AndroidHealthClinic

Lichaam kickbokser Marc de Bonte gevonden

Bezoekers in dit topic

CoronaChris

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
1.112
Waardering
356
Lengte
1m83
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Politie: Gevonden lichaam waarschijnlijk vermiste kickbokser Marc de Bonte
marcdebontefb.jpg

Kickbokser Marc de Bonte
© Privéfoto


De politie zegt dat het in Oirschot gevonden lichaam waarschijnlijk van de vermiste Belgische kickbokser Marc de Bonte is. De politie vermoedt dat op basis van de kleding van de vanmiddag in het Wilhelminakanaal gevonden man.

De Bladelse sportschool Training Unit, waar Bonte trainde, schreef vanavond op de Facebookpagina: "Zojuist hebben we te horen gekregen dat het gevonden lichaam voor 99 procent zeker Marc betreft. De lessen gaan daarom deze avond niet door. Wel is er gelegenheid om hier samen te komen.''

Video: Marc de Bonte waarschijnlijk gevonden
Gevonden auto

De Bonte vertrok begin november 's avonds bij een vriend in het Belgische Turnhout. Sindsdien is er van de 26-jarige Vlaming niets meer vernomen.

Vrienden en familie tasten in het duister over wat er gebeurd kan zijn. Marc woont het grootste deel van de tijd met zijn vriendin Marly de Laat in het Brabantse Best.

ZIE OOK: Kickbokser Marc vermist: 'We maken ons ernstige zorgen'

Zijn auto, een zwarte Renault Clio, werd gevonden in de Wilhelminakanaalstraat in Best.

Vrienden zoeken
Zijn schoonfamilie maakte zich ernstige zorgen. De vrienden van De Bonte waren ook druk doende om hem te vinden. Ze deelden flyers uit, deden navraag bij benzinestations en hebben een beloning van 3500 euro uitgeloofd voor de gouden tip.

ZIE OOK: Vrienden en politie zoeken naar vermiste kickbokser Marc

De politie meldt dat de identificatie van het lichaam nog moet nog plaatsvinden. Zaterdag staat de sectie op het lichaam van de man gepland. De politie doet verder onderzoek naar de doodsoorzaak. Daarbij wordt geen enkel scenario uitgesloten.


RTL Nieuws
Toon reacties
Topnieuws
Politie: Gevonden lichaam waarschijnlijk vermiste kickbokser Marc de Bonte
marcdebontefb.jpg



http://www.rtlnieuws.nl/nederland/p...rschijnlijk-vermiste-kickbokser-marc-de-bonte
 
ben benieuwd naar de uitkomst van de autopsie,

ongeluk of een misdaad,


snap alleen niet waarom er meteen dat kickbokser verhaal bij moet,

behalve wat kenners was er helemaal niemand in Nederland die

wist dat hij aan kickboksen deed ,als er een amateurvoetballer

vermist word staat er dat toch ook niet zo prominent bij
 
Laatst bewerkt:
Hij is geen amateur, hij verdient er zijn geld mee.
 
Amateur voetballers verdienen ook geld met voetballen. Dus whats your point?

Als ik dat moet uitleggen aan je gaat er een nu een discussie starten waar ik geen zin in heb. Dus als mijn point niet duidelijk is bij je (wat het natuurlijk wel is, je bent het alleen niet met me eens) dan laten we het hierbij.
 
amateur voetballer vs wereldkampioen kickboxer?

Ik vermoed dat zijn wijf meer weet dan ze zegt.
 
Laatst bewerkt:
Hij is geen amateur, hij verdient er zijn geld mee.


hoeveel mensen kennen deze Mark dan voor deze verdwijningszaak als kickbokser ?

met alle respect maar het is geen Verhoeven , Holzkens of een Saki die door heel Nederland bekend zijn

het is gewoon een A-klasser zoals er zoveel zijn ,dat wil nog niet zeggen dat je dan full prof bent


en bij welke bond wereldkampioen ?

denk je nou echt dat er in Thailand geen betere zijn in deze gewichtsklasse

ik denk dat er in elk dorp eentje rondloopt :roflol:



het is gewoon puur sensatiezucht om dit zo te vermelden in de media ,

het is een zoon , vriend ,geliefde , collega ,kennis,

zo iemand dan afschilderen als weer zo'n kickbokser doet geen

recht aan het verdriet van deze mensen en de vechtsport


en dat geld verdienen valt reuze mee , ik heb zelf heel wat jaartjes meegelopen als wedstrijdvechter,(krantenknipsels en foto's op voorraad dus geen DBB bluf)

en met vechters getraind die destijds in Japan vochten en wonnen en die moesten allemaal

nog bijklussen en portieren (je kan daar wel 100.000 verdienen maar voordat je op Schiphol bent geland

is er al een groot deel op aan de belastingen)

leven van alleen je sponsorgeld en startgeld is maar voor heel weinig vechters weggelegd


zelfde fantasie gaat ook rond over het organiseren van grote vechtsportgala's ,er zijn maar weinig gala's waar een beetje word verdient ,voor de rest zijn ze al blij met break even

en dan moet de plaatselijke brommerclub nog veel vip tafels hebben gekocht om dat te halen
 
Laatst bewerkt:
Amateur voetballers verdienen ook geld met voetballen. Dus whats your point?


jazeker,en in de hoofdklasse / topklasse nog veel meer dan de meeste A-klasse kickboksers en (semi-prof ) voetballers in de eerste divisie ;)

wel zo zwart als de nacht , maar dat zijn de gages voor een gevecht grotendeels ook

(in mijn tijd waren het voornamelijk sponsors zoals coffeeshop Ali , growshop het "groene goud" en de plaatselijke Don Corleone)
 
Laatst bewerkt:
Heel veel zal hij wel niet verdient hebben en werken deed hij niet volgens zijn vriendin 2x per dag trainen en de hond uitlaten , denk dat het sowieso wel iets met drugs (dealen) te maken zal hebben .
 
jazeker,en in de hoofdklasse / topklasse nog veel meer dan de meeste A-klasse kickboksers en (semi-prof ) voetballers in de eerste divisie ;)

wel zo zwart als de nacht , maar dat zijn de gages voor een gevecht grotendeels ook

(in mijn tijd waren het voornamelijk sponsors zoals coffeeshop Ali , growshop het "groene goud" en de plaatselijke Don Corleone)
Dit is ook waarom de spelers bij Sparta toen weg liepen van Jupiler naar de Top klasse. Zit/zat veel meer geld daar!
 
Heel veel zal hij wel niet verdient hebben en werken deed hij niet volgens zijn vriendin 2x per dag trainen en de hond uitlaten , denk dat het sowieso wel iets met drugs (dealen) te maken zal hebben .

Volgens mij was die personal trainer. Dat begreep ik van z'n eigen statussen op fb. Maja mssn was die net gestart of hoe en wat weet ik niet.

@viezejij. Ik snap ook niet precies waarom dat kickboksen er zo prominent bij moet en ben ook echt heel erg benieuwd naar toedracht van z'n dood.
Ik ben niet helemaal eens met je dat het een simpele a-klassen vechter. Hij is niet heel bekend zoals veel goede kickboksers niet bekend zijn. Maar heeft sinds zijn prof debuut gewonnen van aussie. Gevochten tegen murtal groenhart(verkoren maar murtal had het er best moeilijk mee). Zou tegen holsken voor de titel. Nog wat Glory laagvliegers. Zou tegen Holsken voor de titel maar die had een blessure. Toen heeft de bonte een vervangde Armeen tegen canvas gemept en de Glory titel gewonnen(niet dat die Glory titel alles betekend). Geen wereld top inderdaad maar een simpele a-klassen vechter zou ik hem ook niet categoriseren. Overigens met alle respect.
 
Volgens mij was die personal trainer. Dat begreep ik van z'n eigen statussen op fb. Maja mssn was die net gestart of hoe en wat weet ik niet.

@viezejij. Ik snap ook niet precies waarom dat kickboksen er zo prominent bij moet en ben ook echt heel erg benieuwd naar toedracht van z'n dood.
Ik ben niet helemaal eens met je dat het een simpele a-klassen vechter. Hij is niet heel bekend zoals veel goede kickboksers niet bekend zijn. Maar heeft sinds zijn prof debuut gewonnen van aussie. Gevochten tegen murtal groenhart(verkoren maar murtal had het er best moeilijk mee). Zou tegen holsken voor de titel. Nog wat Glory laagvliegers. Zou tegen Holsken voor de titel maar die had een blessure. Toen heeft de bonte een vervangde Armeen tegen canvas gemept en de Glory titel gewonnen(niet dat die Glory titel alles betekend). Geen wereld top inderdaad maar een simpele a-klassen vechter zou ik hem ook niet categoriseren. Overigens met alle respect.


simpel was idd een beetje overdreven daar heb je gelijk in,

ik reageer soms wat te fel,




maar wat de politie en kranten vergeten door dit zo naar buiten te brengen is

dat het gemiddelde publiek zich wel 2 keer bedenkt om tips te geven in een verdwijningszaak

die omgeven is door een zweem van misdaad en vechtsport



ik zou ook liever geen tips geven in een zaak over bijvoorbeeld een brommerclub

of keiharde criminele moordzaak
 
ben benieuwd naar de uitkomst van de autopsie,

ongeluk of een misdaad,


snap alleen niet waarom er meteen dat kickbokser verhaal bij moet,

behalve wat kenners was er helemaal niemand in Nederland die

wist dat hij aan kickboksen deed ,als er een amateurvoetballer

vermist word staat er dat toch ook niet zo prominent bij

Doen ze ook bij bepaalde andere sporten.Die erbij sleuren terwijl dit niets met een bepaalde zaak te maken heeft. Gevechtsporten,bodybuilding gebruiken ze graag in hun artikels.
 
Doen ze ook bij bepaalde andere sporten.Die erbij sleuren terwijl dit niets met een bepaalde zaak te maken heeft. Gevechtsporten,bodybuilding gebruiken ze graag in hun artikels.

Bij bepaalde beroepen gebeurd dit ook veel. Zoals die tandarts die een leeuw had afgeschoten. Elke nieuwsbron moest er bij vermelden dat een tandarts dat had gedaan.
Dick Vrij werd ook altijd nog freefighter genoemd terwijl hij dat al 15 jaar niet meer is. Blijkbaar maakt het een titel interessant, als er had gestaan "lichaam administratief medewerker gevonden" had het dbb niet gehaald.
 
Bij bepaalde beroepen gebeurd dit ook veel. Zoals die tandarts die een leeuw had afgeschoten. Elke nieuwsbron moest er bij vermelden dat een tandarts dat had gedaan.
Dick Vrij werd ook altijd nog freefighter genoemd terwijl hij dat al 15 jaar niet meer is. Blijkbaar maakt het een titel interessant, als er had gestaan "lichaam administratief medewerker gevonden" had het dbb niet gehaald.

Hahahaha :)
 
simpel was idd een beetje overdreven daar heb je gelijk in,

ik reageer soms wat te fel,

maar wat de politie en kranten vergeten door dit zo naar buiten te brengen is

dat het gemiddelde publiek zich wel 2 keer bedenkt om tips te geven in een verdwijningszaak

die omgeven is door een zweem van misdaad en vechtsport

ik zou ook liever geen tips geven in een zaak over bijvoorbeeld een brommerclub

of keiharde criminele moordzaak

Geen probleem! Ik snap de strekking van je verhaal. Sluit me daar ook bij aan. Zoals nu hoor je een boulevard "crimineeldeskundige" al zeggen waarschijnlijk "criminele afrekening ... gebeurd vaak in kickbokswereld...die zal die wel....discussie daar gelaten of dit wel of niet zo is. schrikt dit mensen af als je dit op voorhand al noemt gewoonweg af omdat men z'n handen er niet aan wil branden,bang is of wat dan ook... dus eens met je punt.
 
Back
Naar boven