MuscleMeat

Libido problemen

Bezoekers in dit topic

Frederik Herts

Cool Novice
Lid geworden
8 sep 2018
Berichten
175
Waardering
62
Hey there,

wou dit hier toch eens even peilen,

heb nu een cut kuur met test 450pw en mast 400pw erop zitten van 12 wekenen ben 12,8kg kwijt en een heel stuk droger (9% nu). Echter merkte ik gaande weg de kuur en nu vooral op het einde dat mijn libido echt vreselijk slecht was, spontaan zin hebben is weg, ik moet ook moeite doen de boel gaande te krijgen en het dan zo te houden...

zou dit komen door het cutten zelf ondanks de kuur? Heb dit ooit al eens eerder gehad toen ik ging cutten als natty namelijk. Maar had verwacht dat deze kuur dit toch ook wel niet liet gebeuren... ik zet daarnaast 2xpw 500iu hcg. Zowel tijdens mn blast als cruise waar ik nu weer net in zit sinds een week op 175mg test pw.

iemand een idee waaraan dit kan liggen en wat het kan zijn/ wat er aan te doen is? Of zou dit gedurende cruise met mn eten wat hoger nu (op onderhoud ipv er onder) wel weer bijtrekken?

ben benieuwd naar de ervaringen en of hulp, bedankt alvast!
 
Hey there,

wou dit hier toch eens even peilen,

heb nu een cut kuur met test 450pw en mast 400pw erop zitten van 12 wekenen ben 12,8kg kwijt en een heel stuk droger (9% nu). Echter merkte ik gaande weg de kuur en nu vooral op het einde dat mijn libido echt vreselijk slecht was, spontaan zin hebben is weg, ik moet ook moeite doen de boel gaande te krijgen en het dan zo te houden...

zou dit komen door het cutten zelf ondanks de kuur? Heb dit ooit al eens eerder gehad toen ik ging cutten als natty namelijk. Maar had verwacht dat deze kuur dit toch ook wel niet liet gebeuren... ik zet daarnaast 2xpw 500iu hcg. Zowel tijdens mn blast als cruise waar ik nu weer net in zit sinds een week op 175mg test pw.

iemand een idee waaraan dit kan liggen en wat het kan zijn/ wat er aan te doen is? Of zou dit gedurende cruise met mn eten wat hoger nu (op onderhoud ipv er onder) wel weer bijtrekken?

ben benieuwd naar de ervaringen en of hulp, bedankt alvast!
Kan beide, maar lijkt mij door het cutten te komen, mijn libido verdwijnt ook geheel als ik laag in kcals en vp zit.
 
Kan beide, maar lijkt mij door het cutten te komen, mijn libido verdwijnt ook geheel als ik laag in kcals en vp zit.
Dit denk ik ook. Het maakt voor mij niet uit wat ik run, maar op gegeven moment crasht mijn libido volledig bij low kcals en low bodyfat.
 
Seks of eten? Easy choice, komt gewoon door het cutten. :p
 
En wat noemen jullie laag in vp? Zit nu niet extreem laag maar dus rond de 9%, relatief laag tov waar ik vandaan kwam en dus laag in kcals indd in verhouding
 
Onder de 10 als ik laag in kcal zit. Voor mijn doen laag in kcal dan. Ga ik weer meer eten komt het gelijk terug
 
mast moet uw libido hoog houden. Weet u zeker dat uw HCG origineel is?
 
Als je het als natty ook al had, dan is het misschien handig om te kijken of je verhoudingsgewijs niet te weinig vetten eet?
 
9% bodyfat is toch niet dusdanig laag dat je je piemeltje niet meer aan het werk krijgt? Anders zou vntl nooit van zn leven seks kunnen hebben.

Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken. Test je oestrogeen eens.
 
9% bodyfat is toch niet dusdanig laag dat je je piemeltje niet meer aan het werk krijgt? Anders zou vntl nooit van zn leven seks kunnen hebben.

Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken. Test je oestrogeen eens.
Ieder lichaam is anders maar normaal gesproken zou het nog wel moeten werken, geen idee hoe groot ze deficit of iets was.
 
Vetten zitten zeker niet heel laag oid, momenteel ook met cutten zeker op 80gr pd. Zou wellicht oestrogeen kunnen zijn ja, kan het eens testen. Zijn er meerder signalen die kunnen leiden daarnaar? HCG is hetzelfde wat ik al 3 jaar nonstop pak dus als dat fake zou zijn/ als het daar aan zou liggen had dit denk ik al eerder voorgedaan.
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Back
Naar boven