AndroidHealthClinic

Lichaamsgewicht dramatisch verliezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sedge

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2010
Berichten
129
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Beste DBBers,

Ik wil 25 kg afvallen.

Ik weeg nu 75kg en ben inmiddels al 5 kg afgevallen. Ik ben 1,80 meter.

Het klinkt gek, maar om verder te komen met bodybuilding moet ik eerst al mijn spieren verliezen. Het motief hiervoor laat ik privé, als je het toch wilt weten kun je me PM'en.

Ik heb nu een schema maar heb het gevoel dat ik niet snel genoeg afval. Ik wil namelijk zo snel mogelijk afvallen want ik wil snel stoppen met dit martelende dieet en trainingschema.

Zie bijlage voor voedingschema.

Trainingschema samengevat:

Dinsdag en donderdag training bij atletiekvereniging. Daar loop ik 30 km verdeeld over 2 dagen in 2x 1,5 uur. Interval training.

Zondag train ik alleen 2 uur in de sportschool. Uur fietsen en uur lopen.

Als ik kan train ik nog 1 keer extra op woensdagochtend een uur.

Vragen:

1.) Hoe kan ik rekening houden met mijn metabolisme? Heb ik een refeed nodig?
2.) Hoe kcal heb ik nodig en in welke verhouding protein/carbs/fat?
3.) Tips voor voedingschema?
4.) Hoe kan ik het beste vet en spieren verbranden? Welke activiteiten zijn effectief? Ik doe nu marathon voorbereidende training.
5.) Hoe zorg ik er voor dat ik geen jojo effect krijg als ik de 50kg heb bereikt en weer volop ga krachttrainen?
6.) Alle extra tips zijn welkom
7.) Ik snap dat weinigen dit probleem ooit zullen krijgen maar hoe zou je dit oplossen (hoe kan je zo veel afvallen en zelfs je spieren afbreken, wat is het beste stadium voor spierafbraak)?

Alvast bedankt mannen
 

Bijlagen

  • Richtlijnen voeding.pdf
    266,9 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Het motief hiervoor laat ik privé, als je het toch wilt weten kun je me PM'en.

4.) Hoe kan ik het beste vet en spieren verbranden? Welke activiteiten zijn effectief? Ik doe nu marathon voorbereidende training.

heb je hiermee je overigens zeer bijzondere geheim niet verklapt?

en om antwoord te geven op je vraag; http://www.pro-ana.be/
 
Wtf bezielt jou

ot; niks eten lijkt me het snelst
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hmm, ik snap het niet meer. Ecto schrijft zich in op bb'er forum. Ecto wilt spier verliezen, ecto heeft anorexia?
only on dbb
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
180/50 kilo geeft een BMI van ongeveer 15. Als je er echt in slaagt om zoveel spieren te verliezen is het waarschijnlijk dat ook je hartspier wordt aangetast. Zeker als je er zoveel bij hardloopt. Maar voor die tijd geeft je weerstand het al op; je krijgt achter elkaar ontstekingen en infecties. Ik voel er dus niks voor om hiervoor adviezen te geven

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 17:44 ----------

Het is het niet waard en je doet het ook te moeilijk. Lees hoe Tm Ferris 16 kilo aan spieren won in een maand:

http://www.fourhourworkweek.com/blo...eak-how-i-gained-34-lbs-of-muscle-in-4-weeks/
 
mafkees. 50kg bij 180cm. tsss. voor een marathon hoef je echt geen 50kg te wegen hoor.
 
TS is een mongool dat staat vast.
 
34 pounds of muscle in 4 weeks? Really? ??? LOL!
 
Er wordt wel veel aan getwijfeld; die 16 kilo in een maand, maar op Tim's site staan nog alle reacties; ook de reacties van grote aantallen mensen die het ook geprobeerd hebben. Ik pas het protocol zelf weleens toe maar ik vind het moeilijk om maar 30 minuten per week te trainen en de laatste reps doen wel heel veel pijn. Het protocol staat er gewoon op en is gratis he, dus proberen maar als je zin hebt.
 
Kan me niet voorstellen dat iemand met een gezond verstand zo veel kwijt wilt raken.

Wil je zoveel mogelijk kilo in 1 jaar gainen en dan in het guiness book of records?
 
30kg vet en spieren verliezen; niet meer eten en trainen als Arnold.:o
 
Los van het motief, ik begrijp dat jullie zoveel afvallen belachelijk vinden en niet gezond.

Okay dat is goed, iedereen eigen mening.

Maar wie weet hoe je zo iets moet aanpakken?
 
Heel veel water drinken,maaltijdshakes en veel reps maken bij KT.
 
Gewoon niks meer eten dan val je vanzelf extreem veel af. Als je dan een marathon wilt lopen heb je de energie er niet meer voor maar je kan iig wel 25 kg afvallen.
Het schema wat je gemaakt hebt zal erg goed in de richting zitten. Neem er wel een vitaminepilletje en mineralen bij want die ga je niet binnenkrijgen. Post ook even wat foto's aub, ben wel benieuwd hoe je eruit gaat zien met 50kg op 1,80 m.

ps, je valt niet echt alleen maar vet en spieren af he, als je echt zo extreem laag gaat in gewicht breek je ook weefsel van je organen af.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven