Fitness Seller

Libido weg hellup:p (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je twijfelt over de goede oplossing , ga na je huisarts ,hij kan je helpen ,doorsturen na expert etc, en leg je probleem voor. Dat je gebruikt ziet hij ook wel, als dr een big mtf voor hem zit haha . Hij heeft beroeps geheim. Dus als je een naald in je bil durft te steken, neem ik aan dat je niet bang bent vr je doktor. Toch?
Iedergeval sterkte met je recover, en sportief 2013 alvast
 
Als je twijfelt over de goede oplossing , ga na je huisarts ,hij kan je helpen ,doorsturen na expert etc, en leg je probleem voor. Dat je gebruikt ziet hij ook wel, als dr een big mtf voor hem zit haha . Hij heeft beroeps geheim. Dus als je een naald in je bil durft te steken, neem ik aan dat je niet bang bent vr je doktor. Toch?
Iedergeval sterkte met je recover, en sportief 2013 alvast

Er is maar 1 arts in NL die een beetje verstand van zaken heeft.
Naar de docter gaan met aas problemen heeft meestal geen enkel nut, maar je krijgt wel een flinke preek etc. Ze hebben een hekel aan kuurders, en geen oplossing voor je.
 
Prolactine heb je lactaatvocht dat eruitkomt krijg je meestal door tren.
 
Ja dat klopt, ik had die post van krieltje ook gelezen.ik meende dat hij je daar na door stuurde. Ik het me niet meer herineren. Was ook zo een lange topic geworden , maar wel intressant. Hij kan mischien wel daarop sturen dathij daar naar toe wordt verwezen, en dekt dan de zorgverzekeraar. Zodat hij niet vr alle kosten moet opdraaien, kan proberen.
Oja die preek van de doktor helemaal vergeten :-) . Wou hem niet bang maken..
 
Ik kan je bloedresultaten laten zien die dat tegenspreken.

Na 5 maanden rond gelopen te hebben met maar 43ng/dl (FSH en LH waren nagenoeg 0) ben ik HMG samen met Nolva gaan gebruiken en 2 weken na mijn laatste toediening bloed laten nemen.
Uitslag
Test totaal is gestegen van 43ng/dl naar 313ng/dl!!!!
Vrije test van 6% naar 31,6%!!!

LH 3,99 mIU/ml 1,24 8,62
FSH 2,20 mIU/ml 1,27 19,26

Moet je mij toch eens uitleggen dan?

Heb je hmg gelijktijdig gebruikt met nolva en dan nolva alleen doorgetrokken?

GetXXL vertelde mij dat er een onderzoek aanwezig is waarbij rFSH zelfs test verhoogt. Maar bevestigt ook dat je hmg beter met hcg kan combineren vanwege LH active life erin oa. Ook is er een verhoogde expressie van de LH receptoren met hcg.

Moeilijk te zeggen als je nolva gelijktijdig met hmg hebt genomen. Rob Heeft zijn nolva na de hmg genomen.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 11:15 ----------

Cools: hier zit je tussen mensen die uit ervaring spreken en zelf als het één en ander geprobeerd hebben en achteraf hun bloed laten controleren hebben. Hier zit je niet op het supplementenforum in het testoboosterstopic waar alles zomaar door een paar naïevelingen klakkeloos aangenomen wordt wat in ergogenics of pubmed gepubliceerd wordt en waar geen enkel bewijs geleverd wordt. Jullie zitten daar maar van alles te proberen maar niemand heeft daar zijn bloed laten nemen om te zien of er iets werkt. Ik herinner mij hier ook Mickey86 die enkel met een power pct zijn libido en testosteronniveau op een goed niveau gebracht had. Hij heeft dit ook met bloedtesten bewezen. Hij had nochtans voordien ook met 20mg nolva en aromasin geëxperimenteerd.
Ik heb ook al meermaals geschreven dat een goede nakuur bestaat uit clomid en nolva en minstens 6 weken zou moeten duren. En clomid de eerste twee-drie weken op 100mg en daarna 50mg. En dat schrijf ik omdat ik ook al een lichte dosis nolva of aromasin genomen heb. Ik heb toen ondervonden dat ik zelfs even goed niet kan nakuren.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 10:09 ----------



Hoe weet je eigenlijk dat je prolactine gyno hebt? Ik vraag dit maar omdat ik de indruk heb dat er op dit board nogal veel veronderstellingen gedaan worden door gebruikers zelf.

Ik heb het je al gezegd, ik behoor tot die mensen die vanalles geprobeerd hebben. Hcg, hmg, clomid, nolva, aas, hgh in verschillende dosissen. Dus weet er ook wel wat van. Plus heb ik een 30 tal mensen het zelf toegediend in het verleden en via bloedonderzoek gecheckt, net zoals bij mezelf.

Jij bent weer iemand die klakkeloos gebruikerservaringen overneemt, terwijl er veel factoren zijn die bepalen wat je best kan nemen. Dus ondoordacht. Wat voor kuren heb jij dan al gedaan?

Clomid en nolva werken hetzelfde, dat begrijp je toch? En zonder onderzoek wist jij juist niets, waar haal jij je info denk je? lol
 
Laatst bewerkt:
Prolactine heb je lactaatvocht dat eruitkomt krijg je meestal door tren.

Bij hgh kan je het ook krijgen. Maar in principe kunnen alle aas het door indirecte stimulatie van prolactine via oestrogeen. Maar tren hecht aan de progesteron receptor ook waardoor prolactine een extra stimulans kijgt zonder overactivatie van oestrogeenreceptor.

Met als gevolg vocht uit de tepels, theoretisch dan. Ik heb het van hgh al eens gehad, maar dat werkt rechtstreeks op de prolactine receptor.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 11:30 ----------

Hoe zag je kuur er uit?

Dit.

En kijk naar je volume van je teelballen. Als aromasin, nolvadex of clomid niet werkt kan je best hcg en hmg gebruiken. Dit geeft je LH en FSH een stimulans. Nadien (5 tot 7 dagen) kan je nolva of clomid gebruiken. Nolva en clomid gaan prolactine gyno, dus vochtafscheiding, in principe niet veregeren. En het verdwijnd toch vanzelf nadien, dus geen zorgen. Progesteron gerelateerde gyno is een andere zaak.

In principe kan je tijdens hcg en hmg al aromasin gebruiken voor het overmatige oestrogeen.

Vergeet niet dat nolva toxisch is, andere anti-e niet. En hoge dosissen anti-e kunnen nachtblindheid, haaruitval, laag libido en celschade veroorzaken.
 
Laatst bewerkt:
Oke ik zal even mijn kuur plaatsen: primo 500 test 250 12 weken winstrol 50mg 6 weken en de laatste 4 weken methyl tren gehad. Toen een bridge van 6 weken 125 test. Toen turinalon 50mg test 250 bold 600 en mast 600 weer 12 weken. Sorry voor de onduidelijkheid maar moet even van mijn telefoon. Het zijn geen heftige kuren omdat ik gyno gevoelig ben heb ik geen hoge dosissen test enzo gepakt. De eerste kuur had ik nergens last van kwa libido dat is puur de laatste 1,5 maand misgegaan. Ben zoals gezegt gestart met arofixen, wil hierbij nog clomid gaan slikke en hcg erbij pakken, hoelang moet ik de hcg pakken?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 11:35 ----------

Als ik hard in mijn beide tepels knijp komt er een druppeltje bruin vocht uit, de gyno maakt me nog nieteens veel uit die valt niet erg op dat is voor latere zorg nu eerst mijn libido terugkrijgen. Wou jullie toch alvast even bedanken voor de moeite die jullie nemen
 
Oke ik zal even mijn kuur plaatsen: primo 500 test 250 12 weken winstrol 50mg 6 weken en de laatste 4 weken methyl tren gehad. Toen een bridge van 6 weken 125 test. Toen turinalon 50mg test 250 bold 600 en mast 600 weer 12 weken. Sorry voor de onduidelijkheid maar moet even van mijn telefoon. Het zijn geen heftige kuren omdat ik gyno gevoelig ben heb ik geen hoge dosissen test enzo gepakt. De eerste kuur had ik nergens last van kwa libido dat is puur de laatste 1,5 maand misgegaan. Ben zoals gezegt gestart met arofixen, wil hierbij nog clomid gaan slikke en hcg erbij pakken, hoelang moet ik de hcg pakken?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 11:35 ----------

Als ik hard in mijn beide tepels knijp komt er een druppeltje bruin vocht uit, de gyno maakt me nog nieteens veel uit die valt niet erg op dat is voor latere zorg nu eerst mijn libido terugkrijgen. Wou jullie toch alvast even bedanken voor de moeite die jullie nemen

alleen nolva voldoet op 20mg, geef het even de tijd (zal effe duren)
ik ben niet zo een voorstander van hcg in PCT, gezien het toch alleen maar onderdrukt
 
Wat Kix zegt klopt ook, normaal is 20mg nolva genoeg en moet je het de tijd geven. Hcg onderdrukt ook, het laat alleen je leydig cellen groeien en hmg je sertoli cellen.

En zoals ik zei overdrijf niet met de combi's. Wat je nam was een lange, heftige kuur. Dus heeft zijn tijd nodig en kan je niet zitten pushen.

Maar door hcg icm hmg voor 2 weken kan het zijn dat je beter op nolva reageerd.

Als je teelballen sterk gelrompen zijn is het normaal dat je minder reageerd op arofixen, nolva en clomid.

Maar arofixen is dus een combi van 20mg nolva en 20mg aromasin. Probeer een alleen nolva.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je bloedresultaten laten zien die dat tegenspreken.

Na 5 maanden rond gelopen te hebben met maar 43ng/dl (FSH en LH waren nagenoeg 0) ben ik HMG samen met Nolva gaan gebruiken en 2 weken na mijn laatste toediening bloed laten nemen.
Uitslag
Test totaal is gestegen van 43ng/dl naar 313ng/dl!!!!
Vrije test van 6% naar 31,6%!!!

LH 3,99 mIU/ml 1,24 8,62
FSH 2,20 mIU/ml 1,27 19,26

Moet je mij toch eens uitleggen dan?
Heel simpel, de lh en de fsh die gemeten is , is gewoon de hmg die jij heb toegedient. En jou testes hebben hierop gereageer en test geproduceerd. Jou probleem zat dus niet bij je ballen want die werken blijkbaar prima, jou stuur hormonen waren gewoon laag en die dien je toe met hmg. Als je een week of wat gestopt was met hmg had je je bloedwaarde moeten checken.
 
mm, hij heeft wel staan dat hij 2 weken na zijn laatste toediening bloed is gaan laten trekken.

Maar nolva blokkeerd oestrogeen wat een signaal aan de hypothalamus geeft om GnRH af te geven, met als gevolg LH en FSH stimulatie in de hypofese.

Nu hmg onderdrukt GnRH wel, maar het kan zijn dat nolva toch nog een respons van GnRH kan veroorzaken bij geklijktijdig gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Oke dat van die 2 weken had ik niet gelezen :s maar de nolva haalt wel ze
Lh omhoog dat zeker.
 
Oke dat van die 2 weken had ik niet gelezen :s maar de nolva haalt wel ze
Lh omhoog dat zeker.

Nolva haalt LH en FSH omhoog. De terugkoppeling werkt via GnRH, dat LH en FSH stimuleert.
 
Mijn kuren waren niet super heftig dus hoop dat het libido snel terugkomt, adviseren jullie mij door te gaan met arofixen waar ik nu sinds paar dagen mee gestart ben of de arofixen vervangen door nolva gewoon. Mij lijkt de arofixen toch dan heb ik ook nog de aromasin
 
Mijn kuren waren niet super heftig dus hoop dat het libido snel terugkomt, adviseren jullie mij door te gaan met arofixen waar ik nu sinds paar dagen mee gestart ben of de arofixen vervangen door nolva gewoon. Mij lijkt de arofixen toch dan heb ik ook nog de aromasin

tja als je er nu mee gestart bent ga gewoon door, hoelang wil je nakuren gaan in totaal?
 
Mijn kuren waren niet super heftig dus hoop dat het libido snel terugkomt, adviseren jullie mij door te gaan met arofixen waar ik nu sinds paar dagen mee gestart ben of de arofixen vervangen door nolva gewoon. Mij lijkt de arofixen toch dan heb ik ook nog de aromasin

Lol, je kuren zijn wel heftig hoor.
 
6 januari heb ik in totaal een maand nagekuurd maar zal het langer gaan doortrekken, ik hoop alleen niet dat de gyno verergerd gaat worden door de nolva want hier zijn de meningen nogal over verdeeld.
 
Nee met aromasin dermaast zal dat niet het geval zijn. Na die 4 weken arofixen zou je ook nog ff doorkunnen gaan met nolva alleen, 2 weken 20mg ofzo
 
Neem sowieso ook zink en d3 en d-aspartic acid erbij. Kan nooit kwaad en is echt lekker om je libido sneller terug te krijgen
 
Back
Naar boven