AndroidHealthClinic

libido.

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Maak me niet echt druk, maar misschien wat tips welkom.
Ben wel anderhalf jaar on cruisen,
Nu test 750 dec 400
Libido niks mis mee, erectie ook geen probleem.
Maar kan me kop er soort niet altijd bij houden, om klaar te kunnen komen.
En de prikkels zijn goed, mooie dames haha.

Kan het gvd soms bete nog zelf ff doen dan, met een mooie meid.
Teveel in me kop mee bezig dat het moet ofzo denk?
Zie niet echt nog verband aas, geen deca dick ;)
Maar moet me zoooo concentreren.........om zo ver te komen.
Proviron een toevoeging?
Wilde hierna terug duiken in een cruise,
Nou goed, sarcasme, tips me in de maling nemen, alles is welkom. :p
 
Probleem kan deca zijn. Dit zorgt er meestal voor dat klaarkomen moeilijker verloopt.

Deels vervangen of helemaal door een aas die niet aromatiseert zoals primo bv.
 
Probleem kan deca zijn. Dit zorgt er meestal voor dat klaarkomen moeilijker verloopt.

Deels vervangen of helemaal door een aas die niet aromatiseert zoals primo bv.

Thx Cools..... !
 
Kan het gvd soms bete nog zelf ff doen dan, met een mooie meid.
Teveel in me kop mee bezig dat het moet ofzo denk?
Zie niet echt nog verband aas, geen deca dick ;)
Maar moet me zoooo concentreren.........om zo ver te komen.

Als je je concentratie niet bij die zogenoemde mooie meid kan houden dan heb ik slecht nieuws:trollfacex:


Je zit nu waarschijnlijk al een tijdje hiermee en elke keer dat je coïtus aan gaat met een gleufdier dan sta je stil bij de gedachte ''ik moet me concentreren''. Dit moet je ook vooral niet doen, dat is praktisch hetzelfde als plankenkoorts. Niet meer bij stilstaan, ze vinden het vast leuk dat ze een keertje niet na drie minuten worden volgeblaft. Als je vleestoeter gewoon optimaal presteert dan zit het gewoonweg tussen je oren;)
 
Als je je concentratie niet bij die zogenoemde mooie meid kan houden dan heb ik slecht nieuws:trollfacex:


Je zit nu waarschijnlijk al een tijdje hiermee en elke keer dat je coïtus aan gaat met een gleufdier dan sta je stil bij de gedachte ''ik moet me concentreren''. Dit moet je ook vooral niet doen, dat is praktisch hetzelfde als plankenkoorts. Niet meer bij stilstaan, ze vinden het vast leuk dat ze een keertje niet na drie minuten worden volgeblaft. Als je vleestoeter gewoon optimaal presteert dan zit het gewoonweg tussen je oren;)

Eens dat het ook tussen de oren zit.
Maar gooi de deca eruit!
En zit er niet al ff mee, was eigenlijk vandaag eh duidelijk.
Voelde me net een wijf, ben wel niet gekomen, maar was echt lekker haha.

---------- Toegevoegd om 01:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:08 ----------

Hoe lang kan dat duuren als je deca eruit gooit.
En weer normaal word?
 
Deca heeft door zijn progestagene werking mogelijk een effect op de gevoeligheid van het geslachtsdeel.

Hierdoor kan klaarkomen wat moeilijker verlopen. Alsook de effecten van aas op de prostaat kunnen hier in meespelen.

Meestal als men een combi van test en een niet aromatiserende aas gebruikt is dit probleem niet aanwezig.

Na 2 weken zonder deca zou dit kunnen verbeteren.
 
Grotendeels tussen je oren ja :) Kwestie van je hoofd leegmaken terwijl je bezig bent denk ik. Ik heb op tren ook wel dat het enigszins moeilijker gaat hoor, dus er kan zeker een relatie tot de AAS zijn.
 
Nou,denk dat het gevalletje tussen me oren was toch.
Gaat best, te snel geoordeeld op 1x denk ;)

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Leen mijn vrouw een keer.

Daarna is alles hemels

Bij haar ging het juist niet..... :p
 
Soms kan de prostaat ook de oorzaak zijn. Iets met zwellen en knellen :)
 
Nou,denk dat het gevalletje tussen me oren was toch. Gaat best, te snel geoordeeld op 1x denk ;) ---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ---------- Bij haar ging het juist niet..... :p

Dan ben je al verder dan de rest, stel je jouw grenzen echt zo laag ?

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------


www. walter75favoritezzombiesandcorpsestopenatrate.com
 
Back
Naar boven