Fitness Seller

Lichaam na 2 kindjes - slappe huid?

Bezoekers in dit topic

Chans

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2016
Berichten
314
Waardering
1.343
Lengte
1m73
Massa
65kg
Niet meer nodig
 
Laatst bewerkt:
Moraal van het verhaal; neem geen kinderen tenzij je een tummytuck kunt veroorloven.
 
Moraal van het verhaal; neem geen kinderen tenzij je een tummytuck kunt veroorloven.
Haha veroorloven kan ik me die wel, maar ik laat niet zo graag onnodig aan mijn lichaam sleutelen als het niet noodzakelijk is. Dan maar zo door het leven.
 
Er zijn wel meer dames met kinderen hier op het forum. Die zouden wel wat tips kunnen hebben.

Verder valt het nog best wel mee wat ik zo zie. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je fanatiek aan het sporten bent, maar met kleren aan zal er weinig van te zien zijn.
 
Haha veroorloven kan ik me die wel, maar ik laat niet zo graag onnodig aan mijn lichaam sleutelen als het niet noodzakelijk is. Dan maar zo door het leven.

Of iets onnodig is, dat is subjectief. Als je er mee zit en het gaat je parten spelen, dan kan dat reden genoeg zijn om er wat aan te doen. Op basis van de foto hierboven denk ik dat je het misschien nog 10-20% kunt verbeteren, maar naarmate je ouder wordt, zal het er zeker niet mooier op gaan worden.
 
Hoe oud ben je? Tot je 30ste ongeveer produceer je nog voldoende collageen om een slappe huid te laten bij trekken. Vanaf dan zakt je collageen productie. Wat kan je daar tegen doen?
Tja... niet veel. Luteïne rijke producten eten. Koper lijkt ook wel te helpen. En vitamine C.

Vooral niet gaan jojo'en met je gewicht. Dan lukt het helemaal niet meer.
 
Of iets onnodig is, dat is subjectief. Als je er mee zit en het gaat je parten spelen, dan kan dat reden genoeg zijn om er wat aan te doen. Op basis van de foto hierboven denk ik dat je het misschien nog 10-20% kunt verbeteren, maar naarmate je ouder wordt, zal het er zeker niet mooier op gaan worden.
Ja ik snap zeker je punt. Ik baal er erg van maar niet genoeg om over te gaan tot operatieve oplossingen.
 
Hoe oud ben je? Tot je 30ste ongeveer produceer je nog voldoende collageen om een slappe huid te laten bij trekken. Vanaf dan zakt je collageen productie. Wat kan je daar tegen doen?
Tja... niet veel. Luteïne rijke producten eten. Koper lijkt ook wel te helpen. En vitamine C.

Vooral niet gaan jojo'en met je gewicht. Dan lukt het helemaal niet meer.

30 is een richtlijn en zeker met striae valt er niets bij te laten trekken.
 
Hoe oud ben je? Tot je 30ste ongeveer produceer je nog voldoende collageen om een slappe huid te laten bij trekken. Vanaf dan zakt je collageen productie. Wat kan je daar tegen doen?
Tja... niet veel. Luteïne rijke producten eten. Koper lijkt ook wel te helpen. En vitamine C.

Vooral niet gaan jojo'en met je gewicht. Dan lukt het helemaal niet meer.
Ik ben gelukkig nog ruim onder de 30, dus dat heb ik dan in mijn voordeel. Het vervelende is wel dat ik mijn zwangerschapskilo's er nog af wil, ik ben bang dat het dan alleen maar erger en erger gaat worden. Bedankt voor je reactie, hier heb ik zeker wat aan!

Zoals hierboven net al gezegd wordt kan je inderdaad tegen striae weinig doen, maar gelukkig heb ik hele dunne fijne witte lijntjes en lig ik daar niet zo wakker van. Het is echt de slappe huid. Het is niet heel ernstig maar wel genoeg om me aan te storen.
 
30 is een richtlijn en zeker met striae valt er niets bij te laten trekken.

True. In b4 HGH :p

Ik ben gelukkig nog ruim onder de 30, dus dat heb ik dan in mijn voordeel. Het vervelende is wel dat ik mijn zwangerschapskilo's er nog af wil, ik ben bang dat het dan alleen maar erger en erger gaat worden. Bedankt voor je reactie, hier heb ik zeker wat aan!

Zoals hierboven net al gezegd wordt kan je inderdaad tegen striae weinig doen, maar gelukkig heb ik hele dunne fijne witte lijntjes en lig ik daar niet zo wakker van. Het is echt de slappe huid. Het is niet heel ernstig maar wel genoeg om me aan te storen.

Wacht nog even af zou ik zeggen ;) 2 zwangerschappen is nou ook niet een leven lang dik geweest zijn :)
 
Beetje lastig te zeggen hoe beter uit kan komen te zien.

Kwam een bikini meid voorbij op RTL4 vorige week ( Marieke heet ze dacht ik) 4 kids en een sixpack...keihard!

Echter was zij al bezig met de sport en laag percentage en dat zal ook vast en zeker een rol spelen.

Maar waar een wil is is een weg. En volgens mij kun jij ook een best eind komen.

Wanneer je daarna niet tevreden bent kun je misschien een operatie overwegen mits je dat waard vind.
 
Ik voel met je mee... 2 kids, same story!
Afgelopen zomer zat ik redelijk laag in mijn vet en was het echt stukken minder! De striae was er nog (uiteraard), maar mijn buik was verder wel strak en ik had zichtbare abs, ook bij mij onderbuik, waar de meeste 'schade' zit! Dit was 2 jaar na de laatste zwangerschap.

Ik zou het gewoon even afwachten...:)
 
Back
Naar boven