Fitness Seller

Libido problemen op testosteron

Bezoekers in dit topic

Libido op hoog test is mogelijk:

Te diepe daling van oestrogeen, kijk uit met AI, kan ver oestrogeen verlagen.
Te hoge stIjging van oestrogeen, door aromatisatie te hoog E2
StIjging van SHBG, hiervoor is proviron geschikt, SHBG zal je vrije test binden, provi bind zich aan SHBG en zal voor meer vrije test zorgen.

In samen stack met een 19 nor kan prolactine stijgen en ook geeft dit libido problemen.
Best is om toch je oestrogeen te prikken en je SHBG.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Handig dit voordat er weer 20 topics over komen.
 
Vul ff aan bro als je wat info hebt mack, altyd intresting.
 
In mijn off periode was mijn libido weg ver weg. Ik ben nu terug on met dit schema.

1-5 winstrol 80mg
1-10 test 750mg (eerste inject maar 375)
1-10 tren e 400mg
1-10 masteron en 400mg

dan bridge dan terug bulkkuur.
Nu mijn libido was op dag 4 al terug 200% is dit door de winstrol?
 
Tegen (verhoogde) prolactine kan je tevens een dopamine agonist gebruiken zoals bijvoorbeeld pramiprexole (sifol), cabergoline (dostinex/cabaser), bromocriptine (parlodel). Wat lastiger te verkrijgen in NL, even goed zoeken :)
 
Ik weet door ana poli dat DHT sterker voor coïtusdrive zorgt dan test, dus zou kunnen, weet nie.
 
Ik weet door ana poli dat DHT sterker voor coïtusdrive zorgt dan test, dus zou kunnen, weet nie.

Merk bij winstrol (is toch DHT afgeleide) maar weinig verschil in coïtus drive, wordt niet slechter maar ook niet sterker?
 
Bij mij doen winstrol, masteron, proviron toch niet wat testosteron doet op gebied van libido. Zal persoonsgebonden zijn.
 
Tegen (verhoogde) prolactine kan je tevens een dopamine agonist gebruiken zoals bijvoorbeeld pramiprexole (sifol), cabergoline (dostinex/cabaser), bromocriptine (parlodel). Wat lastiger te verkrijgen in NL, even goed zoeken :)

Vooral met Kort werkende tren lijk je veel last van prolactine te hebben.
Heb daar zelf eens bromocriptine tegen geslikt. WOAW wat wordt je daar ziek van! 1 pilletje en je kan de hele dag plat op bed.
 
Volg ik even, interessant.
 
Vooral met Kort werkende tren lijk je veel last van prolactine te hebben.
Heb daar zelf eens bromocriptine tegen geslikt. WOAW wat wordt je daar ziek van! 1 pilletje en je kan de hele dag plat op bed.

Klopt, ook met prami. Met caber lijkt het wat makkelijker te gaan, 0.5mg 2x per week lijkt redelijk te werken.
 
Als er topics gewist worden zal dit ongetwijfeld met gegronde reden gebeuren. Ik begrijp echter wel dat dit frustrerend kan werken, zeker als je net een uitgebreide reply hebt geschreven of als er interessante info in staat.

Is zeker frusty als je libido ver te zoeken is!

Ben nu van 18/05 eod 1ml testP aan het nemen en libido 0,0
begin mij wel zorgen te maken nu,heb proviron liggen(neem ik liever niet als wel)
maar als dat m'n libido terugbrengt neem ik het zeker.
Iemand een idee wat ik het beste kan doen?
Proviron nemen?
Mast E ipv Mast P laten meelopen?
 
Laatst bewerkt:
Zit al 2-3 weken aan Aromasin, nu overgeschakeld op Letro. En hij begint idd wat moeilijker te doen. Normaal altijd paraat, nu enkel als ik geil sta (wat geen probleem is)
 
Tegen (verhoogde) prolactine kan je tevens een dopamine agonist gebruiken zoals bijvoorbeeld pramiprexole (sifol), cabergoline (dostinex/cabaser), bromocriptine (parlodel). Wat lastiger te verkrijgen in NL, even goed zoeken :)

Tegen prolactine en voor libido werkt bij mij mucuna puriens prima. 60% L-dopa in een goed opneembare vorm, beter dan L-dopa zelf. Werkt idd ook via dopamine verhoging. Ik heb nature's best van iHerb. 1 cap per dag is afdoende.

Wat betreft libido en tren, vooral de tren A. Nu ik dagelijks injecteer heb ik volgens mij veel minder schommelingen in waarden en heb ik helemaal geen libido probleem. Dit kan echter ook komen omdat ik nu minder oestogeen heb want pak maar 125mg test per week tegen 500mg vorige kuren.

Wat de AI betreft, in een nakuur met Arofixen is de boel pas echt dood, ik pak graag wat langere nakuur; 4 weken arofixen en dan 2 weken nolva. als ik stop met de Aromasin wordt libido al vrij snel weer beter. Laag libido met een AI had ik ook in behoorlijke mate mijn allereerste kuur waar ik preventief Aromasin pakte, dit doe ik dus niet meer ook omdat ik weet niet gyno gevoelig te zijn.
 
goeie tip kerel
 
In mijn off periode was mijn libido weg ver weg. Ik ben nu terug on met dit schema.

1-5 winstrol 80mg
1-10 test 750mg (eerste inject maar 375)
1-10 tren e 400mg
1-10 masteron en 400mg

dan bridge dan terug bulkkuur.
Nu mijn libido was op dag 4 al terug 200% is dit door de winstrol?


met wat bridge je?
 
Back
Naar boven