MuscleMeat

libido??

Bezoekers in dit topic

Geen ochtenderectie kan duiden op een te hoge E2. Beste is je bloed laten testen uiteraard.
Misschien armidex een optie op je aromatase flink te remmen?
 
Stabiel, ok, maar hoeveel is ie dan?

130/65 met 79hartkloppingen per minuut. is 1 uur geleden opgenomen met een elektrische bloeddrukmeter.

Geen ochtenderectie kan duiden op een te hoge E2. Beste is je bloed laten testen uiteraard.
Misschien armidex een optie op je aromatase flink te remmen?

ben van plan om bloed te trekken, is denk ik handiger om na mijn operatie te doen niet? Kan ik meteen alle andere waardes meenemen en lever en schildklier hebben dan 3-4 weken de tijd om even te herstellen.

heb tijdje aromasin genomen op 10mg ed, libido was net zoals nu, 3/10.
 
bij mij is mijn libido ook gezakt, ik verdenk de T3. Ben ermee gestopt en voel al wat verschil.
 
bij mij is mijn libido ook gezakt, ik verdenk de T3. Ben ermee gestopt en voel al wat verschil.

vorige blast t3 ook mee laten lopen, was toen knettergeil de gehele dag.
 
Libido is nu iets boven normaal, heb tbol vervangen door dbol, dus e2 waarschijnlijk te laag bij mij ;-)
Heb je al bloedtest laten doenµ,
 
Libido is nu iets boven normaal, heb tbol vervangen door dbol, dus e2 waarschijnlijk te laag bij mij ;-)
Heb je al bloedtest laten doenµ,

heb nog geen bloedtest laten doen, moet morgen geopereerd worden aan mn neus, en ga dan 2 weken derop bloed trekken.


ff update, gisteren was ie wel wat harder en kreeg ik hem iets langer omhoog, maar nog niet zoals voorheen. ben nu 2 weken op 250mg test e, denk vooralsnog steeds dat t van bold komt.
 
Back
Naar boven