MuscleMeat

Libië wel en Syrië niet? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch mooi van de jihadisten dat ze het werk van Amerika en Israël willen doen
 
Toch mooi van de jihadisten dat ze het werk van Amerika en Israël willen doen

Amerika en Israel zijn dom. Beter een dictator die je kent dan een stel idioten zoals nu in Libie
 
Amerika en Israel zijn dom. Beter een dictator die je kent dan een stel idioten zoals nu in Libie

Als Israël wordt aangevallen door de rebellen dan kunnen ze in de tegenaanval

(dit is wat ze willen)
 
Toch mooi van de jihadisten dat ze het werk van Amerika en Israël willen doen

Vergeet niet dat je de veelal islamitische rebellen in Syrie kunt opdelen in 2 groepen:

-radicale islamisten die een islamitische staat willen (sharia etc.)
-'gewonere' islamieten die dit niet als (hoofd)doel hebben.

Amerika doet zaken met de tweede groep maar het grove probleem is (inderdaad) dat er uiteraard veel verwantschap is tussen 1 en 2. Dus wie je in praktijk wapens geeft of geld en steun is al bij al lastig.

Kijk:
De Syrische oppositieleider Moaz al-Khatib heeft buitenlandse jihadstrijders opgeroepen om naar huis te gaan.

Deze man behoort bijvoorbeeld tot die 2e groep want de radicale islamieten zullen juist wijzen op de plicht als moslim om te vechten in Syrie ongeacht nationaliteit want in de islam moet nationaliteit ondergeschikt zijn aan het geloof.
 
Laatst bewerkt:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...Jayden-15-uit-Delft-vertrekt-naar-Syrie.dhtml

Wat is dat toch met al die ****ing bekeerlingen zeg, psychisch gestoorde mongolen :roflol::roflol:
T'is erg. En die mogen ze daar in Syrië houden...anders komen ze later hier het terroristje uithangen...
Ik vrees dat wanneer ze terug komen ze extreme ideeën zullen meenemen en ze zullen gewend zijn aan geweld, bloed, doden, etc... dus ik denk dat het mooie tijden zullen worden voor het terrorisme...

Al die extremistische leiders zijn dikke pussies. Zelf durven ze geen reet uitsteken en laten ze het voetvolk het vuile werk doen en de risico's nemen. Haal het voetvolk weg en gegarandeerd durven ze geen woord meer zeggen. Ze zijn puur uit op macht aangezien ze in het echte leven niets zouden voorstellen zonder hen extremistisch clubje. Kijk naar Belkacem, zo'n sukkeltje. Zonder zn terroristisch clubje zou hij waarschijnlijk verstoten zijn.

Btw, iemand update over Killy in Syrië?
 
goeie zaak dat er meer strijders helpen in syrie
 
goeie zaak dat er meer strijders helpen in syrie

Goeie zaak zegtem :roflol:

Ofwel schakel je het leger in ofwel niemand, je gaat toch geen ****ing pubers die nog geen haar op hun ballen hebben laten vechten in Syrië :huilen::huilen:

Kosten van hun psychische problemen achteraf zal wel voor de staat zijn
 
Goeie zaak zegtem :roflol:

Ofwel schakel je het leger in ofwel niemand, je gaat toch geen ****ing pubers die nog geen haar op hun ballen hebben laten vechten in Syrië :huilen::huilen:

Kosten van hun psychische problemen achteraf zal wel voor de staat zijn

pubers mogen naar huis, heb t over 'mannen'
 
pubers mogen naar huis, heb t over 'mannen'
Moslimextremisten en mensen die ergens bij willen horen...
Wereldverbeteraars zul je er niet vinden...
Ik ben meer voor de rebellen dan voor Assad maar die terroristen moeten er uit...
Heb een reportage gezien over een rebellengroep in een bepaalde stad in Syrië... die bestond 100% uit enkel mensen uit Syrië en aan de hand van wat ze vertelden had ik respect voor hen en zag ik dat ze om goede redenen vochten... Ze hadden ook totaal geen extremistische opvattingen en sharia was niet hen doel.
De groepen waarbij buitenlanders gaan vechten is een héél ander verhaal...
 
98% van hun zal waarschijnlijk toch niet meer terugkomen.
 
Moslimextremisten en mensen die ergens bij willen horen...
Wereldverbeteraars zul je er niet vinden...
Ik ben meer voor de rebellen dan voor Assad maar die terroristen moeten er uit...
Heb een reportage gezien over een rebellengroep in een bepaalde stad in Syrië... die bestond 100% uit enkel mensen uit Syrië en aan de hand van wat ze vertelden had ik respect voor hen en zag ik dat ze om goede redenen vochten... Ze hadden ook totaal geen extremistische opvattingen en sharia was niet hen doel.
De groepen waarbij buitenlanders gaan vechten is een héél ander verhaal...

:roflol:

Kijk, een moslim heeft altijd sharia als doel want een moslim die de kur'an zo trouw mogelijk volgt kent geen ander rechtssysteem. Precies ook de reden waarom een moslim geen democraat kan zijn.
En niks mis met sharia hoor, hadden ze hier ook moeten invoeren :) hadden we een stuk minder pedo's en moordenaars.
 
Net alsof alle "Moslims" de Quran precies gaan opvolgen dan zouden ze hier niet eens kunnen functioneren/leven.
 
:roflol:

Kijk, een moslim heeft altijd sharia als doel want een moslim die de kur'an zo trouw mogelijk volgt kent geen ander rechtssysteem. Precies ook de reden waarom een moslim geen democraat kan zijn.
En niks mis met sharia hoor, hadden ze hier ook moeten invoeren :) hadden we een stuk minder pedo's en moordenaars.

Pls gtfo, pls. Just pls.
 
:roflol:

Kijk, een moslim heeft altijd sharia als doel want een moslim die de kur'an zo trouw mogelijk volgt kent geen ander rechtssysteem. Precies ook de reden waarom een moslim geen democraat kan zijn.
En niks mis met sharia hoor, hadden ze hier ook moeten invoeren :) hadden we een stuk minder pedo's en moordenaars.
Niet iedereen volgt de koran tot op de letter. Ken genoeg moslims die democratie verkiezen boven al dat Midden-Oosten gedoe.
Minder moordenaars? Ja hoor, waar vallen de meeste doden denk je?
Minder pedo's absoluut niet, meer zelfs en ze zouden minder gestraft worden ook. Het zou op de vrouwen gestoken worden...

Jij ben duidelijk moslim
 
:roflol:

Kijk, een moslim heeft altijd sharia als doel want een moslim die de kur'an zo trouw mogelijk volgt kent geen ander rechtssysteem. Precies ook de reden waarom een moslim geen democraat kan zijn.
En niks mis met sharia hoor, hadden ze hier ook moeten invoeren :) hadden we een stuk minder pedo's en moordenaars.

Pedofilie is een psychische stoornis... het is zielig voor de slachtoffertjes maar zo'n mensen moet je helpen ipv hen aan de strop te hangen
 
Pedofilie is een psychische stoornis... het is zielig voor de slachtoffertjes maar zo'n mensen moet je helpen ipv hen aan de strop te hangen
Geen psychische stoornis. Het zit in de natuur van de mens. Ik ken geen enkel zoogdier dat geen coïtus heeft met vrouwtjes zodra ze geslachtsrijp zijn. Dus voor de natuur is dat de normale gang van zaken. En vroeger was dit van groot belang. Moest men vroeger niet vanaf de geslachtsrijpe leeftijd coïtus hebben en kinderen krijgen dan was de mensheid gegarandeerd al lang uitgestorven. Mensen die de verre geschiedenis kennen van het menselijke ras weten dat ik gelijk heb. Weet niet hoe lang het al geleden is maar (?) jaren geleden was er bv een close call waarbij de mens (of was het toen nog voorloper van de mens) bijna was uitgestorven.

Dus absoluut geen stoornis.
Natuurlijk is dat van geen belang meer in deze tijden en ik ben er ook resoluut tegen. Maar volgens de natuur is dat heel normaal.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 17:32 ----------

Even opgezocht 72.000 jaar geleden mens bijna uitgestorven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven