XXL Nutrition

Libië wel en Syrië niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
VN vermoeden gebruik zenuwgas door Syrische rebellen

Een commissie van de Verenigde Naties heeft informatie dat Syrische rebellen het zenuwgas sarin hebben ingezet als wapen.

Dat heeft Carla Del Ponte, voormalig hoofdaanklager van het Joegoslaviëtribunaal en het Rwandatribunaal, maandag gezegd in een interview met Swiss TV.

Del Ponte zei dat de vermoedens zijn gebaseerd op interviews met slachtoffers, artsen en medewerkers van veldhospitalen in de buurlanden van Syrië.

http://www.nu.nl/buitenland/3415604/vn-vermoeden-gebruik-zenuwgas-syrische-rebellen.html


Dus eigenlijk doen ze allemaal hetzelfde, tegen elkaar. En als je als Westen zijnde de rebellen helpt, dan help je dus chemische wapens gebruikers en dat mag niet heeeee.
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet goed komen :P
3 grote kampen (en nog veel meer in de realiteit)
1. Regering Assad (terroristen) soldaten & shabiha)
2. Rebellen (bevolking)
3. Rebellen (moslimextremisten, terroristen, buitenlanders)

1. Random aanvallen op burgers, executies, martelen.
2. Braver, maar ook executies op soldaten van Assad. Maar wat zou je zelf doen, ze hebben geen gevangenissen & soldaten moorden ook vrouwen en kinderen.
3. Executeren alles dat niet moslim is of niet aan hen kant staat. + wellicht ook deze groep die Sarin gebruikten.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie doet dit toch? Vuile sadisten. :mad:

Overal op straat liggen doden. Kindjes die bij het vuilnis liggen. Dit is echt verschrikkelijk.
 
Spoilertje met waarschuwing zal misschien wel gewaardeert worden, J.
 
Inderdaad, met zo'n shit heb ik liever de keus of ik het wel of niet wil zien.
 
Spoilertje met waarschuwing zal misschien wel gewaardeert worden, J.

Ik had er 1 perongeluk vergeten in Spoilers te zetten. Hierbij heb ik het veranderd.
 
Wie doet dit toch? Vuile sadisten. :mad:

Overal op straat liggen doden. Kindjes die bij het vuilnis liggen. Dit is echt verschrikkelijk.
The ****, hoofd ontploft van die gele.

Idd, je moet dat maar kunnen kinderen doden...
Ik blijf bij mn standpunt dat daders van zo'n dingen de rest van hen leven in een gevangenis gefolterd mogen worden
 
The ****, hoofd ontploft van die gele.

Idd, je moet dat maar kunnen kinderen doden...
Ik blijf bij mn standpunt dat daders van zo'n dingen de rest van hen leven in een gevangenis gefolterd mogen worden

Wie gaat er ingrijpen? Dit gebeurt nu al geruime tijd. Ik begrijp nu waarom die Jihadisten naar Syrië gaan...
 
wtf... geen woorden voor
 
Wie gaat er ingrijpen? Dit gebeurt nu al geruime tijd. Ik begrijp nu waarom die Jihadisten naar Syrië gaan...
Dode kinderen is niet de reden waarom ze gaan, in Centraal-Afrika, de VS, ergens in Europa, ... zouden ze niet gaan vechten.
 
ja, helaas in dat filmpje nog wel.
hoop dat assad en zn bondgenootjes zsm de kanker krijgen tbh

Oke damn.

Maar wat heeft deze burger nou gedaan en al die andere onschuldige kindertjes? Niks toch? Vanwaar die genocide?
 
Oke damn.

Maar wat heeft deze burger nou gedaan en al die andere onschuldige kindertjes? Niks toch? Vanwaar die genocide?

ik denk dat het of een FSA strijder is, of een random burger
 
Zal het hoogst waarschijnlijk niet overleeft hebben... aan al die interne bloedingen te zien hebben ze hem al héél lang geslagen.
 
sow dan, dit gaat echt wel veel te ver toch

die gozer met die zweep, damn son
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven