee gewoon doen. Oestrogeen en prolactine laten bepalen. Ik gok zelf op te hoog oestrogeen (500 test, 300 deca en hcg zonder AI aromatiseert behoorlijk).
 
Ja ga morgen bellen voor een afspraak bij de huisarts. Alleen mijn huisarts is nog onbekend met het feit dat ik anabolen gebruik, dus even kijken hoe ze reageert. Was het sowieso van plan einde van deze kuur te melden om mijn herstel bij te houden.

Nee gewoon doen. Oestrogeen en prolactine laten bepalen. Ik gok zelf op te hoog oestrogeen (500 test, 300 deca en hcg zonder AI aromatiseert behoorlijk).

Dus in dit geval zou een AI als Aromasin mee laten lopen de oplossing zijn?
 
Ja aro is prima.
 
Back
Naar boven