MuscleMeat

lichaamstype

Bezoekers in dit topic

lt100

Novice
Lid geworden
5 jun 2017
Berichten
3
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik heb me al geruime tijd afgevraagd wat mijn lichaamstype is. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik heb een foto van mezelf gemaakt en de lijnen daarvan omgetrokken zoals je ziet in de bijlage.
 
Laatst bewerkt:
Je had natuurlijk ook gewoon de foto kunnen plaatsen toch?
 
Mr. Outline I presume?
Leuk dit hoor, maar zonder enige zicht op spierdef. weet ik niet wat ik hiermee moet.
 
Wat is dit nou toch weer...? :roflol:
 
Ik vind jou meer op een pion lijken man.
 
Ik weet dat ik skinny fat ben en mijn lichaam nu nergens op lijkt, maar ik wil daar graag verandering in brengen. Ik heb interesse in een goede fitnesschool met personal trainer. Ik zit eraan te denken om eerst te cut van het overtollig vet en dan pas bulk.
 
Laatst bewerkt:
Wat is precies het doel van je vraag? Je hebt gewoon een normaal fysiek voor een ongetraind persoon, niet meer en niet minder.
 
Ik zou graag mijn type lichaam willen weten zodat ik realistische trainingsdoelen kan formuleren. Ik denk dat ik een ectomorph/endomorph ben vanwege mijn smalle schouders.
 
Je hoeft helemaal niet te weten wat voor type lichaam je hebt om realistische trainingsdoelen te formuleren.
 
Heb je al je op jouw bloedgroep afgestelde voedingsschema gemaakt?
 
Ik zou graag mijn type lichaam willen weten zodat ik realistische trainingsdoelen kan formuleren. Ik denk dat ik een ectomorph/endomorph ben vanwege mijn smalle schouders.
Hou toch op daarmee. Kies een programma (liefst een 3x per week full body als Starting Strength of zo) en ga trainen.
 
Ik zou graag mijn type lichaam willen weten zodat ik realistische trainingsdoelen kan formuleren.
Wie heeft je dat nou wijsgemaakt? Niks cutten. Eten en keihard trainen.
 
Wat een onzin weer
 
Back
Naar boven