Fitness Seller

Lichaamshaar afscheren?

Bezoekers in dit topic

alles weg, behalve been en arm haar.. dat is met te veel werk :thumbdown::(
 
Alleen baard/snor-haren en schaamhaar.

Nog nooit venten hun oksels zien scheren, behalve bodybuilders dan ...
 
Ik hoor niemand over hoofdhaar. Dat vind ik nog het smerigste van allemaal!
 
Als ik mijn beenhaar kan kammen, dan maak ik het weer wat korter.
 
Wat is dat toch met al die girly men met dat scheren :p Echte mannen hebben toch haar op hun benen , onder hun oksels etc en om het af te maken laat ik ook nog een van dees staan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ok ik snap dat als je bijvoorbeeld rughaar of borsthaar zou hebben dat je het kan afscheren maar toch niet je benen of oksels :D tenzij je olympisch zwember bent zie ik dat als verry uncool. Maar ieder zijn ding natuurlijk. ik blijf lekker man
 
Ik scheer enkel mijn ballen. De rest van mijn schaamhaar knip ik netjes bij. Ook mijn gezichtsbeharing scheer ik nooit weg, ik laat altijd een klein stoppelbaardje staan.

Dat mannen hun oksels scheren kan ik nog begrijpen, maar een kerel hoort zijn armen en benen niet te scheren. Dat ziet er echt niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Baard, oksels en schaamhaar.

En heel soms van die extreem lange haren rondom m'n tepels :P
 
oksels zo ie zo is gewoon 200% frisser
 
Echte mannen hebben geen schrik van het scheermes.
 
Ik scheer enkel mijn ballen. De rest van mijn schaamhaar knip ik netjes bij. Ook mijn gezichtsbeharing scheer ik nooit weg, ik laat altijd een klein stoppelbaardje staan.

Dat mannen hun oksels scheren kan ik nog begrijpen, maar een kerel hoort zijn armen en benen niet te scheren. Dat ziet er echt niet uit.

x2

Trowuens voor de allesscheerders onder ons, hoeveel kilo verliezen jullie aan gewicht na het grote werk te hebben gedaan, uiteraard met veeeeeeeeeeeeeel haar :)
 
Waarom zou je in godsnaam je armen scheren...?

Je benen scheer je als je homo(of wielrenner wat basicly hetzelfde is) bent, maar armen scheren heb ik nog niet van gehoord..
Jullie bleken zeker ook je anus?
 
Jij bent zo een die gedwongen wordt om te zitten bij het plassen thuis?

Mannen die hun benen scheren, altijd -1

scheer mijn benen niet;)..
ff goed lezen he:P
 
Echte mannen hebben geen schrik van het scheermes.

Vergeet de Guyliner niet !!


Komaaan man :D Teveel mannen gaan van die tv sterren achterna omdat het cool lijkt maar wat de meeste niet snappen is dat ze eigenlijk gewoon nog in de kast zitten.


Gaan we allemaal naar dit ofwat ?

Zac_Efron_2.0.0.0x0.276x276.jpg


Als chicks hierop vallen dan moeten ze maar allemaal lesbisch worden want dat slaat echt nergens op.
 
Ik scheer alleen mijn baard en mijn balzak. Oksels trim ik, en boven het zaakje ook. Als dat allemaal echt kaal is is het geen gezicht, kort getrimd staat veel beter.
 
Je ballen scheren haha
Lichaamsbeharing is zwaar k*t maar ga niet scheren en alles, misschien ff van de zomer buikvachtje en borst wat trimmen, heb nogal wat haar gegained sinds ik train en eiwitten bunker. Maar geen stress. Mn vriendin zit er ook totaal niet mee, die wil een man, een ekte ekte.
 
Back
Naar boven