MuscleMeat

lichaamstype?

Bezoekers in dit topic

methodman97

Novice
Lid geworden
12 jul 2017
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m64
Massa
61kg
vraag me al een tijdje af of ik een ecto of een meso ben. of zelfs een endo?

ben nu 1.5 maand bezig met 5x5 stronglifts.

en heb ik zoals ze zeggen "bad/good genetics?"

stats: 164cm, 62kg, 20 jaar.

hier een paar foto's.

p.s; die laatste foto is wel met "pump" na me training.

 
Laatst bewerkt:
ga eerst eens een paar jaar keihard trainen zonder je deze dingen af te vragen,

het antwoord komt dan vanzelf ;)
 
Maar je hebt er idd niets aan om dat te weten (sowieso zijn die typeringen achterhaald).

Wat heeft het voor meerwaarde als jij jezelf ergens bij in kunt delen ?
 
Maar je hebt er idd niets aan om dat te weten (sowieso zijn die typeringen achterhaald).

Wat heeft het voor meerwaarde als jij jezelf ergens bij in kunt delen ?

ik heb veel gelezen, en vind mezelf niet echt 100% bij 1 van die types passen, meer een mix van ecto en meso.

daarom vroeg ik het me af.
 
Somatotypering is achterhaalde onzin. Betekend dat je nooit een zinnig antwoord kan krijgen.

Maar als je graag in een hokje wil passen zijn er test te vinden zoals deze What Is Your Body Type? Take Our Test!


(Als ik de gegeven invul van toen ik net begon kom ik op ecto :( wat dus betekend dat ik weinig aanleg heb :treuren: :) )
 
Laatst bewerkt:
Somatotypering is achterhaalde onzin. Betekend dat je nooit een zinnig antwoord kan krijgen.

Maar als je graag in een hokje wil passen zijn er test te vinden zoals deze What Is Your Body Type? Take Our Test!


(Als ik de gegeven invul van toen ik net begon kom ik op ecto :( wat dus betekend dat ik weinig aanleg heb :treuren: :) )

Het is geen onzin en bij een typering wordt er uiteraard niet uitgegaan van (abnormaal) gebruik van spierversterkende middelen ;)
 
Ik moet heel veel supplementen kopen volgens de test :orly:
 
Het is geen onzin en bij een typering wordt er uiteraard niet uitgegaan van (abnormaal) gebruik van spierversterkende middelen ;)

Het is enorme onzin en waar haal jij vandaan dat ik spierversterkende middelen gebruik.
 
3XL, dat valt duidelijk op te maken uit je avatar :)
 
Nee joh, die foto is gemaakt toen hij in een vat met toverdrank is gevallen.
 
Het is geen onzin en bij een typering wordt er uiteraard niet uitgegaan van (abnormaal) gebruik van spierversterkende middelen ;)

Waarom ben jij eigenlijk nog in deze sectie?
Naar mannetje ben je
 
Het is enorme onzin en waar haal jij vandaan dat ik spierversterkende middelen gebruik.

Ik ben van mening dat het géén onzin is en nergens schrijf ik dat specifiek jij spierversterkende middelen gebruikt.

3XL, dat valt duidelijk op te maken uit je avatar :)

Daar valt eventueel ook iets anders uit op te maken.

Waarom ben jij eigenlijk nog in deze sectie?
Naar mannetje ben je

Moet je die vraag niet aan jezelf stellen? Dit is niet de rubriek AAS, maar gezondheid en uiterlijk dus wat doe jij in deze sectie :D
.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van mening dat het géén onzin is en nergens schrijf ik dat specifiek jij spierversterkende middelen gebruikt.



Daar valt eventueel ook iets anders uit op te maken.



Moet je die vraag niet aan jezelf stellen? Dit is niet de rubriek AAS, maar gezondheid en uiterlijk dus wat doe jij in deze sectie :D
.

Misschien denk jij dat het waarde heeft, maar de wetenschap zegt anders.

Als somatypes van waarde waren had het niet uitgemaakt of je aas gebruikt of niet.
 
Misschien denk jij dat het waarde heeft, maar de wetenschap zegt anders.

Voor beide kanten geldt welke wetenschap je wilt geloven. Voor iedere wetenschappelijke studie die A beweert is er minstens 1 die B beweert. Ik baseer mijn 'wetenschap' op ervaring en die laat me vrijwel nooit in de steek.

En je andere stelling slaat natuurlijk kant noch wal, daar is niet eens wetenschap voor nodig.

Als somatypes van waarde waren had het niet uitgemaakt of je aas gebruikt of niet.

't Is trouwens 'somato'.....;)
 
Back
Naar boven