AndroidHealthClinic

Libido weg (test-deca kuur) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

laurie97

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
47
Waardering
1
Beste bb leden,

Ik zit nu op het einde van mijn kuur maar mijn libido is bijna zo goed als weg . Mijn kuur was begonnen met test only en toen liep ik voordurend met een tikkende tijdbom in mijn broek . Dan heb ik deca toegevoegd en in de laatste weken en ook hcg ( helaas was mijn hcg die ik in het begin gebruikte fake) libido is nu sinds 2weken bijna helemaal weg. Heb 2 weken geleden ook proviron toegevoegd in de hoop dat dit misschien zou helpen maar geen resultaat . Proviron en deca lig er nu een week uit en zet enkel nog test . Heb regelmatig bloed onderzoek gedaan maar nooit op oestrogeen laten testen. Denken jullie dat dit de reden zou zijn of is het echt een deca dick zoals vele hier beschrijven? Probleem is dat in net iemand heb leren kennen online die wil afspreken maar ik wil echt niet met een slappe lul afspreken 😝 heb zitten denken om de test nog enkele weken voort te zetten omdat ik enorm bang ben voor het effect in de nakuur . Tadalafil 20mg heb ik nu ook van de apotheek en heb al 2 dagen eens 20mg genomen . De eerste dag voelde ik het wel werken maar de 2e keer was het toch wel een minder effect .
 
Up de dose 👏
 
Geef het een paar weken en als je off gaat een paar maanden
 
Ok hoop dat het wat terugkomt . Zal de test even doortrekken om te kijken wat het doet
Je moet niet hopen, want het gaat alleen maar in je koppie zitten. Het is gewoon even een hormonaal disbalans en trekt sowieso met paar weken weg.
 
Je moet niet hopen, want het gaat alleen maar in je koppie zitten. Het is gewoon even een hormonaal disbalans en trekt sowieso met paar weken weg.
Ok bedankt . Weet niet of het zal helpen maar denk ook nu even niet opgewonden te geraken en niks te lossen .
 
Zou proviron gaan halen 50mg elke dag.
 
Zou proviron gaan halen 50mg elke dag.
Heb proviron liggen en denk toch bijna 2 weken 25 tot 37,2 mg genomen maar was precies of het niks hielp of juist erger kwam maar of het door die proviron komt betwijfel ik dan terug .
 
Heb proviron liggen en denk toch bijna 2 weken 25 tot 37,2 mg genomen maar was precies of het niks hielp of juist erger kwam maar of het door die proviron komt betwijfel ik dan terug .
Dat is ook te lage dosis, en moet je langere tijd nemen. Voor oestrogeen beperken kun je ook beter arimidex nemen.
 
Dat is ook te lage dosis, en moet je langere tijd nemen. Voor oestrogeen beperken kun je ook beter arimidex nemen.
Ok mss dan beginnen met 50mg provi. Arimidex heb ik ook liggen maar is dit niet wat te sterk?
 
Ok mss dan beginnen met 50mg provi. Arimidex heb ik ook liggen maar is dit niet wat te sterk?
Je kunt eod een halve tab nemen. Wat was je kuur qua dosis ?
 
Heb proviron liggen en denk toch bijna 2 weken 25 tot 37,2 mg genomen maar was precies of het niks hielp of juist erger kwam maar of het door die proviron komt betwijfel ik dan terug .
Je moet / mag nooit twijfelen over de werking van je genotsknots. Daar wordt jij onzeker van en dan heb je de poppen aan het dansen. Daar houdt je pik niet van, wel van afwisseling, een keer een dunne, dan eens een dikke een blonde een donkere een blonde met lange benen een blonde met korte dikke poten, blijf vooral variëren.
 
Je kunt eod een halve tab nemen. Wat was je kuur qua dosis ?
Begin 400 test 200 deca en dan opgehoogd tot 500 test 300 deca . Wat zou er beter werken denk je 50provi (mesterolone) of 0,5 anastrozol ? Of beide nemen?
 
Begin 400 test 200 deca en dan opgehoogd tot 500 test 300 deca . Wat zou er beter werken denk je 50provi (mesterolone) of 0,5 anastrozol ? Of beide nemen?
Beide
 
Fake provi waarschijnlijk. Bijna alle UG provi is fake neem bayer dan zit je goed.
 
Back
Naar boven