XXL Nutrition

Libido minder (niet weg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Beste broeders.

Zit het tussen mijn oren of is mijn libido laag?
Geralateerd aan?:>>>>>
Zit nu op 750 test E en Dec 300 elke pw.

Ik zal het kort houden ;)
Tussen mijn oren?
Mast bijzetten?
Provi?

Elk positieveof negatieve reacties worden gewaardeerd ook flauwe grapjes ;)
 
Beste broeders

Zit het tussen mijn oren of is mijn libido laag?
Geralateerd aan?:>>>>>
Zit nu op 750 test E en Dec 300 elke pw.

Ik zal het kort houden ;)
Tussen mijn oren?
Mast bijzetten?
Provi?

Elk positieveof negatieve reacties worden gewaardeerd ook flauwe grapjes ;)
Hoe lang heb je er nu "last" van?

Oestrogeen van de test met de progesteron sides van je deca kan zeker fucken met je libido. En behoorlijk goed ook. Mast, provi en/of winstrol werken allemaal heel goed.
 
Hoe lang heb je er nu "last" van?

Oestrogeen van de test met de progesteron sides van je deca kan zeker fucken met je libido. En behoorlijk goed ook. Mast, provi en/of winstrol werken allemaal heel goed.


Het schommelt gewoon. Kan het ook niet goed plaatsen. Dus in je hoofd ga je het niet beter en of erger maken. En als het goed gaat duurt het in mijn beleving een eeuwigheid om tot climax te komen.
Ook is een kama wel welkom. Dus toch de Deca of hige dosering test (?)
Nou is mijn vrouw een heerlijke wat dat betreft. Die trekt wel alles uit de kast.

Mast zou wel mijn voorkeur zijn maar voor zo ver ik weet is dat alleen in propionaat.
 
Het schommelt gewoon. Kan het ook niet goed plaatsen. Dus in je hoofd ga je het niet beter en of erger maken. En als het goed gaat duurt het in mijn beleving een eeuwigheid om tot climax te komen.
Ook is een kama wel welkom. Dus toch de Deca of hige dosering test (?)
Nou is mijn vrouw een heerlijke wat dat betreft. Die trekt wel alles uit de kast.

Mast zou wel mijn voorkeur zijn maar voor zo ver ik weet is dat alleen in propionaat.
Het is de combi van high test en deca --> oestrogeen en progesteron.

Er is ook mast enanthaat, duurt alleen wel even voordat je het merkt. Snelle esters zijn, in mijn ervaring, superieur aan lange esters. Om meerdere redenen.

Masteron heeft anti-oestrogene eigenschappen en zorgt daarmee ook voor een betere A:E verhouding en het verlaagt SHBG. Hopelijk is dat genoeg voor jouw probleem.

Puur voor het onderdrukken van progesteron wint Winstrol het hands down.
 
Laatst bewerkt:
Het is de combi van high test en deca --> oestrogeen en progesteron.

Er is ook mast enanthaat, duurt alleen wel even voordat je het merkt. Snelle esters zijn, in mijn ervaring, superieur aan lange esters. Om meerdere redenen.


Kom net een doosje Letrozol tegen. Nog van huis arts gekregen.

Misschien iets te heftig ;)
 
Proviron of masteron erbij zetten.
 
Back
Naar boven