AndroidHealthClinic

Lichaam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Xoyse

Cool Novice
Lid geworden
18 jul 2011
Berichten
34
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
57kg
u
 
Laatst bewerkt:
Uuuuuhhmmm.... Die hebben meer getraind en minder vetpercentage??? Als je laag vetpercentage hebt en je ziet ze nog niet, dan gewoon meer trainen..
 
de ene keer zie je de sixpack heel goed, en dan de volgende maand is weer bijna weg, hoe komt dat? :S

De pindakaas was uitverkocht,
heb het ook al meegemaakt echt k*t :(

Wat denk je nu zelf?
Laag vet% = duidelijke sixpack
Hoog vet% = onduidelijke sixpack of geen
 
Jonge jonge jonge het 3e sixpack topic vandaag. Nee je krijgt geen six pack jammer heh.
 
En ook bij die transformation videos, de ene keer zie je de sixpack heel goed, en dan de volgende maand is weer bijna weg, hoe komt dat?

komt door de roids
 
y
 
Laatst bewerkt:
- verpercentage
- genetica
- volle/lege maag
- vocht
 
y
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de video een 'transformatie' betreft zijn de shots ook over verschillende periodes gemaakt ( duh ) Waarschijnlijk zat de persoon in kwestie het ene moment in de bulk ( hoger vetpercentage waardoor de abs niet goed zichtbaar zijn ) en het andere moment net uit de cut waardoor zijn abs wel aichtbaar zijn.
 
Ik zeg niet dat ik het zelf wil, wil gewoon weten waarom, zodat wanneer ik ga trainen weet waar ik op moet letten want ik wil hem wel zichtbaar hebben.

Grappig dat deze vraag pas bij het 3e antwoord serieus beantwoord word, net alsof ik zeg: "Ik wil een sixpack, hoe?" .......
Euh..
 
u
 
Laatst bewerkt:
Laag vet%

Hoeveel keer moet het hier nog gezegd worden ???
 
Back
Naar boven