MuscleMeat

Libido Tren/weer tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JLeijnse

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2014
Berichten
56
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Daar gaan we weer, Ben begonnen met Tren test. Helaas merk ik dat mijn libido minder word. Daar in tegen wel veel sex alleen soms problemen met het behouden van erectie.

Mijn vraag is: wat kan ik hier tegen doen, test hoger dan Tren of andersom. Een middel erbij pakken om oesto op lvl te zetten? Ook zou ik willen weten of dit tijdelijk is, of deze side na 2/3 weken kan afnemen.

Graag alleen tips, ook fijn als we on topic blijven voor anderen. Ervaar dat er genoeg te lezen valt behalve de kern van deze vraag. Wat kunnen we eraan doen om die pik hard te houden en libido op normaal.
 
Wat zijn je huidige doseringen?

Mast is goed voor harde erectie maar post eerst je samenstelling van kuur eens.
 
Wat testobom zegt ja. Wat zijn de huidige doseringen?
500 testo 400 tren 200/400 mast zou wel moeten werken.
 
Ben 500tren 400 test gegaan eerste twee weken. Toch terug gestapt naar 300tren 400 test. Maar er is zoveel onduidelijkheid kwaliteit dosering, de 1 vind tren hoger doseren lkrder de ander test.
 
Nah, ligt gewoon aan je doel.

iig. 200 masteron zou dit wel moeten fixen.
 
Idd maar als het doel is om een normale erectie en Libido te behouden. Kan dat hieraan ook helpen om bijvoorbeeld test hoger als tren te nemen...
 
Je zit toch al hoger in test dan in tren? Je a/e verhoudingen zijn messed up. Masteron @ 200mg zal dit waarschijnlijk fixen.
 
Dat dacht ik al idd, maar dit is niet tijdelijk of kan dit de helen kuur zo blijven?
 
Dat dacht ik al idd, maar dit is niet tijdelijk of kan dit de helen kuur zo blijven?

Dit gaat de hele kuur zo blijven als jij niets verandert idd.
 
Masteron, het liefst propionaat zodat het sneller werkt. Of proviron voor nog sneller effect.
 
Clomid niet toevallig, die heb ik nog liggen vandaar de vraag.
 
Clomid is voor na de kuur.

Tren ALTIJD met masteron combineren.
 
Nah, ligt gewoon aan je doel.

iig. 200 masteron zou dit wel moeten fixen.

Ik hoop t kamp namelijk met t zelfde probleem alleen ergr zelfs, krijg helemaal geen erecties. Op oud en nieuw hotel voor niets geboekt.

Met cools hierover gehad en hy vertelde me dat ik de bold moest verlagen of mast erbij moest nemen, maar wou de bold toch graag op 1gr houden dus begin vandaag met 50mg mast p eod, als t niet binnen 1 week verhelpt verhoog ik die naar 50mg ed.

Zou provi niet hier iets kunnen doen?
 
Proviron doet het net zo goed als masteron.
 
Ik hoop t kamp namelijk met t zelfde probleem alleen ergr zelfs, krijg helemaal geen erecties. Op oud en nieuw hotel voor niets geboekt.

Met cools hierover gehad en hy vertelde me dat ik de bold moest verlagen of mast erbij moest nemen, maar wou de bold toch graag op 1gr houden dus begin vandaag met 50mg mast p eod, als t niet binnen 1 week verhelpt verhoog ik die naar 50mg ed.

Zou provi niet hier iets kunnen doen?

Provi kan ook ja, zelf vind ik mast fijner:) Helemaal geen erecties hm? Is je testo real?
Wat voor doseringen zet je?
 
Provi kan ook ja, zelf vind ik mast fijner:) Helemaal geen erecties hm? Is je testo real?
Wat voor doseringen zet je?

Test is 100% real, zelfde merk toen bloedtest gedaan.

50mg testp ed
100mg tren a ed
1gr bold pw

Van primus allemaal,

Op bold heb ik altijd kut libido, krijg wel een soort erectie maar heel soft en geen ochtend erecties.
 
Test is 100% real, zelfde merk toen bloedtest gedaan.

50mg testp ed
100mg tren a ed
1gr bold pw

Van primus allemaal,

Op bold heb ik altijd kut libido, krijg wel een soort erectie maar heel soft en geen ochtend erecties.

Bold dr uit knikkeren, masteron dr in @ 300mg prop of 400 enan.
 
Bold dr uit knikkeren, masteron dr in @ 300mg prop of 400 enan.

Ja ookal weet ik voor 100% zeker dat wanneer ik de bold eruit haal dat mn libido weer sterk is, maar wil de bold er perse inlaten. Zojuist 50mg mast p van primus geinject, hoop dat dit verbetering geeft, zoniet verhoog ik naar 50mg ed, hoger als dit ga ik niet. Werkt dit ook niet dat probeer ik provi en als dat niet werkt ga ik gewoon op de blaren Zittten en mn blast afmaken inclusief bold haha.
 
Back
Naar boven