Fitness Seller

libido problem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

trenbolone enanthaat gaat nog lekker laaaaaaaaaang onderdrukken. Gevallen van 6 maand impotentie/verlaagde potentie zijn geen uitzondering.

Geen 19nor meer gebruiken dus, je weet dat je er gevoelig voor bent...
 
gewoon een nakuur.... clomid en proviron werkt voor mij goed....misschienv oor jou ook
 
trenbolone enanthaat gaat nog lekker laaaaaaaaaang onderdrukken. Gevallen van 6 maand impotentie/verlaagde potentie zijn geen uitzondering.

Geen 19nor meer gebruiken dus, je weet dat je er gevoelig voor bent...


vaag dat ik van deca ook dezelfde shit had maar van tren e merk ik niks qua libido !

heb dit nogal ergens vermeld vroeger, proviron op 25mg/dag voor een maandje , dat helpt goed! en nie teveel zorgen maken, dit is NIET blijvend
 
Ik zat ook 12 weken op 500mg test en 400mg tren, en had nadien een klein libidodipje, maar door 4 weken nolvadex als nakuur was dit bijna te verwaarlozen, en momenteel, 2 maand na de kuur ben ik weer op en top de oude !!! Libido terug als voorheen !!:D
 
Sorry kerel..maar na 10 weken Testo a 500mg/week..:eek::eek:wat had je verwacht??
Langer nakuren..& nog even geduld hebben :D

Succes!!

Cavallo

Wat is daar zo bijzonder aan 10 weken Test??? Beetje overdreven reactie aangezien de meeste min. 10 weken kuren.
En die 500ml zou wel 500mg zijn;):p
 
vaag dat ik van deca ook dezelfde shit had maar van trenbolone e merk ik niks qua libido !

heb dit nogal ergens vermeld vroeger, proviron op 25mg/dag voor een maandje , dat helpt goed! en nie teveel zorgen maken, dit is NIET blijvend


ok die 25 mg proviron ed zal wel helpen maar proviron blijft toch verder onderdrukken op de axis en zo stel je alles gewoon toch uit?
 
provi is sleutel tot u libido prob,gelijk beast zegt! helpt echt goed;)
 
ok die 25 mg proviron ed zal wel helpen maar proviron blijft toch verder onderdrukken op de axis en zo stel je alles gewoon toch uit?

Je zal gewoon niet zo snel herstellen met provi erbij, maar wel herstellen.
 
Wat is daar zo bijzonder aan 10 weken Test??? Beetje overdreven reactie aangezien de meeste min. 10 weken kuren.
En die 500ml zou wel 500mg zijn;):p

<<Beetje overdreven reactie aangezien de meeste min. 10 weken kuren.>.

En wie zegt dat ook "de meeste" geen libido problem hebben?? volgens mij wordt weinig er over gesproken :D dit is een groter probleem dan gedacht
In ieder geval..hoe ouder je bent, hoe moeilijk het herstel .
Ik ken al een paar jongens..die aan de Sustanon als therapie aangewezen zijn
Omdat de meeste het doen Dat wil niet zeggen dat zonder risico is.
Je hebt gelijk..500mg..niet 500ml ..sorry.

Ciao
Cavallo
 
Proviron kan je gewoon vanaf dag 1 gebruiken en de dosering naar behoefte opvoeren naar 4 tabletten per dag. Als je meer dan 4 tabletten per dag gebruikt bestaat er kans op prapiarisme (een blijvende erectie) die slechts door een arts met een injectie in de schacht van de penis kan worden verholpen. Proviron verhoogd bovendien de hoeveelheid ejaculaat en vergemakkelijkt dus ook het “klaarkomen” iets wat door de androgenen gezwollen prostaat bij sommigen moeilijker wordt. Proviron werkt ook als anti-oestrogeen op dezelfde wijze als Arimidex.
Bovendien bindt Proviron zich aan het SHGB (geslachtshormoon bindend globuline) en zorgt er op die manier voor dat er meer “vrij” testosteron in de bloedbaan aanwezig kan zijn om zijn heilzame werking op de spiergroei te ontplooien. Proviron lijkt bij velen ook rechtstreeks het libido te verhogen
 
ok die 25 mg proviron ed zal wel helpen maar proviron blijft toch verder onderdrukken op de axis en zo stel je alles gewoon toch uit?

Het onderdrukt volgens mij bij een hogere dosis dan 50mg/ed. Zoiets meen ik gelezen te hebben.
 
Iig je nakuur verlengen ongeacht je probleem. nolvadex neem ik zelf 5wkn en clomid 4wkn op die dosis die jij neemt.

Verder kun je je probleem ff opvangen met proviron.

sluit me hier bij aan, blijven nakuren tot alles weer op z'n plooien komt en eventueel 50mg tot 100mg proviron/dag beginnen bijnemen.

proviron is eigenlijk sowieso een must als je met trenbolone kuurt imo, alleen al omdat het gyno afremt.
 
bwa 50-100mg zou ik niet aanraden mannen, ik heb 2 mensen in men omgeving gehad die gekuurd hadden, na een 4-6 maand hadden ze nog steeds libidoprobs , niet dat ze hem niet meer recht kregen maar de erectie bleef niet aanhouden zoals gewoonlijk en de zin in coïtus was drastisch verminderd.

ik heb dan aangeraden om 25mg per dag te nemen voor 1 maand en sindsdien zijn ze allebei geholpen, ik zeg niet dat het HET wondermiddel is, maar het helpt zoiezo. en op 25mg kan ik me niet inbeelden dat het je herstel erg beinvloed, het geeft je trouwens terug die zin in coïtus,hardheid in de dick en je zelfvertrouwen komt terug, dus provi rules!
 
nakuur doortrekken zoals Suat aangeeft :)


Mvg
 
thx voor de reacties, ik ga gewoon eerst m'n nakuur starten en derna zien we wel. Idd, ik denk dat er veel hetzelfde probleem voorgehad hebben maar er gewoon niet voor durven uitkomen.

Tot de volgende!
 
Vind de nasleep met deca erger als met tren en herstel is met tren ook stukken beter... tren is alleen ff wennen omdat je hele geestelijke gesteldheid veranderd, stuk minder agressief enzo, dus dat is dan een switch die je ff voor moet zijn. Maarja dat is mijn ervaring..
 
Vind de nasleep met deca erger als met trenbolone en herstel is met trenbolone ook stukken beter... trenbolone is alleen ff wennen omdat je hele geestelijke gesteldheid veranderd, stuk minder agressief enzo, dus dat is dan een switch die je ff voor moet zijn. Maarja dat is mijn ervaring..

Je hebt gelijk..voor de libido Deca is funest :(:(
Wat Trenbo betreft is prolactine de echte boosdoener :mad:

Ciao
Cavallo:fire:
 
Vind de nasleep met deca erger als met trenbolone en herstel is met trenbolone ook stukken beter... trenbolone is alleen ff wennen omdat je hele geestelijke gesteldheid veranderd, stuk minder agressief enzo, dus dat is dan een switch die je ff voor moet zijn. Maarja dat is mijn ervaring..


minder??vergis je je niet?iedereen zegt net het tegenovergestelde...
En wat bedoel je met geestelijke gesteldheid?
 
euh nee, deca kickt ass qua libidoprobs, op 200mg werd ik een opa op coïtusgebied, en 400 tren merkte ik qua libido niks verschil, natuurlijk ben je na elke kuur wat minder geil als normaal , maar tren vond ik ook stukken beter qua herstel!
 
Back
Naar boven